Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nagyúr
Mi két gyerekkel is tök jól elvagyunk a 4 méteres kisautóval. Sőt, évente kétszer eljárunk vele hosszabb külföldi nyaralásra. Jó, olyankor a csomagokkal kicsit logisztikázni kell de hála égnek a feleségem nem akarja elvinni a fél lakást (nem vicc egy rakat családosnál hallom hogy bármekkora autót képes az asszony megtölteni).
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
Ok, ismerem ezt az érvelést... a mai modern autó egy túlbonyolított szar, bezzeg a régi szép időkben a Zsigulit bármi baja is volt, egy csavarhúzóval megszerelted az út szélén és boldogan mentél tovább.
Azért a modern környezetvédelmi normák se véletlenül vannak... a részecskeszűrő nélküli dízel már önmagában aggályos, főleg városban...Szerk: elnézést kérek egyébként, ez nem személyeskedés akart lenni, hanem irónia, vagy valami hasonló... szóval értem mire gondolsz, csak az a fizetőképes vásárlói réteg, akihez az autóipar igazodik, az nem igazán így gondolkodik, illetve a szigorodó környezetvédelmi normák és biztonsággal kapcsolatos szabályozások is betettek azoknak az autóknak, amikről te beszéltél... ez van, de azért nem gondolnám, hogy ez annyira rossz dolog.
[ Szerkesztve ]
-
Mondjuk az új autó vásárlók jelentős részét szerintem nem érdekli sem a kettőstömegű, sem a részecskeszűrő... mire azokkal probléma lesz, addigra már rég a következő autót koptatja...
A környezetvédelmi szabályozáson meg valóvan lenne mit javítani... kíváncsi leszek, hogy az adblue-s dízelek meddig maradnak majd. -
tatabike
őstag
Az a vicces, hogy a gyereknek nagyobb esélye van halálos balesetet szenvedni, ha kocsival viszik iskolába, mintha gyalog, vagy tömegközlekedéssel menne... Egy 1200 lelkes faluban élek, keresztben-hosszában 1-1.5km az egész, a suli kb. a közepén van, vagyis a legmesszebb élő gyerek is max. 800 méterre lakik a sulitól. De reggel dugó van a suli előtti részen, olyan sok a láb nélkül született gyerek, hogy csak na, más okot nem tudok elképzelni arra, hogy pár száz méterekről is kocsival hordják a kölyköket suliba...
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
-
Végül még egy nyomasztó gondolat: az Amerikai Biztosítók Közlekedésbiztonsági Intézete (IIHS) úgy látta a saját statisztikáiból, hogy
a nők 20-28%-kal nagyobb eséllyel halnak meg autóbalesetben, mint a férfiak.
Ami még durvább, hogy a súlyos sérüléseik aránya 37-73%-kal magasabb. Először azt hitték, azért, mert másmilyen jellegű balesetekbe keverednek, de nem. Aztán megvizsgálták, hogy esetleg az átlag férfira méretezett biztonsági berendezések vannak-e a háttérben, de szerencsére már ebben sincs nagy különbség (régen férfi méretű volt a tesztekhez használt dummy is). Végül, letisztítva a mintát, arra jutottak, hogy az az egy dolog maradt, hogy a nők, vesztükre, gyakrabban járnak normális méretű autóval. Városban egyenesen kicsivel, hogy lehessen parkolni.
Akkor én is nő vagyok.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Nemtom. Nekem volt olyan MkV Escortom, amit előttem már törtek. Egy beláthatatlan helyen állóba szálltam bele 50-60 körül, és karcolás nélkül szálltam ki, az autó is menthető volt. Annak 3 csillag volt a töréstesztje, elvileg életveszélyesen megsérülsz, meg minden. Manapság meg matricákra osztogatják a csillagokat.
@Coyot : Kéne tudni vezetni, és akkor nem kell kihúzni (Én se tudok, de nem is terepjárózok )
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
philoxenia
MODERÁTOR
Valójában akkor számít csak a tömeg, ha lelöknek az útról vele és úgy sérülsz nagyot, Pl. ha hátulról ütköznek beléd és nem áll előtted senki, csak előre lök. Totál frontálisan nagyobb sebességnél szinte mindegy, mert a lassulástól meghalsz.
A gyűrődési zónák és a légzsákok menthetnek meg mindkettőben. Ellenben pl falnak, álló kamionnak ütközve a nagyobb tömeg nagyobb lendület is, ami ez esetben hátrány. Pl egy Altóval felkenődsz a kamion seggére, egy X7-el meg bemész a pótkocsiba, ami ha olyat szállítanak a kamionnal, a rakomány bemegy az X7-be. Hamis az a biztonságérzet, amit a nagyobb tömegű kocsiban érzel. Pláne, ha villanyos. Nagyobb méret lehet előny, A tömeg szvsz nem egyértelműen. Persze a nagyobb magasság sem feltétlen előny. Ha olyannak ütközöl, ami a lapos kocsi fölött elfér, de a magasnál pont szemmagasság....mod: A linkelt töréstesztnél pl. Ha hátulról mész egy kamionnak, a kicsi összetörik, a nagy meg bemegy a pót alá. A fiam látott olyan nagy BMW-t Olaszországban mikor ott kamionozott, aminek szinte csak a hátsó rendszámtáblája lógott ki a kamionpót alól hátul.
[ Szerkesztve ]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
Ha olyasmibe szállsz bele, ami áll, az rosszabb, mintha odébb tudod taszajtani.
Illetve : Tiédben már légzsák, stb. Nekem nem volt.
Szóval én nem paráznék ennyire, ha egy kifejezetten rossz töréstesztű autóban ezt sérülés nélkül meg lehetett úszni.És járnak emberek a tiédnél könnyebb atókkal is. (A mostani F Astra is 1 tonna.)
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
Új hozzászólás Aktív témák
- ESR Rebound 360 Magnetic Keyboard Case (ENG) - iPad Pro / Air
- Új Gamer PC i5 12400F/13400F/24Gb DDR5/RX 6600 vagy RX 6600 XT 8Gb/500Gb M2 SSD/700W 2-3 Év gari
- ÁRZUHANÁS !! Szép Tervező Vágó Dell Precision 3541 Laptop -65% 15,6" i7-9850H 32/512 QUADRO P620 4GB
- Új Gamer PC i5 12400F/13400F/24Gb DDR5 5600Mhz/RTX 3060 12Gb/500Gb M2 SSD 2-3 Év gar
- ESR Rebound Magnetic iPad Pro 11" / Air 4-5
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen