Új hozzászólás Aktív témák

  • Retro DJ

    aktív tag

    A lépés a gyártók részéről történő ellehetetlenítés miatt következett be.
    Nekik az az érdekük, hogy a legyártott szemetet telefonokat minél nehezebben tudd szervizbe adni. Mert azért neki költsége van. Ha meg van nehezítve a leadás, akkor lehet, hogy inkább veszel egy másikat, ami mindenkinek jobb. Megveszel egy új szemetet telefont, tehát a gyártó elad egy terméket, a szolgáltatónak jó, mert rádakaszt hűséget vagy valami plusz szolgáltatást (ami nem is biztos, hogy kell neked).

    Jó emlékeim vannak még abból a korszakból amikor pár perc alatt cseréltünk egy hangszórót vagy egy kijelzőt és sem az adat nem veszett el, sem pedig a kedvenc telefontól nem kellett megválni a csókának. Vagy cseréltünk egy törött kijelzőt töredék áron, és szintén nem kellett messzire utazni a telónak. Arról ne is beszéljünk, hogy hány törött, beázott telónak adtunk még egy új esélyt sokszor még a köszönöm is elmaradt... :D Na mindegy, ez már erősen múlt...

    A cégek érdeke, hogy egyre kevésbé fordulj az üzlet felé, csinálj mindent online. Pl. nem tudom, hogy mennyire szabályos, de a telekom nem küld semmilyen dokumentumot a webshopos telókkal, te tudod otthon kinyomtatni. Szerintem ez már szánalmas kategória.

    Ha tehetem nem veszek hűségre semmit, inkább fogok venni egy egyszerűbb telefont olcsóbban, de bármikor kirúghatom bármelyik bandát.

    Retro

Új hozzászólás Aktív témák