Új hozzászólás Aktív témák
-
Jakuu
őstag
Maga a jatek lett lebutitva, amikor a single person jatekbol MMO-t csinaltak.
-
Petyyyyy
addikt
Úgy látom elérkezett az armageddon..hogy egy játék szebb legyen PS-sen, mint PC-n. Megyek gyomron lövetem magam. Így viszont végre valami szépet/szebbet is láthatnak a PS4 tulajok. Mondjuk rájuk is fért, állandóan csak az oltás ment (még ha joggal is), hogy mennyivel csúnyább ott az élet.
(#2) haddent - Ez most pont gyártófüggetlen hátrány.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
stefyY
őstag
Egy játék csak akkor lesz kevésbé szép PC-n, mint konzolon, ha a fejlesztők úgy akarják...ez nem a konzolokat dícséri, hanem azt mutatja, hogy mekkora retardáltak ülnek fontosabb pozíciókban odafent.
"Ha Istenhez szólunk, az ima; ha Isten szól hozzánk, az skizofrénia." "Mi ez, génkezelt lazac? Nem, csak háromszor visszafagyasztott hekk."
-
Jack@l
veterán
Csatlakozom az előttem szólóhoz, az indoklás kb: "me csak"
Aztán lehet ehhez mesét köríteni, hátha benyalja valaki.A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
schwartz
addikt
Nem mintha nem lehetne szebb a PC-s verzio csak nem akarjak. Felolem az ilyen tipusu fejlesztoknek nyugodtan felkophatna az alluk...
If he dies, he dies.
-
gerii
addikt
Az első részhez képest ez egy ratyi wow izé lett.
Na elő is szedem a cd-jét -
wolfman
veterán
Ha PS4-re optimalizálnak, akkor nem annyi kéne történjen, hogy PCn erősebb gép kell hasonló grafikához? Csúnyábbnak nem kell legyen, csak nagyobb erő kell ugyan azt a látványt megjeleníteni, hiszen más hardver adottságaihoz lett tervezve, de ettől még a PCs VGA-k is hozzák ugyan azt.
Mondhatni eddig is ez történt a sz.r konzolportoknál.
[ Szerkesztve ]
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
#16939776
törölt tag
A videót elnézve így sem volt vaj puha a futása, lenne még mit csiszolni azon a kódon.
Pc-n még jobban kilógna a lóláb, így inkább bevágták a durcát, mintsem bevallanák hogy "elkefélték" -
Madwe
nagyúr
Ha elolvasnád a cikket értenéd Nem a grafika "szépségéről" van szó, abban akár lehet kicsit szebb is a pc verzió. A dx11 egyik limitációjáról van szó miszerint egyszerre 2000 rajzolási parancsig érzi csak jól magát, míg konzolon erre most nem figyeltek és akár 40000 parancsot is kiadhat, ezáltal a távolabbi/sűrűbb objektumok nem lesznek lebutítva annyira mint pcn... És ezt erősebb hwvel, brute forceból se tudod lenyomni, lévén az api maga limitál...
[ Szerkesztve ]
-
Ghoula
senior tag
Bármilyen erős vasat tehetsz bele, ha az API a szűk kersztmetszet, akkor csak annyira lesz gyors, amit az API elbír.
Menthirist: mert nem éri meg a belefektetett munkát. És ha megszakadnak sem tudnak a közelébe sem érni a konzolos direkt programozásnak. Az, hogy a jelenlegi legmodernebb, igaz még nem kiforott, API-ra nem portolnak, hanem inkább butításra szánják az erőforrást, az természetesen felróható a fejlesztő brigádnak( vagy a managereiknek)...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
ilyen esetekben a fejlesztők a világ többi részén agresszív kötegelést csinálnak, hogy csökkentsék a rajzolási parancsok számát dx számára. Itt a fejlesztők ezt nem teszik, ergo nem optimalizálnak pc-re (legalábbis ahogy lehetne), hanem butítanak. Nincs szó arról hogy ne lehetne ekkora látótávot elérni, csak épp dx11 számára máshogy kell némileg szervezni a dolgokat, ők pedig erre nem voltak hajlandóak. Annak ellenére hogy az ajánlás 2k batch, azért sok jó fejlesztő ért el ennek többszörösét, és itt nem csak Dan Bakerre gondolok.
Az hogy baker 10x ennyit elért, nem jelenti azt, hogy más szakértők ne érhessenek el 2-3-5x ennyit.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Jack@l
veterán
Az igazság odaát van, nem egy marketingestől vagy cikkírótól fogod megtudni... De a lényeg, hogy rád hatott.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
veterán
-
Petyyyyy
addikt
Sosem követtem a PS útját, nincs az a pénz, hogy kézbe vegyem.
Egyébként a PC-s portban a kamerához közel nem lesz látványosan kevesebb modell, így az erős limitációk főleg a távolra rajzolt virtuális tereptárgyakat érik, de a karaktermodellek általános minősége is gyengébb lesz a PlayStation 4-hez képest.
Ettől még persze nem mennék falnak, csak csinálom a feszkót, plusz gondoltam éreztetem a súlyát, hogy ezt is megéltük.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
cskamacska
addikt
mod: Lassan már az derül ki, hogy a GTA IV-nél is a fejletlen DriectX meg az APU hiánya hibádzott.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Rebourne
aktív tag
Ez milyen hülye duma. A Sony fizetett nekik, hogy tökön bökjék maguk?
Nem tipp: ha van egy játékuk, akkor ne úgy reklámozzák, hogy "gyenge lesz". Jó példaként álljon itt az Xbox 360-os Titanfall PR szövege. Mindenki tudta, hogy jóval gyengébb lesz, mint az X1-es változat, de mégis az volt az egyedüli kommentár, amikor erről kérdezték őket: "A játékmenet minden jellemzője meglesz az Xbox 360-as változatban is." Ez a lényeg, nem?
-
deja vu
addikt
Ez grafikailag elég csúnyának tűnik, hiába tud majd 40 ezer rajzolási parancsot a játék. Pc-n grafikailag szebb lesz(vagy nem), de jóval kevesebb rajzolási paranccsal.
Iphone 7 Plus | Sony A7R+Zeiss FE 35mm F2.8+Zeiss FE 55mm F1.8 | Eizo CX271+Eizo CS270+Eizo SX2262W+Eizo S2233W | Z170 Ext4+I7-6700K+Noctua U14S | GTX1070 Gaming | 16gb 3600MHz | 850PRO 768GB | Seasonic Platinum | Define R5+3xNoctua | Razer Taipan
-
Z_A_P
addikt
Azert Mantle-ra at/kihozhatnak rendesen, az birni fogja. Akinek nincs, az jatszon dx-el butitva.
[ Szerkesztve ]
OK
-
Madwe
nagyúr
válasz Menthirist #13 üzenetére
Egyrészt nem tértek ki rá hogy ők használnak e kötegelést, de ha használnak is, s akár 10xesen mint Baker, akkor is csak a fele rajzolási parancsot tudnák elérni, mint konzolokon, uh evvan...
-
oraihunter
aktív tag
Ezt is megértük? Ez tényleg gáz!
oraihunter felhasználónak 391 pozitív és 0 negatív értékelése van a fórumon! Ha sürgős, akkor az adatlapon a telószám (06-30-293-42-53), de számkijelzés nélküli hívást már 21-éve nem fogadunk!
-
veterán
az megint egy dolog. az meg megint más, hogy mi minden fér bele egy-egy ilyen kötegbe, és mennyire összetett dolgok tudnak lefutni igen csak gyorsan. Ennek köszönhető, hogy már ugyan az xbox360 és a ps3 is tudott soktíz ezer batch-et, mégis pc-n lettek szebbek a játékok uh evvan... , ahogy te mondanád
Mintha 10 ezer karakternél nem az lenne hogy 1. karakter mozdul, rajzold ki, 2. karakter mozdul, rajzold ki, 3. karakter mozdul, rajzold ki, hanem mind a 10 ezer karaktert mozdítod, és egyszerre rajzoltatod ki.
Lehet olyan kódot írni ami konzolokon szar, és pc-n jó, itt ők azt választották hogy konzolon legyen jó és pc-n szar. kompromisszumhoz meg nem volt kedvük.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
joysefke
veterán
válasz Menthirist #24 üzenetére
Egyáltalán ez a rajzolási parancsok száma dolog ez komoly limitáló tényező?
Mert már évek óta megy itt a súlykolás, hogy a PC kevés rajzolási parancsot tud időegység alatt kitólni magából, de a grafika, mióta az eszemet tudom mindig PC-n szebb vagy legalább egyenrangú, és az utóbbi 5 évben nem lehet azzal vádolni a fejlesztőket, hogy nagyon a PC igényeihez igazították volna a játékaikat...
Nekem valamiért az lett a sanda gyanúm, hogy ez csupán egyetlen, az összefüggésekből kiragadt paraméter, amely nagyságának ismerete önmagában a többi paraméter megértésese nélkül semmit nem fog elmondani a gép/játék képességeiről, csupán arra jó, hogy a félművelt tömegben (mint amilyen én is vagyok) azt a látszatot keltse, hogy micsoda nagy innovácó történt és az adott reflektorfénybe helyezett arhitektúra mennyivel jobb mint a másik. Közben persze a gyakorlat mást mutat...
J.
-
grunge
addikt
hahahahahahahahahahahah. LOL
159 SW 1.9 jtdm <3
-
veterán
mindenképp limitáló tényező, illetve a batch nem egyenlő a rajzolási utasítással. minden rajzolási utasítás egy batch, de nem minden batch egy rajzolási utasítás batch lehet még valami szimulációs számítás, ai, stb. Ebbe a számba be kell férnie mindennek.
limitálónak limitáló, illetve egyre több energiát igényel hogy kötegeljék a dolgokat, és ez meg is határoz sok dolgot motorfelépítésben és optimalizációban. Kényelmesebb lenne a fejlesztőknek ha nem kellene erre figyelniük, mert az valóban probléma, hogy már a grafikusoknak is úgy kell dolgozniuk, hogy figyelembe vegyék ezt a keretet, nem csinálhatják a dolgokat úgy ahogy szeretnék, illetve két eltérő szemléletet kell egyensúlyban tartani (konzolon lehet bármi egy batch, lehet úgy csinálni hogy kényelmes legyen, ugyanakkor pc-n perpill még nem, tehát nem lehet kényelmesre és logikusra írni, ha ez limitáció és kötöttség).
Ugyanakkor azért megoldható volt sok dolog ezzel a kötegeléssel eddig is, és nem hinném hogy egycsapásra kellene azt mondani hogy na akkor mostantó szarunk bele, és pc-n csak 10 méterig látsz el, mert az fér bele a batch countba. Egyetértek azzal hogy mozdulni kell, erőltetni kell a magasabb countot (mert különben sosem megy a pc-s api fejlesztés sehova), de lépcsőzetesen.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Mr Bond 007
őstag
Ki kéne hozni mantle-re és nem lenne semmi gond... Minimális munka lenne.
-
Kristof93
senior tag
Itt mindenki okosabb a fejlesztoknel anelkul, hogy tudna mi fan terem a rajzolasi parancs. Ez egy mmo, a pc itt valoszinuleg sokkal fontosabb platform mint a ps4; nem akarattal szurjak magukat tokon a fejlesztok.
A rajzolasi parancsokkal jaro overhead mar reg ota a leglimitalobb tenyezo pcn. A kotelegeles is leginkabb kenyszermegoldas, rengeteg problema van vele, tobbezer reszletes karakternel alkalmazni pedig jo esellyel lehetetlen.
-
Jack@l
veterán
válasz Kristof93 #29 üzenetére
B verzió: PS4-en jóval több legálisan eladott példányt lehet bezsákolni, ezért is kap a pc valami butított vackot, csak azért hogy neérje szó a ház elejét... (a konzolos lobbi(SONY) esetleges háttértámogatásáról nem is beszélve)
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Kristof93
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 50 Ultra 16/1tb, Fa hátlapos, újszerű, 2 év gyári garanciával, eladó!
- Keresek, csere érdekelne.
- Remek áron eladó dobozos új 13. gen ACER NITRO 5 /I5-13420H/16GB 512SSD NVIDIA RTX 4050 6 GB 144Hz
- Asus Rog Strix B450-F Gaming II
- Szuper áron dobozos új Lenovo Flex 5 laptop /2in1/Touch/Ryzen 5-5500U/16GB/512 GB SSD/14"/Gari/
- Roller, egyedi építésű eladó!
- Filmezz Ingyen! X96 MAX+ FULL EXTRA Amlogic S905X3 4GB 64GB Android tv okosító box usb médialejátszó
- HIBÁS MSI MPG B650 Edge WIFI alaplap
- Mozizz Ingyen! X96 MAX+ ULTRA 4GB 64GB Amlogic S905X4 Android 11 tv okosító box usb médialejátszó
- Új alkalmi divatos férfi cipő eladó!