Új hozzászólás Aktív témák
-
k-adi
nagyúr
fú milyen moderálás lesz itt pár napon belül a többi eautós cikk alatt is elszabadulnak az indulatok, de hogy itt mi lesz
_________
no de hogy én is írjak valamit, hogy megalapozzam a hangulatot amit majd tuti darabokra cincálnak a fórumozók:
"A villanyautós társadalom nem termelte még ki magából azt a réteget"
még nem, de elég jól halad a sok youtuber által stb"Röviden: lenézi. Kutyába sem veszi. Kiröhögi. Szánalmasnak tartja. Úri hóbortnak titulálja. "
Érthetően. Drága, kicsi hatótávval, sok töltési idővel. Miért ne lenne ez nevetséges, mikor az? Elsőkörben a töltés gyorsasága a legfontosabb, majd ha 10percen belül feltöltődik akkor talán beszélhetünk kutyába vételről.. de ahhoz kéne rendesen kiépített töltőhálózat is mellékesen. És akkor még nem beszéltünk a drága árakról, meg a km távról."És nem érdemes ezeket mind lenézni, nem mennek el velük az arcok 7-800 kilométereket, de nem is arra szánták őket."
Igen, jelen formájukban második kocsinak, annak aki otthon is tudja tölteni, vidékre nem...stb.. Tehát akkor mégiscsak luxus, úri hóbortság?"olcsó villanyautók kompromisszumosak"
a drágák is"ott van a töltési mizéria, mert az odáig oké, hogy ha kertes házban lakik valaki, akkor esténként bedugja a konnektort és el van intézve, de pont a városi lakosság zömére nem ez a jellemző. A közterületi töltés pedig csúnyán megdrágult, hirtelen el is tűntek a villanyautók a publikus töltőpontokról. Ha háromszor-négyszer annyit kell fizetni az áramért, mint otthon, akkor már nem lesz olyan nagyon gazdaságos az e-autózás sem, de lehet, hogy ennek csak idő kell, mire a közterületi töltőket üzemeltető cégek rájönnek"
nemhogy olcsóbb, hanem még drágább lesz a köztéri töltés minél több eautó lesz, annál jobban ki lesznek szolgáltatva az emberek, ezt most lefogadom"Ákos mutatott rá arra az aspektusra"
ki az az Ákos? a haverod? persze ez csak apróság, de még véleménycikkbe is illik valamit írni.. viszont a példája amire rámutat, jó és elgondolkodtató"de lenézni a városi e-autókat szűklátókörű és egybites reakció, ami pusztán abból táplálkozik, hogy egy másik embernek mások az igényei és hogy nem tetszik, hogy változik a világ."
tévedés, nem a változás miatt nézik le, hanem mert még gyerekcipőben jár a fejlesztés.. ami érthető persze
hidd el, amint eltelik pár év és lesznek tényleg komolyan vehető eautók (gyors töltés, értelmezhető hatótáv) ((+és meredeken megdrágulnak a benzinesek)), rögtön meg fog változni a közvélemény... de amíg van élhető alternatíva addig ezek csak cuki dodzsemautók"Az elektromos autózás az early adopter státuszból mára már átbillent a komolyan vehető alternatívák közé."
dehogy billent, még bőven kell pár év neki.. majd akkor lesz komolyan vehető alternatíva, amikor gyorsan lehet tölteni
(és olcsóbbak lesznek)
(és lesz nagyobb hatótávja is bár ez városban másodlagos ugye)
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Háztartási gépek
- Az akkumulátor AI lehet a Galaxy S25 fegyvere
- Nők, nőügyek (18+)
- Hobby elektronika
- HYTE THICC Q60: a legvaskosabb vízhűtés
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- E-roller topik
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
- ThinkPad X13 Gen 4 13.3" FHD+ IPS i5-1345U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- ThinkPad T14 Gen2 14" FHD IPS i5-1135G7 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam., gar
- Avaya VSP 7024XLS B2F 24 portos 10GbE SFP+
- P15 Gen2i 15.6" FHD IPS i7-11850H T1200 32GB 512GB NVMe ujjlolv., gar
- Brocade 6505 24 port 16Gb FC SAN switch
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest