Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz thozoo #2 üzenetére

    nem szabad hagyni lerázni magad, ha a vonatkozó szabályozás szerint nem a megfelelő módon járnak el, de legalábbis megpanaszolandó utána.
    engem is passzoltak le anno, hogy üzletben nem veszik át a leadásra bevitt szolgáltatós eszközöket, és küldtek a postára, de ugye egyértelműen rögzítve van az általános szerződési feltételekben, hogy személyesen is intézhető a szolgáltató ügyfélszolgálatán, nem pedig csak postai úton, a vonatkozó ászf megfelelő pontját be is hivatkoztam az írásos panaszomban, így a kivizsgálás során nem tudtak olyat írni, amiben nem lett volna igazam.

    Dilikutya; a telekom esetén nincs ilyen, és nem véletlenül szűnt meg a webshop "általános" kedvezmény sem.
    nem csak szervizelés, de még elállás esetén is kötelesek átvenni és továbbítani a korábban online vásárolt készüléket, még ha nem is szeretnek foglalkozni vele, és gyakorta lepasszolják a kevésbé tájékozott ügyfeleket...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák