Új hozzászólás Aktív témák
-
hajbel
addikt
válasz kikikirly #20 üzenetére
Ja, csak a jelenetek optimalizálása több időt elvesz, mintha nem raytracing jelenetek lennének, a nagy erőforrásigény miatt. Ezért sem sikerült normálisan optimalizálni még egyik játékban sem.
(#14) qad: Kivéve ha freesync tv vagy monitor a megjelenítő.
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
-
Carlos Padre
veterán
válasz kikikirly #34 üzenetére
Egyelőre leragadt mindenki ott, hogy azt hiszik a Ray trace csak vizuális eyecandy, és mindenki krómozott felületet meg fénytörést/visszaverődést számoltat, ha kell ha nem, mert az nvidia azzal demozza, miközben be lehet fogni hangok visszaverődését számolni is, a ps5 egyik beharangozott fícsöre pont a nagyságrendekkel jobb hang lesz.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
X2N
senior tag
válasz kikikirly #34 üzenetére
Ennyi marhasáot összehordani ...nem lesz konzolon RT, gyenge a hardver hozzá. Kevés ahoz hogy a fényeket, a tükröződéseket és az árnyékokat is leszámolja megfelelő minőséggel. Szerinted ha egy 2080Ti-n felezi a feljesítményt a RT akkor egy konzolon amiben fele olyan erős se lesz a vga mi lesz?
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
-
X2N
senior tag
válasz kikikirly #100 üzenetére
Nem azért gyorsabb mert RT mag van benne, az csak a harmada a dolognak. Azért nem lesz ez konzolba mert nem így lett megtervezve a gpu...az hogy jelenleg az RTX működik nvidia-n az azért van mert az RT magok elég gyorsan számolják a sugarakat, majd a tensor mag az AI gyorsítással képes olyan gyorsan zajtalanítani a képet hogy azt nem veszed észre. Az amd nem tart itt még. A voxeles megoldás a Cryengine-ben meg egy kamuzás igazából, ott az árnyékok nem lesznek úgy számolva ahogy egy nvidia RTX-nél. Átlaguser nem fogja tudni megmondani mit kellene látnia...én meg tudom hogy néz ki a raytracing mert évek óta 3d grafikával foglalkozok hobbi szinten. Már akkor rendereltem amikor még RT-sem volt csak global ilumination rt-s árnyékok nélkül, és hatalmas a különbség. De ez csak a fényelés része, részletes modellek, pbr-es textúrák nélkül az egész nem sokat ér. Szerintem az utóbbi 5-évben csak azért néznek ki jobban a játékok mert a fejlesztők elkezdték használni a Zbrush-t és a Substance Paintert, Houdinit.
[ Szerkesztve ]
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- BestBuy topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Formula-1
- Házimozi belépő szinten
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- Projektor topic
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen