Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • WayneGace

    őstag

    válasz #65675776 #15 üzenetére

    Nem hiszem, hogy a műfaj minőségét határozná meg az APM, viszont a játékosét igen is meg fogja.Minél gyorsabban reagál az egyik játékos, minél kevesebb idő alatt hoz meg több döntést, akkor annál jobban tudja érvényesíteni az akaratát a másikon.
    Egyébként pont a CoH az, amiben lassabb játékkal is lehet sikeres az ember. Például jóval kevesebb APM kell hozzá, mint SC2-höz. De azért itt is van egy határ, ami alatt már nagyon lassú valaki és azt nem kompenzálja az, hogy egyébként jó taktikát alkalmaz. Azért ne csináljunk belőle körökre osztott játékot. Igenis győzzön az, aki taktikák és pályaismeret mellett a mikroja is jó.
    Hívhatjuk RTT-nek, RTS helyett. De igazi rts nem nagyon van, total war és társai talán. Bár én a toal war-t sem ismerem, csak címről.

    Ja és itt szerintem egy 1v1 pélya hosszában sincs 200m. Szóval tényleg kis területen folyik a játék.

    és egy példa miért figyeled mindig az ellenfelet. Két gyalogos egység harcol. Egyik katona zsebéhez nyúl az egységből. A másik játékos látja és tudja, hogy gránátot észül dobni. Ezért kimozgatja a saját egységét. A másik látja ezt, ezért ős is mozdul és nem dobja a gránátot. Viszont, ha nem figyelsz oda, repül a gránát, veszítesz egy teljes osztagot és már is elvesztetted a játékot az 5. percben.

    [ Szerkesztve ]

    BestSecret invitációt privátban adok.

Új hozzászólás Aktív témák