Új hozzászólás Aktív témák

  • llaszlo

    veterán

    válasz Depression #120 üzenetére

    És mégis az emberek milyen gyakran váltanak szolgáltatót? Elég ritkán. Szóval ez a rabláncos dolog kb az ügyfelek elég kis részét érdekli.
    A csomagok meg ugyannyiba kerülnek ha veszel hozzá telefont ha nem. Max annyi a különbség, hogy nincs rajta hűség. Az emberek nagy része meg nem vált szolgáltatót max csomagot. Azt meg úgyis megteheti, hogy ha nem hiper szuper kedvezménnyel vesz telefont. Akkor is az az ára, hogy egy vagy kér évig kell hűséget vállalni a csomagra is.
    Viszont aki ugyanazt a csomagot használja és nem szolgáltatónál vesz telefont hanem függetlenül, az kb hülye. (KIvéve, hogy ha olyan telefonra vágyik ami nincs a kínálatban) Mert akkor már simán sokkal többe kerül neki.

    @Picco:
    Az meg, hogy a szolgáltatói telefonba bele van piszkálva az baromság. Régen a voda csinált ilyet, de már eléggé elenyésző ez a dolog. Ilyen iOS-be meg Androidba max a brandelt telóknál nyúlnak bele, vagy esetleg feltesznek valami szolgáltatói appot, ami kb semmit sem zavar.
    Az meg, hogy nem lehet ezeket frissíteni az megintcsak hülyeség. Mert ez ma már nem a szolgáltatón hanem a gyártón múlik. És mivel az iPhoneról beszélünk így azt bármikor frissítheted ha az apple kiadja a frissítést.

    Beszéltek itt össze-vissza a saját elképzelt dolgaitokról ami az ügyfelek 99%-át nem érinti.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák