Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dilikutya

    félisten

    válasz Kornel #9 üzenetére

    Pl. Szolnok belvárosában most is indokolatlannak érzem, hogy két T-Pont is van 500 méteren belül. Anno az egyikben elhajtottak, a másikban simán vettem akciós tabletet az ADSL-em mellé, tehát vagy azon múlik, ki mennyire akar valamivel foglalkozni, vagy mennyire van tisztában vele. De mindkettőben meg akartak győzni, hogy nincs kedvezményes ADSL a lakhelyemen (pedig volt, telefonon meg is kötöttem), és egyikben sem tudtam lakossági csomagra váltani a munkatársiról, csak a telefonos ügyfélszolgálaton.

    Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

  • kali

    legenda

    válasz Kornel #9 üzenetére

    korábban sokszor volt szó erről a telekom mobilos témában is, még szolgáltatós illetékes is hozzászólt - persze nem hivatalosan -, hogy a szolgáltatónak másodlagos/sokadlagos szempont a mobiltelefonok értékesítése, azért is teheti meg, hogy nem adja olcsón, bár még így is sok potenciális előfizetője van, akik ennek ellenére sem gondolkodnak más forrásokban, hanem rendre a szolgáltatójuktól vásárolják a készülékeiket.
    nagyon sok esetben megéri a szolgáltatónál venni a mobiltelefonokat, és nem feltétlenül arra gondolok, hogy kamatmentes részletre kihozható, akár 0 ft befizetése mellett, hanem mert sokszor csak bizonytalan forrásból származó, bolti/külföldi garanciás...stb darabokkal lehetne olcsóbban megúszni, arra meg sokan nem vevők.
    bő 17 éve mobilozok, elég sok telefont vettem azóta magam és a családtagjaim részére, és az esetek 99.9%-ában a szolgáltatónál érte meg a vásárlás, csak néhány alkalommal találtam jobb lehetőséget, amikor korrekt forrásból, megfelelő jótállási feltételekkel...stb tudtam beszerezni máshonnan, de olyankor éltem is a lehetőséggel és nem a szolgáltatótól hoztam el a telefont.
    több előfizetésem is van a szolgáltatónál, mindig van olyan, amin épp nincs hűség, de sokszor csak kevéssel olcsóbb előfizetéses hűségre a telefon a domino és listaáras konstrukcióktól, ezért nem írok alá további hűséget, viszont akkor is a szolgáltatónál vásárolok, amíg szolgáltatós domino csomagban vagy listaáron jobb feltételekkel kapom a készüléket, mintha függetlenül venném meg egy megbízható forrásból, minimum azonos feltételekkel.
    igaz, ettől még kifutnak a hűséges előfizetéseim, és nem köt majd hozzájuk kötelező szál, de emiatt fájjon a feje a szolgáltatónak, hogy legutóbb is inkább listaáron vettem meg náluk az iphone 5s telefonomat, mert 2 év további hűség aláírására csak 5 e ft kedvezményt jelentett volna, ami konkrétan nevetséges egy bő 200 e ft árazású készüléknél...
    így is csak néhány ezressel vettem olcsóbban a függő készüléket, mintha függetlenül tettem volna, korrekt forrásból, de a jobb garanciális feltételek a szolgáltatós vásárlás mellett szóltak.

    Dilikutya; mióta mindent kiadtak maszekba, azóta folyamatosan romlik a kiszolgálás színvonala, legalábbis az ügyintézők hozzáértését és/vagy hozzáállását nézve. nem általánosítok, de sok a nem hozzáértő, vagy nem érdeke, ezért nem csinálja hozzáállású dolgozó.
    a "nem érdeke" vélhetően abban rejlik, hogy mi után kapnak "jutalékot" - nem is feltétlenül dolgozói szinten, hanem az ő cége a szolgáltatótól -, és mi után nem.
    jártam már úgy, hogy egy ügyintézéskor lepasszolt a kiscsaj, hogy nem látja a rendszerben az előzményeimet, nem jó a rendszer...stb, menjek vissza másnap, de láttam, hogy kamuzik, ezért telefonáltam az ügyfélszolgálatra és elmondtam a problkémámat, ahol pillanatok alatt átlátták a dolgot és visszaküldtek az üzletbe, hogy hivatkozzak erre a telefonos beszélgetésre, és intézkedni fognak, és úgy is történt, hirtelen képesek voltak az ügyet átvinni a rendszeren...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák