Új hozzászólás Aktív témák
-
botarobi
tag
válasz lezerpiramis #3150 üzenetére
Köszi Neked,azt én sem gondolhattam komolyan(ID) . Egyébb észrevételed van, hogy mi lehet a probléma...ha érzéseim nem csalnak, akkor azt privátban kellene!
-
Nabu
aktív tag
válasz lezerpiramis #3140 üzenetére
A teló 7.0.0.528(2254) nincs rá frissebb verzió (9790-es készülék) 603-as vendor! A vodafone akkor nem supportálná a 7-es ost???
Tényleg lehet benne valami írattam munkalapot a kökiben, hogy vegye fel hibának hátha kijavítják azt amiért fizetek!!!Mikor nem fogunk szívni egy Microsoft termékkel??? (Ha pórszívót fog gyártani!) :))
-
Nabu
aktív tag
válasz lezerpiramis #3142 üzenetére
Valóban először tényleg a készüléken regisztráltam!
Mikor nem fogunk szívni egy Microsoft termékkel??? (Ha pórszívót fog gyártani!) :))
-
Nabu
aktív tag
válasz lezerpiramis #3155 üzenetére
Igen náluk vettem! Mit mondjak nekik töröljék a regisztrációmat?
Mikor nem fogunk szívni egy Microsoft termékkel??? (Ha pórszívót fog gyártani!) :))
-
lezerpiramis
őstag
Szerintem lehet tenni egy próbát. Azzal törlődik a telefonodhoz hozzáadott fiók, valamint a BIS accountod. Ha ez megvan, akkor regeld újra a telódat a mobileemail-en (PIN, IMEI + felh.név és jelszó), aztán add hozzá a Gmail-címedet, majd pipáld be a kontaktok és a naptár szinkronizációját, és ha megjön a validation-ös levél, akkor nyomj rá stb.
Ha így se, akkor viszont tényleg megéri feldobni náluk, mert mennie kell ennek a funkciónak OS 7 alatt.
-
Nabu
aktív tag
válasz lezerpiramis #3157 üzenetére
Na felhívtam a voda ügyfélszolgálatát kb 25 perc alatt kapcsoltak egy ügyintézőt akinek elmondtam a problémám, hogy kérem a törlést erre ő azt nem lehet mert csak egyszer lehet regisztrálni, mondom pedig kéne mert nem tudom használni a szolgáltatásukat!!! Erre ő elment pár percre majd mikor visszajött közölte, hogy ezt ő nem tudja megcsinálni, hívjam fel majd holnap napközben megint!!! Szépen közöltem vele, hogy most is elég sok időt kellett várnom rá (reméltem, hogy felajánlja, hogy majd ők keresnek)nem -e lehetne most megoldani valahogy?!
És legyek elégedett az ügyfélszolgálat minőségével mi!! Persze!Mikor nem fogunk szívni egy Microsoft termékkel??? (Ha pórszívót fog gyártani!) :))
-
Nabu
aktív tag
válasz lezerpiramis #3159 üzenetére
Valahogy nem értem meg őket akkor sem, de ez már legyen az én bajom...
Holnap megpróbálom megint, hiszen úgy sem tehetek mást...Mikor nem fogunk szívni egy Microsoft termékkel??? (Ha pórszívót fog gyártani!) :))
-
Magnat
veterán
válasz baloghab #3109 üzenetére
Szia,
sztem ha az egymás közötti kommunikáció a fontos, akkor érdemes lenne utánanézni, nem akad-e feltöltősben kint olyan megoldás, h x összegért ingyen hívhatsz vkit, mert akkor nem kellene variálni semmivel. Ettől függetlenül én személy szerint a melegedést még nem érzem akkora problémának skype közben, azt mondjuk nem néztem soha egyik telefonomon sem, h Skype közben miket lehet csinálni. A BB annyiban van jobb helyzetben, h annak csak megindult a hanyatlása, a Nokia meg sztem soha nem is volt jó okostelefon vonalon és a Win Mobil vonallal soha az életben nem is lesz. A BB enterprise vonali múltja persze még ad neki némi előnyt a két vezető smart platformmal szemben (ios, droid), bár ha őszinte akarok lenni, amennyire látom, az emberek nagy részének az egész enterprise telefonkezelésből ami egyedül fontos, az az emailek meg a naptár szinkronizálása, az meg megoldott más platfromokon is. A biztonság kérdés is eléggé túl van lihegve sztem. Droidból kiindulva, a sima gmail, a közönséges beépített levelező (ami exchange kliensként is tud működni), illetve a Gtalk mind https-en kommunikálnak, persze a CIA biztos vissza tudja fejteni ha nagyon akarja, de a nagy magyar valóságban senkinek sem fogják lesniffelni a titikait akkor sem ha nem BB-n dolgozik. A BB Entereprise Server mondjuk egy vitathatatlan előnyt ad a központosított management oldalon, szóval emiatt még talán meg tudom érteni, ha nagyobb cégek használják, de személyes használatnál aa BIS meg a többi beállítási nyűg miatt (van amit wifin nem tudsz megcsinálni csak mobilneten) én nem gondolnám akkora bomba biznisznek ezt a platformot. Ezzel nem fikázni akarom a BB-t, mert kinek mi jön be használja azt, de én a saját szemszögemből nézve sok előnyét nem látom. (lásd pl Karikusz sirámait, nem talál egy értelmes navi alkalmazást rá, míg ios-en v droidon tömkelegével vannak ilyenek és ez csak rosszabb lesz, mert egyszerűen nincs meg a kritikus tömeg, ami beindítaná a sok felhasználó, akiknek érdemes fejleszteni -> sok fejlesztő, sok alkalmazás -> még több elégedett felhasználó körforgást)
̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(◕_◕)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿
-
Nabu
aktív tag
válasz lezerpiramis #3157 üzenetére
Töröltettem, újraregisztráltam bepipáltam amit kell és ugyan az a helyzet!!! (hozzáteszem nem volt egyszerű a regisztrációt töröltetnem)
Küldi az üzenetet, hogy: A(z) xy@gmail.com fiókhoz tartozó szervezőadatok (pl. partnerek) Blackberry® készülékkal való szinkronizálásához ellenőrizze a jelszót.
Majd a jelszó ellenőrzése gombra kattintva eltűnik az üzenet és nem történik semmi... Ilyenkor mit csináljak?Mikor nem fogunk szívni egy Microsoft termékkel??? (Ha pórszívót fog gyártani!) :))
-
Nabu
aktív tag
Számít, hogy honnan töltöm le a fájlt ha a vendor.xml-t úgy is kitörlöm?
Pl a telenor norway oldaláról letöltött 7.1-es os az telepíthető erre a telefonra? Vagy esetleg maradjak a 7.0-ás softnál és inkább ezt telepítsem: [link]Mikor nem fogunk szívni egy Microsoft termékkel??? (Ha pórszívót fog gyártani!) :))
-
lezerpiramis
őstag
Ez alapján rátehető, mert a frissítés mindig a vendor ID-n múlik:
603 Gibtel/TMN Portugal/Trigcom/Brightpoint Netherlands/Optimus/Sonofon/Globul/Telenor Serbia/LuxGSM/Mobitel/Polkomtel/Siminn/Brightstar AZLAN UK/Telenor Norway/20:20 UK/Jersey Telecom/Telenor Hungary (Pannon)/Brightpoint UK/Cable & Wireless UK/Virgin Mobile UK/Tango/BT Mobile/Telenor Sweden/BT Italy/Cable & Wireless Guernsey
A 7.1 sokkal jobb a 7.0-nál (üzemidő, mobil hotspot stb.).
Ha így sem működik, akkor jelentsd be a szolgáltatódnál, jobbat nem tudok.
-
botarobi
tag
válasz lezerpiramis #3150 üzenetére
Ma többszöri telefonálás után sem jutottam előbbre a Telenor ügyfélszolgálatánál! A maximum az volt, hogy vegyem ki az akkut, vagy töltsem le a szolgáltatáskönyvet...
A pannon.blackberry.com-on kértem egy "elfelejtett jelszó"-t ,mire az automata kiírta a feluró ablakban, hogy sikeresen elküldte a blackberrymre...amin ugye nem megy a BIS,így ezt sem fogom látni! -
hermanyi
őstag
válasz botarobi #3167 üzenetére
"A pannon.blackberry.com-on kértem egy "elfelejtett jelszó"-t ,mire az automata kiírta a feluró ablakban, hogy sikeresen elküldte a blackberrymre...amin ugye nem megy a BIS,így ezt sem fogom látni! "
Ez akkor hasonló probléma mint a képen látható
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
Nabu
aktív tag
válasz lezerpiramis #3165 üzenetére
A dobozon a 2020mobile.com látható inkább ha lehet tőlük telepíteném az új romot csak nem találom az oldalon honnan lehetne letölteni tudnál ebben segíteni?!
Mikor nem fogunk szívni egy Microsoft termékkel??? (Ha pórszívót fog gyártani!) :))
-
Nabu
aktív tag
válasz lezerpiramis #3166 üzenetére
Nem a gmaillel van probléma az már tuti, mert egy teljesen új gmail fióknál is ugyanez a probléma...
Mikor nem fogunk szívni egy Microsoft termékkel??? (Ha pórszívót fog gyártani!) :))
-
lezerpiramis
őstag
válasz lezerpiramis #3147 üzenetére
Tévedtem, a Zen téma is tudja ezt
-
lezerpiramis
őstag
-
botarobi
tag
válasz lezerpiramis #3173 üzenetére
Sajnos ezt próbáltam leírni, hogy nem adtak jelszót... meg mivel flottás vagyok, ehhez is a kapcsolattartót emlegetik nekem, hogy rajta keresztül...nevetséges!
A HRT szerkesztő az,ahol az egyik menüpont a fiókok beállítása? Na mert ott is a belépés után rákattintva csak forog az óra -
Nabu
aktív tag
válasz lezerpiramis #3171 üzenetére
Frissítve 7.1-re továbbra sem megy, most már biztos vagyok benne, hogy a "vodafoneszupergyorshálózatában" van a baj!
Ja és tényleg sokkal jobb a 7.1-es os!
[ Szerkesztve ]
Mikor nem fogunk szívni egy Microsoft termékkel??? (Ha pórszívót fog gyártani!) :))
-
Nabu
aktív tag
válasz lezerpiramis #3177 üzenetére
Köszi még egyszer a tanácsokat!
Már reklamáltam, kíváncsian várom a munkalapra felvitt hiba megoldásának eredményét!
Addig meg marad a google sync!Mikor nem fogunk szívni egy Microsoft termékkel??? (Ha pórszívót fog gyártani!) :))
-
botarobi
tag
válasz lezerpiramis #3175 üzenetére
Szia! Még este rájöttem, megtaláltam a HRT szerkesztőt, ott van 3 számsor, abból az első vastagbetűs kiemelt sorra kattintva regisztráltam. Rögtön jött is a válasz, hogy " A készülék regisztrálva van a vezetéknélküli hálózaton". Rögtön beállítottam az összes email-fiókot, aminek elfogadása közben felugrott egy ablak, hogy a "készülékcsere sikertelen"...
Ettől függetlenül az összes BIS alkalmazás innentől kezdve működik, kivéve az emaileket! -
Nabu
aktív tag
válasz lezerpiramis #3180 üzenetére
Nagyon érdekes dolog ez mert én kb 1 nap alatt hozzászoktam, hogy nálam (tmobile) automatikusan megy minden, amikor meg egy ugyanolyan készülékkel -csak más hálózaton- (a páromén) nem működik, ugyanúgy bosszant mint, ha az enyémen nem menne... Ami számomra hihetetlen, hogy talán a voda nyomja a legtöbbet a Blackberry marketinget és náluk nincs meg a készülékek kompatibilitása a hálózattal...
Mikor nem fogunk szívni egy Microsoft termékkel??? (Ha pórszívót fog gyártani!) :))
-
botarobi
tag
válasz botarobi #3183 üzenetére
Valaki most már megmondhatná a tutit, mert ez a helyzet egyre több problémát okoz és még reményem sincs...szerintem egyértelműen a szolgáltatónál lehet valami gebasz, de ők nem igazán tudnak segíteni! Mindenhol azt kapom válaszként, hogy"BlackBerry...hááát...már nincs is a rendelhetőek listáján" . Hiába mondom, hogy nem is venni akarok, hanem a BB mint szolgáltatás ...Persze igazuk van, kifizettem a BIS havidíját, igaz szolgáltatást már lassan negyedik napja nem tudok igénybe venni!
-
botarobi
tag
válasz lezerpiramis #3186 üzenetére
Kedves Fórumtársam! Ezt most ugye nem mondod komolyan...
Arról nem szeretnék beszámolni, mikor és mit vettem a Telenortól, de pár éve már ide fizetek (én+8 sim), nyilván nem feltöltőkártyásként...
Azt hiszem, az egyik Üzletszabályzatban sem szerepel, hogy amennyiben nem ott vásárolok készüléket automatice kizártam magam a tisztességes probléma kezelésből...egyre inkább úgy tűnik, ez a BlackBerrynek, mint "mostohagyereknek" szól -
botarobi
tag
válasz lezerpiramis #3186 üzenetére
Egyébként ha így lenne, már az is jobb volna, ha valaki azt mondaná a Telenortól, hogy dobjam el ezt a "rendszeridegen" telefont és vegyek egy másikat náluk, akkor rendben lesz minden...mert ezt Neked,már megbocsáss, de nem hiszem el, hogy így megy!
-
kutga
nagyúr
válasz lezerpiramis #3180 üzenetére
Nyilván, bár nekem a BIS elég sutácska, a céges levelekből csak a beérkezőt és a töröltet szinkronizálja.
Mindenesetre szerencsére nekem eddig semmi korábban felsorolt problémám nem volt vele, minden pöccre ment.
Let the Zone take me if I am.
-
kutga
nagyúr
-
lezerpiramis
őstag
válasz botarobi #3189 üzenetére
A BB-k mindennemű TCP/IP-kapcsolatát alapvetően a service book-ok biztosítják. Ha egy adott készüléket, illetve készüléken lévő oprendszert nem támogat a szolgáltató (nem volt letesztelve az adott OS, nincsenek hozzá megkérve a service book-ok, ergo meg sem érkeznek), akkor mi alapján várja el bárki is, hogy 100%-osan működjön? A régebbi BB-tulajok biztosan emlékeznek a 4.5-ös OS alatt sokáig nem működő BB Mapsre, a nem vodás hálózaton próbálkozó - pontosabban csak szenvedő - Storm-felhasználókra stb.
Hangsúlyozom: a te esetedben ennek működnie kellene, hiszen tudtommal a Telenor is árul 9900-ast, de ha a rendszereikben nem látnak semmi hibát, és nem náluk vetted a telefont (amely egyedi, a szolgáltató által valószínűleg csak részben ellenőrizhető APN-nel dolgozik), akkor mi alapján vállaljanak rá garanciát?
-
lezerpiramis
őstag
válasz lezerpiramis #3193 üzenetére
Pontosítok: egyes 3rd party alkalmazások működését természetesen nem a service book-ok biztosítják, de a levelezés nem tartozik ide.
-
RZozo
aktív tag
Pár hete próbálkoztam friss Blackberry-s tulajként BIS előfizetés mellett email regisztrációra a Vodánál. De valahogy nem sikerült.
Akkor ezek szerint az is gond lehetett, ha nem megfelelő az oprendszer.
Na mindegy én közben nem akartam tovább szenvedni és lemondtam a BIS előfizetést, így egyszerűbb az életem. Az a néhány alkalmazás nem hiányzik ami csak BIS mellett fut. Email-hez pedig Logicmail is megteszi.
Jó és olcsó pdf olvasót nem tud valaki OS5-ös oprendszerhez? -
lezerpiramis
őstag
A 8520-asnak mennie kell, mert árulják. Meg se jött a regisztrációs üzenet a BIS megrendelésekor? Vagy nem tudtad PIN és IMEI alapján regisztrálni? Nem volt regisztrálva máshol?
A másik kérdésedre sajna nem tudom a választ BIS/BES esetén a levélben érkező pdf-eket meg lehet nézni.
-
RZozo
aktív tag
válasz lezerpiramis #3196 üzenetére
PIN és IMEI alapján nem sikerült regisztrálni. 8900-as telóról van szó OS5 oprendszerrel.
De a hibára a Vodások sem tudtak megoldást. Ugyan új a telefon, de külföldi forrásból származik, elképzelhető, hogy valahol regisztrálták. De ennek ellentmond az, hogy BIS forgalmat bonyolított a számlám szerint a telefon, tehát valami BIS működött. Ezért nem értettem miért nem regisztrálható.RepliGo Reader és Beam Reader nevű progikról hallottam, ezek fizetősek, de nem tudom, hogy melyik, ami jobban használható.
-
lezerpiramis
őstag
Attól még lehet regisztrált (tehát BIS accounthoz rendelt) a PIN és az IMEI, hogy a hálózaton tudod regisztrálni (megjön a regisztrációs üzenet). Magyarán a böngésző, a BB Maps stb. működik, mert megjönnek a service book-ok, csak a szolgáltatói felületen nem tudsz regisztrálni, mert máshol már regisztrálva van a PIN és az IMEI.
[ Szerkesztve ]
-
RZozo
aktív tag
válasz lezerpiramis #3198 üzenetére
Akkor ezek szerint lehet, hogy tényleg máshol regisztrált a telefon, mert a szolgáltató felületén nem működött a regisztráció (habár ott hibaüzenetet nem kaptam, csak az IMEI és PIN szám megadása után folytatásra nyomva, újra a regisztrációs procedúra elejére kerültem, arra gondoltam, hogy ez akár lehetett az PC-n az internetböngésző valami biztonsági mókája is.)
Mobilon böngésző működik is, BB Maps-t nem is találtam, hol tudnám működésre bírni. Most helyette van a Google Maps, egy kis tájékozódáshoz ez is megfelelő.
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt BlackBerry Key2 LE - LEvelezési rovat
- Teszt BlackBerry Key2 - megoldókulcs
- Teszt BlackBerry Motion - mozgó üzletkötő
- Teszt BlackBerry KEYone - ha az ember gombsort KEYone
- Teszt BlackBerry DTEK60 - természetazonos szederaromával
- Teszt BlackBerry DTEK50 - gyökerek nélküli szeder
- Teszt BlackBerry Priv - magánjellegű probléma
- Teszt BlackBerry Classic - végre egy zöld gomb
- Teszt BlackBerry Passport - okmány-iroda
- Teszt BlackBerry Q10 - billentyűzettel bizonyít
- Teszt BlackBerry Z10 - erre megérte várni
- Teszt BlackBerry Bold 9900 - közel a tökéletességhez
- Hír Megérkezett a BlackBerry Evolve és Evolve X
- Milyen TV-t vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- SSD kibeszélő
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- RAM topik
- Mesterséges intelligencia topik
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest