Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    Köszönjük a cikket! ;)

    Itt a lényeg:

    "Emellett iszonyatosan meg kell nyomni a marketinget"

    Az LG és a SAMSUNG ebben zseniális. Ezt kár is volna vitatni. Szó szerint a "csapból is" az ő termékeikkel kapcsolatos reklámok folynak. Nagy összeget költenek az áruházi promóterek képzésére is. (És "agymosására" is, de az egy másik történet...)

    Nem szégyen követni a példájukat. Egy átlagvásárló számára az a lényeg, hogy milyen termékekkel találkozik.

    Amíg egy Media Markt áruházban (nálunk tipikus hely a témához nem értő "nézelődő" vásárlók számára) 10 LG, és 10 SAMSUNG és 3 PHILIPS tévére jut 5 másik - amiből 3 egy-egy Sharp, TCL, és Thomson alsó/közép kategóriás példány, és egy-egy SONY és Panasonic csúcsmodell - , addig teljesen nyilvánvaló, hogy a vásárlók zöme az első háromból fog választani.

    Pedig a SHARP talán a legnagyobb potenciállal rendelkező vállalat a tévés piacon.

    Panelgyártásban mindig is etalon volt; számos konkurens "nagy" tőlük vásárolt.

    Most óriási tőke áll mögöttük, kiegészítve a japán mérnökgárdával és vezetéssel.

    Globális viszonylatban pillanatok alatt visszakerülhetnének a "trónra" a tévéikkel. Ha valóban elárasztanák a jó minőségű modellekkel az összes fontos szegmenst (olcsó, megbízható alsó és alsó-közép kategóriás készülékek az átlag vásárlóknak, és a prémium modellek a házimozi rajongóknak).

    Én már évek óta várom, hogy egy - jelenleg még a japán piacnak gyártott - LCD csúcsmodelljüket tesztelhessem végre!

    Remélem, idén megvalósul mindez! :K

    [ Szerkesztve ]

    "Aquila non captat muscas."

Új hozzászólás Aktív témák