Új hozzászólás Aktív témák
-
kyle23
tag
Minden olyan dologban ami szerintem fontos egy autóban. Főleg ha egy igazi nagyköbcentis motorú kocsival beszélünk. Nem hallod egy v8 morajlását, nem hallod egy V12 sikítását. Ez csak a hang és igen marha fontos a hang egy autónál. Aki szerint nem, az még nem autózott ilyen motorú autókkal. Ki kell próbálni aztán felfogható miért nem adja azt az érzést vissza mint egy belső égésű motor.
De ott van még a rezgése a kaszninak. Ami mondjuk szorosan kötődik a hangzáshoz. Amikor elindúl a motor és érzed a kormányon, magát a motort. Mikor egy gázadásra megmozdul a teljes karosszéria. Amikor érzed az erőt magad alatt már azután hogy alapjáraton jár a gép. Ezt soha nem kapod meg egy elektromos autótól. Gyorsnak gyors de mindent nem tud megadni. -
kyle23
tag
Nem. Mert nem lehet megcsinálni. A hifiből jövő hang sem olyan mint az eredeti. Szerintem tiszta gáz amúgy. Ha annyira mások akarnak lenni az e autók miért vannak azon, hogy minél jobban hasonlítsanak arra, akiktől jobbak akarnak lenni?
+ ami folyton jön ilyenkor hogy az csak a hang. A hang az nem fontos. Szerintem meg de. Az egyik legfontosabb. Egy élmény autózásnál mit ér ha nem hallasz semmit? Márpedig egy autónak nem csak az a dolga hogy a és b pont között közlekedjen. Hanem adnia is kell mellé, hogy élvezd és ne egy egysíkű ingerektől mentes utazást kapjál.
Egyszerűbb a működés? Vmilyen szintén igen. Van akinek tetszik van akinek nem. A baj ott van, hogy ezt erővel tolják le az emberek torkán, nem adva semmilyen választási lehetőséget arra, hogy te dönts mit szeretnél a jövőben saját magadnak.
Egyébként veszélyesek is szerintem. Elinduláskor leginkább. Több alkalommal jártam már úgy, hogy hangtalanúl indultak el mellettem elektromos autóval úgy, hogy baszott szétnézni a csóka az autóban és vagy a kezemet sodorta el, vagy én szartam össze magam miatta. -
mjani1172
addikt
Szerinted ugyanaz kiugrani ejtőernyővel egy repülőből, mint egy venti elé állni egy hátizsákkal?
Persze a venti állítható ( az igényeseknek iphone-al) és közben tv-n is látsz mindent.
Fa vagy műanyag szekrény fóliával?
Látsz különbséget? Pedig van.Nézz meg egy régi,veterán autót.
Az egyik eredeti a másik egy gagyi.
[ Szerkesztve ]
-
kyle23
tag
Én teljesen az vagyok. Nekem nincs bajom az e autókkal. Nekem az a bajom, hogy nincs választási lehetőséged maradni annál amit te szeretsz. Városi közlekedésre kis km megtételére szerintem a legjobb választás már akár jelenleg is. Nekem az a bajom, hogyha én szeretnék pl egy sportos családi szedánt teszem azt egy alfa giuliat venni ferka motorral nem tehetem meg mert hamarosan már csak "szaros" elektromos változat lesz. Szerintem az ellentábor 80%nak ezzel van baja, hogy nincs választási lehetőség mikor bemegy a szalonba. Nekem is ez nem tetszik, ezen kívül semmi más.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz hogabesz #157 üzenetére
Ugye te se gondolod komolyan, hogy az olajat, amit itt termeltek ki CSAK üzemanyagot csinálnak belőle?
Wikipedia:
Finomítással nyert termékek (termék – szénatomszám – felhasználás-tulajdonságai):
- Nyers benzin, petróleum (gazolin), könnyűbenzin, nehézbenzin – C5–C10 – oldószer, sebbenzin, motorbenzin: jellegzetes szagú, könnyen párolgó, tűzveszélyes folyadék, jó oldószer, üzemanyag. Leválasztási hőmérséklet: 50-150 °C
- Világítóolaj (petróleum, kerozin) – C11–C12 – traktor, repülőgép, rakéta hajtóanyaga, benzingyártás, PETRÓLEUM: jellegzetes szagú, halványsárga folyadék. Leválasztási hőmérséklet: 150-250 °C
- Gázolaj (dízelolaj) - C13–C20 – autók, traktorok, mozdonyok, hajó- és teherautó-motorok hajtóanyaga, olajkályhák és kisebb olajkazánok fűtőanyaga, GÁZOLAJ VAGY DÍZELOLAJ: kellemetlen szagú, sárga színű folyadék. Leválasztási hőmérséklet: 250-350 °C
- Kenőolaj (paraffinolaj) - C20-C26 Gépalkatrészek kenőanyaga, vazelin és paraffin (gyertyagyártás), paraffinviasz (vízlepergető anyagok készítése)
- Pakura (atmoszférikus párlási maradék; ) – fekete, sűrű folyadék, vákuumdesztillációnál visszamaradó anyaga a gudron; vákuumdesztillációval és krakkolással rövidebb láncú szénhidrogéneket állítanak belőle elő
- Bitumen – C31–C50 – útépítés, szigetelés⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz hogabesz #160 üzenetére
Én pusztán azért indítottam el ezt a szálat, mert mindenhol az van hangsúlyoztatva hogy ZÖLD az elektromos járgány.
Valóban, ami után megveszed a szalonban tényleg zöld (és még zöldebb is lehet ha saját napelemmel töltöd), de az előállítása nagyon nem zöld (sok millió liter vizet használnak a lítium kitermelésére, ami az egyik fő alkotója).
Sebaj, Gödön most épül Samsung-nak az akku gyára, majd most mi is meg tudjuk mivel jár ez a fázisa a gyártásnak.⭐ Stella