Új hozzászólás Aktív témák
-
koko52
veterán
+1 1-2 év és mindenkinek ez kell. Az újítás mindig drága, és ha nem tudjuk megfizetni inkább lehurrogjuk.
Én örülök, hogy valami történik az állóvízben. Még a rombolást kéne jól kitalálni, megcsinálni. Vagy legalább eljutni a 10 évvel ezelőtti szintre, hogy egy bádoglemezt had tudjak már átlőni egy 50.cal puskával 5 méterről...
Pl: FarCry 2 vs FarCry3-4-P-5-ND"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets
-
félisten
Konkrétan ahhoz kellene ész, hogy megértsd hogy egy grafikus motor és au z operációs rendszer használja és skálázza ki a CPU. magokat nem pedig a VGA. Ahhoz meg talán chipletes megoldás kellene hogy az általad felvázolt CPU GPU koherens egységként végezzen egy azonos számítást.
A másik fele meg hogy ha egy 6 magos 12 szálas procnál 50 % terhelés van az nem azt jelenti , hogy a 6 ból 3 fizikai mag malmozik, hanem azt hogy a 12 szálból 6 le van terhelve maximálisan, ami nagy valószínűséggel a 6 fizikai mag .[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
arn
félisten
baromi hulyen lett bevezetve, ennyi. meg se szabadott volna mutatni addig, amig nem fut megfelelo sebesseggel. ez a 30-40%os drop egy ennyire eroforras igenyes dolognal ok, de az elejen kommunikalt harmad sebesseg nem az. a masik, hogy ok maguk toltak a felhasznaloi igenyeket a 4k60fps iranyaba az elozo generacioval, mivel kellett vmi teljesitmenytemeto, ami indokolja az uj kartya vasarlasat. most visszanyalt a fagyi, pedig nincs benne semmi ujdonsag, hogy az elsogeneracios megoldasok lassabbak.
de attol a raytrace egy baromi jo dolog, ha meg tudjak csinalni normalis sebesseggel
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
snecy20
veterán
Hát ja, kb. ebben hibáztak - az azonban már jó 10 éve, vagy még régebb óta ismert jelenség, hogy a sugárkövetésnek pokoli erőforrásigénye van, nem szabadott volna elvárásokban ennyire magasra rakni a mércét.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Pitralon
tag
Csak Nvidia kártyáim voltak életemben, úgy olvassa mindenki az alábbi sorokat...
Felvázolok egy magyarországi, nem kékvérűeknek kitalált életszerű helyzetet....
Szóval ez a kis cumpedli, aki örül, hogy a nagy nehezen összekuporgatott 600-as sorozatú kártyája frankón működik, a hozzáillő nagy kaliberű többi komponenssel egyetemben...,de ezt a ficsőrt esetleg kipróbálja diavetítésként..., egyszer csak azt mondja hirtelen:
"itt van kápé 3-4 kiló, de ezért aztán ezt az RTX-et ide nekem...." életszerű, nem?
Még egyszer mondom, ez a visszafelé is kompatibilis megoldás szerintem egy célt szolgál, a bányászláz lecsengett, véletlenül pont utána jött ki az Nvidia ezzel a még kiforratlan, új 2xxx szériával...(tartsuk az eladási mutatókat..) ami egyenlőre borzalmas erőforrást zabál...( mint annak idején a Hairworks...) szerintem ez korai volt, és amely szériának csak a legnagyobb tagjai érnek valamit.
Akkorát fognak amortizálódni ezek a 2070-es és felette lévő karik, hogy azon csak pislogunk majd...Üdv, és jó hétvégét kívánok!
[ Szerkesztve ]
Miért lenne káros az azbeszt? Hát benne van, hogy "beszt"...Most a Tónikát a Mónikától vagy fordítva...? "Puls Rádió"
-
félisten
Szerintem ez nem ennyire egyszerű azért.
Az RT szerintem folyamatosan erőforrás igényesebb lesz ,mint az előre letárolt render. Szerintem 3-4 generáció múlva is az a játék ami RT-t fog használni lassabb lesz azonos kártyán, mint ami fix rendert, hisz nem tud versenyezni egyenlőre egy gyors, de buta és fixre előre leírt kiszámított effekttel egy real time effekt ami éppen A játékos és a környezet döntésére reagálva próbál valósághűen kialakulni és képződni.
Folyamatosan fejlődnek a grafikus motorok , egyre összetettebbek és számításigényesebbek és egyre több tényezőt kell majd figyelembe vennie egy RT effektnek, mind részletesség mind fényforrások és felhasználói igények tekintetében.
Ráadásul maga az RT is sokkal több dologra képes, mint ez a mostani felszínkapirgálás ,ami további erőforrásigényeket fog támasztani.
Úgy gondolom, ez után is megmarad az RT akár 50 % erőforrásigénye, hisz teljesen más elven és igényeken alapul ráadásul a végtelenségig fokozható az igény és a sugarak/ fényforrások árnyékok, füsteffektek robbanások száma.
Amikor az RT energiát takarít meg a fejlesztőknek, akkor lesz igazán jó az egész. Ugye beállítja egy jelenetnél a fényforrásokat és a többit legenerálja a grafikus motor RealTime. Akkor már nem fognak hónapokat eltölteni azzal hogy scripteljenek.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Pitralon
tag
Aktíváható, csak minek, ha lezabálja a kártyát 30-40 FPs.re akár FHD-n...,
Te direkt nem akarod megérteni mire gondolok...?
Szerintem ez egy elhamarkodott, kényszermegoldás volt az Nvidia részéről, amivel balanszírozták volna a bánya beomlást. Idő előtt hozták ki, nem adok 1 évet sem, és ezt az effektet tudó kártyák, jönnek majd..., sokkal jobb paraméterekkel...Miért lenne káros az azbeszt? Hát benne van, hogy "beszt"...Most a Tónikát a Mónikától vagy fordítva...? "Puls Rádió"
-
félisten
Nézz meg egy két tesztet ha már tényként írod a 30 -40 FPS-t FHD-n.Ezt nem megérteni kell hanem utánajárni mielőtt hülyeségeket írkál az ember. Ahol leesik 30-40 FPs re ott RT nélkül sem nagyon megy 60 70 FPs nél jobban.de létezik options menü ahol pár felesleges effekttel kevesebbel lehet nyerni jó pár FPS-t.
Bár tudom léteznek olyan emberek akik szerint 100 FPS 4 K és Ultra felbontás alatt nincs élet meg olyanok is akiknek az a vesszőparipája, hogy az RTX kártyageneráció azonos a 2080Ti vel.
Biztos hogy jönnek olyan kártyák, aztán rá egy évre megint jönnek olyan kártyák amik még többet tudnak és ez így megy sok sok éve. Az RTX 2060 jelenleg 120 K-s átlagárával az előző gen 1080 kártyájának a teljesítményét tudja a 2070 meg valahol az 1080 Ti közelében kóborol 160 K-s áron Az mellet tudják az RTX et nem mindenhol 30-40 FPS sel FHD-n. Teljesen vállalható jó kártyák.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Pitralon
tag
Hát ez aztán tényleg teljesen mindegy....Te írtad...: "Ahol leesik 30-40 FPs re ott RT nélkül sem nagyon megy 60 70 FPs nél jobban..." erre akarok kilyukadni, hogy ez az effekt egyenlőre túlságosan erőforrás igényes és drága, és az első széria brutálisan avulni fog, mert még a használtpiacon sem kell majd senkinek..
Na..., jó éjt kendteknek, aztán reggelig nehogy bevásároljon...!
Miért lenne káros az azbeszt? Hát benne van, hogy "beszt"...Most a Tónikát a Mónikától vagy fordítva...? "Puls Rádió"
-
Foglalt név
addikt
Amit a többség nem lát, de ezzel nincs is baj, hogy ez mindig is így volt és mindig is így marad. Ha rendesen le van renderelve valami, az erőforrásigényesebb, mintha mindenféle csalással közelítesz. Annyi történt, hogy most már évek óta van olyan látványvilág, hogy megérheti erre áldozni. Pár év múlva nem nagy dolog lesz az RT és az ahhoz való hw, hanem hozzászoktok és senkinek nem fog kelleni egy "szar" raszterizálós játék, mert már hogy néz ki?!
Biztos van benne pénzügyi érdek, de én örülök, hogy volt ennyire tökös az nVidia és ennyire le van maradva az AMD, mert így nem kell még egy évtizedet várni, hogy lenyomják a torkán a tömegnek. Igen ez most egyszer fáj, de aztán minden jobb lesz. 20 éve nem lehetett megcsinálni, mert akkor 640x480-ban is nagyítóval kellett keresni a frame-et, most ki fogjátok bírni, én tudom.
Egy több, mint 5 éves 7870-ről váltottam a 2070, mert most láttam először értelmét. -
arn
félisten
Az rt gyk vegtelensegig skalazhato, igy egy olyan homokozo, ami nagyon sokaig porgetheti az eladasokat. De olyan az rtx alapjan nyilatkozni a rtrol, mintha a 3dfxel mindent lattal volna a 3ds gyorsitasrol.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
nero2006
csendes tag
Én single playerben néztem GTX 1070-enel a BFV -öt. DX12-ben minden ultrán, ahol mediumra állított Raytracing Reflectionnal teljesen élvezhető sebességgel fut a game (45-50-60 fps). Persze ha ultrára teszem, akkor alacsony az fps az tény, de a BFV -ben low-tól ultráig beállítható ez az effekt és szerintem még mediumon is add hozzá valamicskét a kinézetéhez.
-
SAS107
csendes tag
Engem az érdekelne hogy SLI-vel mennyire müködik ez jól?
Nekem 2x 1080ti-m van, és ha ugy fasza akkor nekem nem is lenne értelme nagyobbra váltanom. -
SAS107
csendes tag
válasz jaffa 2843 #76 üzenetére
ja, csak nincs ilyen kábelem. Még sose használtam sli-be öket. Mert leginkább számításokra szoktam használni, 3D renderelés meg hasonlok, de ilyenkor a programok mindig külön kezelik a kártyákat, és azt hallottam hogy ha össze vannak kötve akkor úgy nem is tudnak normálisan működni ilyen helyzetbe.
Az meg macerás hogy mindig rárakom a kábelt ha játszani akarok, és leveszem ha dolgozom.
Amúgy is ritkán játszom, meg eddig 1 1080ti elég volt minden játékra, de ebben az esetben csak ugy kiváncsi voltam hogy lenne e értelme, és furcsállom hogy ilyen tesztet még nem láttam sehol.
Szóval csak kíváncsiskodom itt, nézd el kérlek -
MeszesKPT
őstag
Még néhány generáció kell mire ebből épkézláb megoldás lesz, a visszafelé kompatibilitásnak itt pont hogy semmi értelme.
-
Pitralon
tag
válasz MeszesKPT #78 üzenetére
+1...erről dalolok már egy ideje...
Plusz felrakja manuál módban Win7 alá is az experience-t, na ezt, meg a telemetriát azonnal töröltem, illetve letiltottam
[ Szerkesztve ]
Miért lenne káros az azbeszt? Hát benne van, hogy "beszt"...Most a Tónikát a Mónikától vagy fordítva...? "Puls Rádió"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest