Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igazából nem nehéz ez. Lesz harminc jelenet és abból lehet számolni max. 60 képkockát. Egyébként így a 60 fps nyilván bullshit.
A probléma viszont jelentős a szinkronizáció szintjén. Az Ubisoft eleve nem egy multi specialista, tehát nem biztos, hogy az elmúlt években annyi pénzt fektettek ebbe az irányba, mint a többiek. A szinkronizációnál vannak naiv megközelítések, amikor minden adatot egyenként szinkronizálnak a gépek között. Ez egyszerű, csak lassú, vagyis alacsony jelenetlimit kell. A nem naiv megközelítés, viszont extrém bonyolult lehet, és a cégek meg is őrzik ezeket a titkokat, mert igen durván javítja a játékélményt, ha a motor netkódja jobb.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
M3Ny3'T
senior tag
Rendesen felgyorsult tőle a képgörgetés.
De legalább tényleg olyan hatása volt a Rivals-ban, hogy karcolod a 400km/h-t.
Én belőttem 45 FPS-re, úgy nekem már kellően gördülékeny volt + némi sebességélmény is társult mellé.Skype-on lány az informatikusnak: Milyen színű a szemed? Informatikus: #0034ff
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen