Új hozzászólás Aktív témák
-
Hi!King
őstag
válasz Necroman_Mk2 #22 üzenetére
Szerintem ha el tudnák érni, hogy a userek nagy része reklámos verziót használjon, az jóval több bevételt jelentene nekik, mint ami az előfizetésekből bejön. Ezt viszont nyilván nem tudják elérni, mert egyre nagyobb a verseny a streaming szolgáltatók között, a userek nagy része meg elvárja a reklámmentességet.
-
arty
veterán
válasz Necroman_Mk2 #22 üzenetére
"De szerintem a Netflix is arra játszik, hogy sok "kisebb pénzű" user úgy gondolja, hogy a +3 dollár havidíj elfogadható többletet kínál, ezért azt választják majd; vagyis ez egy pszichológiai terelés is a drágább csomag felé."
erre nem is gondoltam, miközben kb ez a leglogikusabb....
itt a topikban is többen említették, hogy annyit megér a reklámmentesség... lám, működik h azt gondolod: "jobb üzletet kötöttél"a választékkal nincsenek óriási gondok, de ez nemkem kicsit ilyen "tévézés" kategória: kapcsolgatsz és ami megtetszik, azt nézed. ha konkrétan odaülsz starwarst vagy robotzsarut nézni, csalódás lesz a vége.... akkor is ha régi kedvenced kutatod, akkor is ha egy uj megjelenés reklámja keltette fel a kíváncsiságod (persze akinek van otthon 3-4 szolgáltatása, azt kevésbé érinti)
---
#20 Hi!King
jah, de az még a jobbik eset.... mert "vicces""ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."