Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz bul07 #239 üzenetére

    A szent gazdaság ilyen problémákat nem fog megoldani. Kína erre jó példa, mert erőből, nagyon nagyot hackelt a saját háza táján, hogy ott tartson ahol. A nyugaton ilyen persze elképzelhetetlen.

    SUV ellenérvénél a súly kérdése kapufa mert akkor minden elektromos autó is mehet SUV kategóriába súly tekintettébe

    Ja, csak egy EV nem fog szennyezni, írtam hogy az EV SUV az már egy nagyon jó megoldás a fogyasztás ellen.

    Az meg hogy milyen magas egy kocsi nem tudom miért fáj azoknak akik alacsonyabb autót hajtanak

    Ja, ugyanezzel a logikával a sok hülye meg minek kiritzálja azokat, akik nem verik az asszonyt, biztos csak irigykedő papucsok. ;] Amúgy továbbra is a trend fáj, hogy lassan mindenhol SUV lesz, s nem a szükségessége, hanem azért, mert a jampiság korát éljük.

    [ Szerkesztve ]

    A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz bul07 #239 üzenetére

    Kicsit kiemelem, mert van egy tévhit a következő logikában.

    "SUV ellenérvénél a súly kérdése kapufa mert akkor minden elektromos autó is mehet SUV kategóriába súly tekintettébe"

    Korántsem.

    A SUV esetében fékezéskor a mozgási energia hatalmas részét a fékekkel kell elemésztetni.
    Kisebb részben a motorfék dolgozik. De a lassításkor feleslegessé váló mozgási energia teljes egészében elveszik .
    Az elektromos autók lassításkor elektromos árammá alakítják vissza a mozgási energiát. A lassítás során egy rekuperációs folyamatban visszatöltődik az akkumulátorba a mozgási energia jelentős része. Ez újra felhasználható lesz a következő gyorsításhoz.

    Nagyvárosi forgalomban/dugóban egekbe szökik a belsőégésű motorok fogyasztása. Az automatikus stop-start rendszer is hamar lekapcsolja önmagát az akku kímélése okán. Magyarul álló helyzetben is fogyaszt a motor.

    Az elektromos járművek fogyasztása is emelkedni fog, nem 100%-s hatásfokú a visszatáplálás. De korántsem akkora mértékben, mint a hagyományos társaiké.

    Ha az SUV hibrid meghajtású némileg javul a helyzet. De sokkal kevesebb energiát lehet visszatáplálni.
    Vannak a kamu (kedvezmény orientált) hibridek. Gyakorlatilag kondenzátor módjára működnek.
    Ford Fiestákkal próbáltuk ki. Fogyasztáscsökkenés nem volt a nem hibrid fiestákhoz képest. Kinyomott kuplung mellett nincs visszatöltés. Eléggé odafigyelős a vezetés, hogy a következő gyorsításhoz igénybe lehessen venni az elektromos rásegítést.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák