Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
eh nem akarok ebbe belemenni, de a Raytracingnak mind globális megvilágításként mind real time effektként nagyon is van értelme. Persze hogy most még kezdeti lépéseket teszi, de egy nagyon szuper dolog lesz, hogy egy egy jelenetben nem előre letárolt világítást és tükröződéseket fog az ember látni hanema cselekvéseinek megfelelőt akár a füst , por, fényforrások eltávolítása általi befolyással, különböző anyagok eltérő módon való viselkedésével. nagyon jó dolog lesz ez akár AMD akár NV vagy Intel kártyán.
De Amúgy BF5- ben/ Metro-ban tényleg szebb vele a játék, még YT videók alapján is.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz HELLAFLUSH #14 üzenetére
igen,totál,, én is azon teszteltem. Most épp egy GTX 1060 gépre telepítem, egyenlőre csak az Atomic demot, aztán megnézem mit tud a legkisebb kártyán. Fiam elnyúlta a gépemet
Itt egy összehasonlítás:
Még a 2060 is közel dupla sebességet tud, mint az 1080 TI.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Azonos felbontáson vannak a mérések,csak egy felbontást enged Atomic demóban, FHD-t. természetesen RT melletti mérések, csak az van benne,nem választható opció.
DLSS bekapcsolható az RTX karikon, de az látszik a charton sötétzölddel.Kíváncsiságból lefuttattam ezen a gépen ( i54460/ 12 GB RAM / GTX 1060 6 GB ) 6 FPS volt a minimum és 22 a max( kb 3 másodpercig).
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Írja is a demó alatt, hogy pre-alfa. Holnap raprobalok Metrora.
Szerinted véletlen lehet, hogy gepujrainditas után engedi bepipalni a DLSS fulecsket ebben a demóban mindkét Pascal kártyán? Előtte ki volt szurkulve a kis négyzet, hogy nem támogatott GPU,restart óta viszont bele tudom rakni a pipát. Gondolom nem működik, vagy passz.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Konkrétan ahhoz kellene ész, hogy megértsd hogy egy grafikus motor és au z operációs rendszer használja és skálázza ki a CPU. magokat nem pedig a VGA. Ahhoz meg talán chipletes megoldás kellene hogy az általad felvázolt CPU GPU koherens egységként végezzen egy azonos számítást.
A másik fele meg hogy ha egy 6 magos 12 szálas procnál 50 % terhelés van az nem azt jelenti , hogy a 6 ból 3 fizikai mag malmozik, hanem azt hogy a 12 szálból 6 le van terhelve maximálisan, ami nagy valószínűséggel a 6 fizikai mag .[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Szerintem ez nem ennyire egyszerű azért.
Az RT szerintem folyamatosan erőforrás igényesebb lesz ,mint az előre letárolt render. Szerintem 3-4 generáció múlva is az a játék ami RT-t fog használni lassabb lesz azonos kártyán, mint ami fix rendert, hisz nem tud versenyezni egyenlőre egy gyors, de buta és fixre előre leírt kiszámított effekttel egy real time effekt ami éppen A játékos és a környezet döntésére reagálva próbál valósághűen kialakulni és képződni.
Folyamatosan fejlődnek a grafikus motorok , egyre összetettebbek és számításigényesebbek és egyre több tényezőt kell majd figyelembe vennie egy RT effektnek, mind részletesség mind fényforrások és felhasználói igények tekintetében.
Ráadásul maga az RT is sokkal több dologra képes, mint ez a mostani felszínkapirgálás ,ami további erőforrásigényeket fog támasztani.
Úgy gondolom, ez után is megmarad az RT akár 50 % erőforrásigénye, hisz teljesen más elven és igényeken alapul ráadásul a végtelenségig fokozható az igény és a sugarak/ fényforrások árnyékok, füsteffektek robbanások száma.
Amikor az RT energiát takarít meg a fejlesztőknek, akkor lesz igazán jó az egész. Ugye beállítja egy jelenetnél a fényforrásokat és a többit legenerálja a grafikus motor RealTime. Akkor már nem fognak hónapokat eltölteni azzal hogy scripteljenek.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Nézz meg egy két tesztet ha már tényként írod a 30 -40 FPS-t FHD-n.Ezt nem megérteni kell hanem utánajárni mielőtt hülyeségeket írkál az ember. Ahol leesik 30-40 FPs re ott RT nélkül sem nagyon megy 60 70 FPs nél jobban.de létezik options menü ahol pár felesleges effekttel kevesebbel lehet nyerni jó pár FPS-t.
Bár tudom léteznek olyan emberek akik szerint 100 FPS 4 K és Ultra felbontás alatt nincs élet meg olyanok is akiknek az a vesszőparipája, hogy az RTX kártyageneráció azonos a 2080Ti vel.
Biztos hogy jönnek olyan kártyák, aztán rá egy évre megint jönnek olyan kártyák amik még többet tudnak és ez így megy sok sok éve. Az RTX 2060 jelenleg 120 K-s átlagárával az előző gen 1080 kártyájának a teljesítményét tudja a 2070 meg valahol az 1080 Ti közelében kóborol 160 K-s áron Az mellet tudják az RTX et nem mindenhol 30-40 FPS sel FHD-n. Teljesen vállalható jó kártyák.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen