Új hozzászólás Aktív témák

  • GReddy

    tag

    Ez egy kurva jó autó. A mai napig siratom az enyémet. :( A Zetec motor zseniális, nekem a 136 lovas 2.0 evett nyolcat városban. Most az 1.3-as Golf eszik 11-et... Hadd adjak egy-két tanácsot. A gyári légszűrőt kell visszarakni, mert ez a förmedvény ki fogja nyírni a motort. Nem való bele, a Zetec érzékeny a levegő mennyiségére, minőségére. Aztán, láttam nem jöttél rá az olajszűrő-csere trükkjére. Aranyom, emelje fel az autót és vegye le a kereket, akkor hozzáfér teljesen normálisan. :) Fura nekem a négyajtós kaszni... azt hittem az enyémet látom a végén a képen, de nem, nekem eltört a hátsó lökös. (Típushiba) Majd amikor maga is eltöri, akkor vegyen rá Klokkerholm utángyártottat. Az nem ez a vékonyka (gyalogosbarát, ha elgázolnád ilyen ADAC csillagos hülyeség) szar, hanem rendes, vastag, nem bélelt üvegszál. Dög nehéz, de nem törik, masszív. És olcsó. Sokkal olcsóbb a gyárinál. Egyébként egy igásló, igénytelen, az enyémet a végére sajnos nagyon elhanyagoltam, nem maradt pénzem már olajcserére sem az utolsó évében. De csak tette a dolgát, zokszó nélkül. Ó, igen, van egy kellemetlen típushibája - tönkremegy a kormánymű szimmeringje (belső vagy mindkettő) amitől kinyomódik belőle az olaj. A csere = felújítás, 80.000. Tizenöt évente egyszer kell megcsinálni. A soroksári Templom utcába vigye, sok-sok pénzt meg tud spórolni vele. Főleg, ha ki tudja szedni otthon, mert le kell a bölcsőt venni hozzá, úgyhogy ez alapból egy huszas... Kár, hogy nincs irigykedős szmájli. :) Tetszik a tragacs.

    Használd egészséggel! (Golfot vettem helyette, de megbántam. Kár volt!!! A Ford egyszerűen jobb!!!)

    Dominate the woods... The Bowhunter.

Új hozzászólás Aktív témák