Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az a DiRT Showdown és a Temash esete. És igen az egész EGO motor a GCN-hez van szabva, szóval nem csoda, hogy a Temash imádja. De a játékoknál ez normális, hogy a programot specifikusan optimalizálják egy hardverhez. Egy tesztprogramnak azonban függetlennek kell lennie, hiszen az a célja, hogy reális képet adjon a termékek teljesítményéről, és nem az, hogy egy modern rendszerre rá legyen optimalizálva és a többi meg fut ahogy fut.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Átírtam, hogy jobban tükrözze a világviszonylatot.
(#23) siriq: Természetesen lesznek változások a tesztkörnyezetekben, hiszen folyamatosan újítunk, hogy az új hardverek tudását a legjobb gyakorlati körülményekben tudjuk bemutatni. A következő körben nagy szerepet kap majd az OpenCL és a C++ AMP. Szóval folyamatosan keressük azokat az irányokat, amelyek meghatározóak lesznek a jövőre vonatkozóan. Ezzel kapcsolatban még vizsgálódunk. Egy azonban biztos, továbbra is a gyakorlati tesztekben hiszünk.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Amit leírsz az a kisebbik gond. A nagyobbik, hogy több program köszöni a lehetőséget, de inkább nem indul el az Intel vagy az NV driverével. Múltkor pont a Photoshopot próbálgattam, és nem ment egy Intel gépen GeForce VGA-val (a Radeont kivettem belőle). Megkérdeztem, hogy mikor lesz támogatás, vagy mit tegyek, hogy működjön. Visszadobtak egy linket az AMD APP SDK-val, és mondták, hogy dobjam fel az Intelre, és úgy menni fog. Mi tagadás kemény support. De a vicc, hogy tényleg működött.
Egyelőre ez a legnagyobb gondom, egy csomó tervezett program ki is marad. De valahol el kell kezdeni.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Miről is pontosan? Mert ha az OpenCL támogatásra gondolsz, akkor az messze az AMD-nek a legjobb. Persze ebbe nagyon beletartozik, hogy a fejlesztőket is ők pénzelik, hogy írják át a programot OpenCL-re. Illetve lényegében mindenki az APP SDK-t használja, mert az a komplett fejlesztőkörnyezet tart ott, hogy szenvedés nélkül össze lehessen rá rakni egy OpenCL támogatást.
Jól jelzi az OpenCL viszonyokat, hogy az NV-nek még ma sincs OpenCL 1.2-es drivere, míg az Intelen egyszerűen nem indulnak el a valós OpenCL-es alkalmazások. Ezek nehezítik meg a tesztelést. Mert az rendben van, hogy AMD-n működik, de a többi hardverhez milyen eredményt rakunk ... nem fut le?
Lassan 3 GB-nyi cuccot szedtem össze a cégektől OpenCL-hez, de nem fut mindegyik program minden hardveren probléma nélkül.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Már rengeteg program van OpenCL-re. Én olyan 50-et már simán teszteltem. A gond csak ott kezdődik, hogy többségük nem sokadik, hanem első implementációs, tehát kvázi most kezdték el a támogatást (van amelyik még béta). A másik, hogy nem elég jók a komplett fejlesztőkörnyezetek, hogy a teljesítményt hatékonyan lehessen portolni az OpenCL implementációk között.
A platform maga jó irányba halad, tehát a Khronos fejlesztésein látszik, hogy a visszajelzéseket jól kezelik, és folyamatosan kínálják rá a megoldásokat.
Tapasztalataim szerint vannak nagyon jól működő OpenCL programok, mint a GIMP, a Musemage, a Handbrake, a VLC, a vReveal, az ImageMagick, az Irfanview, a Viewdle, és lényegében az összes OpenCL-es videós-multimédiás app (ebből már van egy csomó). Plusz egy játék, ami szintén megy.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Amik a nagyon jól működők részletbe tartoznak, azokkal nem volt gondom.
Egyedül a VLC-nek a Steady Video funkciója nem működik az Intel és NV GPU-kon, de ez normális, mert a cl_amd_media_ops és cl_amd_media_ops2 kiterjesztésből a SAD és a maskable SAD utasításcsoportot. Ezekhez direkt hardveres támogatás kell. De ez majd megoldódik a Windows 8-ban, mert opcionális követelmény a SAD4 (SAD 4x1), így már lehet rá most szabványos programot írni, azaz később mindegyik SAD utasítást támogató hardver működhet vele. Sőt, szerintem a DX idővel még ki is egészül a QSAD(4x4)/MQSAD igénnyel is, remélhetőleg kötelezően, mivel a Kinect 2 az Xbox One-ban ezeket használja a mozgás felismerésére.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Politika
- DVBViewer
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Dell Precision munkaállomások
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- TCL LCD és LED TV-k
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- Xiaomi M365 M365 Pro M365 Pro2 1S Essential tömörgumi, M365-hoz Pro kijelző, feljavító készlet
- M Key M.2 SSD PCI-E X4 Adapter kártya B-key M.2 NGFF SSD-hez 2.5"-os Sata Adapter ház
- 9.0 , 9.5 és 12.7mm-es SATA HDD SSD notebook másod-winchester beépítő keret, caddy - MacBook-hoz is
- Apple MacBook 13 15 17" és 13" Air-hez billentyűzet védőburkolat
- USB3 & Sata bővítőkártya - Sim kártya olvasó - PC tápteszter - HDD ház - M.2 nvme/sata külső ház