Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Retro DJ

    aktív tag

    A lépés a gyártók részéről történő ellehetetlenítés miatt következett be.
    Nekik az az érdekük, hogy a legyártott szemetet telefonokat minél nehezebben tudd szervizbe adni. Mert azért neki költsége van. Ha meg van nehezítve a leadás, akkor lehet, hogy inkább veszel egy másikat, ami mindenkinek jobb. Megveszel egy új szemetet telefont, tehát a gyártó elad egy terméket, a szolgáltatónak jó, mert rádakaszt hűséget vagy valami plusz szolgáltatást (ami nem is biztos, hogy kell neked).

    Jó emlékeim vannak még abból a korszakból amikor pár perc alatt cseréltünk egy hangszórót vagy egy kijelzőt és sem az adat nem veszett el, sem pedig a kedvenc telefontól nem kellett megválni a csókának. Vagy cseréltünk egy törött kijelzőt töredék áron, és szintén nem kellett messzire utazni a telónak. Arról ne is beszéljünk, hogy hány törött, beázott telónak adtunk még egy új esélyt sokszor még a köszönöm is elmaradt... :D Na mindegy, ez már erősen múlt...

    A cégek érdeke, hogy egyre kevésbé fordulj az üzlet felé, csinálj mindent online. Pl. nem tudom, hogy mennyire szabályos, de a telekom nem küld semmilyen dokumentumot a webshopos telókkal, te tudod otthon kinyomtatni. Szerintem ez már szánalmas kategória.

    Ha tehetem nem veszek hűségre semmit, inkább fogok venni egy egyszerűbb telefont olcsóbban, de bármikor kirúghatom bármelyik bandát.

    Retro

  • Retro DJ

    aktív tag

    válasz kali #16 üzenetére

    Kár, hogy nem látsz bele. Az átlagembernek többet jelent, ha személyesen intézi ügyeit, foglalkoznak az adataival, kap egy másik készüléket.

    Ismerem a Samu prémium szolgáltatását, én személy szerint még nem próbáltam, tehát erről nem tudok nyilatkozni.

    De a Samun kívül létezik más gyártó is, és ők mit kezdenek?

    Amíg a mókuskerékben voltam leghamarabb 7 nap alatt fordult meg egy készülék, jellemző a 10-12 nap volt. Nem gondolom, hogy ez vészesen sok, vegyük figyelembe azt is, hogy nem mindenhol elérhető gyártói szerviz.

    Retro

  • Retro DJ

    aktív tag

    Kicsit árnyalja a javítás végének a tényét az, hogy a rózsaszínben gondolkodó vezetők most már kölcsönkészülékben sem gondolkodnak. Másik változás, hogy futár viszi haza a kész telefont. :)

    Ha komolyabb előfizető vesztés nélkül ezt le tudja nyomni a nagy rózsaszín az előfizetők torkán, akkor nagy baj van itt...

    Retro

Új hozzászólás Aktív témák