Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kornel

    veterán

    válasz kali #11 üzenetére

    értem amit mondasz, de ezzel a lépéssel is (hogy megszűnik a helyszíni szerviz) csak csökkentik a különbséget a garancia "minőségében" a bolt/külföldi gari és a szolgáltatói/gyári garancia között.
    sok esetben, és egyre több cégnél gyártónál nem is lesz magyar szerviz, hanem csak egy centralizált közép európai szerviz, így esetenként lehet majd 1-2, de akár több hónapot is várni a javításra.
    laptokoknál ez már bevett dolog, a magyar fogyasztóvédelem semmit sem tud tenni ellene, kiprerkálsz akár egy kisebb vagyont is, és ha nem nézed meg az apró betűs részben a garanciális feltételeket, akkor így járt a kedves ügyfél. (addig kedves, amíg meg nem veszi a terméket)
    a bolti garanciáktól én is óvakodnék, sok cég meg se éri az egy évet, vagy más néven születik újjá, viszont vannak bejáratott külföldi webshopok, amelyek korrekten kezelik az esetleges garanciás ügyeket, 1 hónap alatt le lehet rendezni, és általában nem javítgatnak ha valóban rossz a készülék, hanem kapsz egy újat.
    persze ki mire esküszik, ha esetleg be is szívom a garival, az eddig megspórolt pénzből sok telefont veszek :K

    [ Szerkesztve ]

  • Snoop-y

    veterán

    válasz kali #11 üzenetére

    Erdekes itt uk-ben a szolgaltatoi telefonok eladasval csalogatjak be a usereket es adnak el nekik szolgaltatast.Mindenki orul.
    Regen ez magyarorszagon is igy mukodott ( adunk olcsobban telefont ha hozzank jossz ) ha ez nem mukodik ki a tokom fog naluk vasarolni? Plane ha majd a roaming dijak leesnek nulla kozelebe...
    Lesz csodalkozas meg fejvakaras.

    New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

Új hozzászólás Aktív témák