Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mcmike

    őstag

    válasz Acélfarkas #4 üzenetére

    Ez mindig egy nagyon kényes kérdés marad. Nincs épeszű gyártó aki az élettartam túlzott hosszabbítását akarná (=csökkenő eladások)...ugyanakkor ezt nem mondhatják ki, mert csak olyan termékeket vásárolnak a vevők amik megbízhatóak és kellően hosszú élettartammal rendelkeznek (trusted vendor / supplier). Itt jön be a képbe a marketing gépezet... :D

    Az optimális megoldás / termék (a gyártók számára) pedig valahol a kettő közötti mezsgyén mozog: elég megbízható és jó teljesítményű hogy a vevők táborában reputációt építsen, de ugyanakkor cserére szoruljon mondjuk 3 év múlva. Ezt mostanában inkább technológiai elavulással érik el...

    [ Szerkesztve ]

    LIDL Richard featuring Billy Auchan...

Új hozzászólás Aktív témák