Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Kornel #22 üzenetére

    mondom, nem érdemes belemenni, minden gyártóra...stb lehet rosszat is írni.
    amennyiben mégis, úgy olvass bele az s3, note 2...stb témákba, hogy akinek ütődött/kopott a keret, annak "véletlenül" beégett a kijelző, kihívta házhoz díjmentesen a szervizest, aki a kijelzővel kicserélte a keretet, adott ajándékba fóliát, és még meg is köszönte, hogy igénybe lett véve a szolgáltatás!
    továbbá az olcsóbb s advance témájában is találsz olyat, akinek méltányossági, díjmentesen alapon javították az olyan hibát, amit a felhasználó okozott, akár fizikai sérülés formájában!

    olyan is volt, hogy a szolgáltató át sem akart venni egy fizikai sérült telefont javításra, de a gyártói szerviz simán megjavította garanciában!

Új hozzászólás Aktív témák