Új hozzászólás Aktív témák
-
pupehap
tag
válasz
Szilerlev123 #245 üzenetére
Inkább ide írj : [Ford topik]
-
Szilerlev123
újonc
Sziasztok segitség kelene !van egy ford mondeo 2000tdci és nem megy 4 ezres fordulat főlé se űresen se menet kőzben! Ha valaki tud valami tanácsot adni aszt meg kőszönöm
-
aram01
nagyúr
királyok vagytok,ritka
-
Gradilaci
tag
válasz
gamek!ller #241 üzenetére
Nem "kiköhögtük", hanem összeadtuk amink van. Tényleg erőnkön felül. Minden pénzünk ráment a kocsira, hogy legyen, ne legyünk másra utalva, ha menni kell valahova, stb.stb. Nekem, anyának, tesódnak, és természetesen neked. Ahhoz, hogy ezt most ide kiírtad, kellett ez a hatalmas veszekedés? Szerintem nem. Egyszerűbb lett volna a történet legelejétől többes számot használnod, az egyes szám első személy helyett....
Jó hogy itt üzengetünk egymásnak, miközben 3 méterre ülsz tőlünk...
-
gamek!ller
őstag
Csak, hogy tisztába legyünk a dolgokkal: Az autót, a javítást, a donorautót nem én, hanem a család fizette. Nagyon sok lóvénk van benne amit erejükön felül köhögtek ki. Köszönet érte nektek, tényleg. Nélkületek sohasem lenne autóm.
-
jaja1981
addikt
válasz
gamek!ller #237 üzenetére
Na örülünk.
A 8lityi jó. -
Psychonaut
veterán
válasz
gamek!ller #237 üzenetére
Csinalj kepeket!
-
dízelracer
őstag
válasz
gamek!ller #237 üzenetére
Na akkor (kopogjuk le) ez nem volt egy rossz bolt.
-
gamek!ller
őstag
válasz
dízelracer #235 üzenetére
Kész van, minden oké vele, a motorcsere óta mentem vele 1500km-ert. Az átlagom 8 liter körül alakul és most minden működik és minden tökéletes. A donor az elemeire bontva, szép lassan hordják az alkatrészeket. Ha így folytatódik +-ban lesz a végösszeg. Még talán nyerek is az üzleten.
-
aram01
nagyúr
válasz
dízelracer #235 üzenetére
én is inkább maradok ezeknél mint egy új sx4 120 hónapra havi 30-al
-
dízelracer
őstag
Nekem mindig szar kocsim volt. Túlzás nélkül az összes az volt. A legfiatalabb is 5évesen került hozzám. De karbantartottam őket, egyik sem volt széthullva. Nem imbolyogtak az úton, a fékek mindig haraptak. Volt közte olyan is ami öregebb volt mint én de 100x inkább ilyen látványra vacak kocsikban ültem mint egy 4milliós csilli-villi új autóban amiért 6-6,5milliót kell leperkálnom egy banknak. Nézzenek madárnak mást. Szomszédom egy 3,4milliós Suzukit vett hitelre a végösszeg valamivel 5 millió felett lesz. Oké, hogy null kilométeres új autó de 5 millió egy Swiftért? Röhej...
Ha nagyon "új" autóra fájna a fogam hoznék kintről egy 2-3éves sérültet és összerakatnám azt.HayHa: hogy áll az autó? Nagy a csönd.
-
aram01
nagyúr
válasz
dízelracer #233 üzenetére
utcánkban is van legalább kettő ilyen gyökér
-
aram01
nagyúr
válasz
Napfénysüti #229 üzenetére
nekem is kivan csengetve mindkettő.végül is ha jobban meggondolom nem is kéne másik.A megánom kényelmes biztonságos,takarékos 1,5dci.A caddy meg kétszemélyes de pakolható dobozos 1,9 sima szívó dízel.Egyik sem eszi le a fejem
-
jaja1981
addikt
Köszönöm a megértést.
Az én munkás autóm is elég kehes, de Brembo fékbetéteket vettem bele, Suchs, vagy hogy írják kuplung tárcsa+szerkezet, most pattan fel a 4db új Kléber Krisalp 2 gumi télre, mert amik vannak már 6 évesek és hiába van 4mm mintája nem kockáztatok.Váltója gatya, olaj folyik belőle, kaszni leharcolt, de ezekre adok.
A 2 első lámpát újra cseréltem ,mert a foncsor már szürke volt, alig láttam.Szóval Nálam ilyen a használt autó cucc. Nem vagyok igénytelen , bár külsőre úgy tűnik, de nem is nyikorog a fékem, mint sok gyári autónak.
-
SzaboZE
addikt
válasz
jaja1981 #224 üzenetére
Szerintem a balesetveszélyes használtautót gondolta cikinek. Én is szólok a környezetemben levő embereknek, hogy azért gondolkozzon el rajta, hogy nem csak magát veszélyezteti. Egy rendben levő öreg autó abszolút nem ciki szerintem. Azt viszont én sem bírom ha valaki azzal az indokkal hogy nincs pénze, nap mint nap veszélyeztet másokat. Olyan szinten tényleg inkább járjon gyalog, nem kötelező az autózás - egyszerűen nincs olyan indok amely mások épségével szemben megáll.
Más. Én magam konkrétan pont azért járok régivel, mert egy 3-4 éves ugyanazt tudja aránytalanul drágábban.
-
jaja1981
addikt
Én azt mondom, lehet használt régi autót venni, de a fék, futómű legyen rendben. Akinek meg köreiben ciki a használt autó az kapja be. Nem lehet mindenkinek új hetes BMVje. Amúgy az új autót is szervizelni kell. A Mondeon a motor generál mondjuk 200k pénz, az egy hasonló nagy új autó két havi részlete.
-
sto1911
veterán
A koreitekben van merszetek 8 es 9 eves autoval megjelenni?! Az egyik raadasul Astra?! Szegyelljetek magatokat!
Hogy a temahoz is szoljak: nem tudom mennyiert vette ezt az autot, de hogy az arat mar rakoltotte, az fix. A kettobol egyutt meg mar lehet kijott volna egy rendes/jobb allapotu auto is, ami lehet, hogy nem az alma, de alacsonyabb lenne az "elindulasi koltsege" is.
k. az igenytelenseggel kapcsolatban felig igazat adok, mostanaban volt a totalcaron egy cikk, hgoy a magyar szalonallapotu, 3 eves, 20k km-es hasznalt autot szeretne venni, de mivel azok (joval) tobbbe kerulnek, inkabb vesz egy valoban hulladekot 200-ert. Es ha all olyan "jol", hogy van 200k-ja autora, akkor lehet, hogy fel ev mulva lesz 3-400 is, egy ev mulva meg 5-600, es azert mar klassziksokkal jobb autot lehet kapni. De nem gyujt, mert neki most kell, azonnal, mert a szomszed Jozsi is most cserelte a sajatjat...
Atkattintottam egy masik topikba, ahol pont ez tortent, amit az elobb leirtam: tudatosan a javitanivalot vette meg egy srac, mert a hibatlan tobbe kerult. Most nincs auto, a penz benne all, az adot ugyanugy fizetni kell...
-
-
rudi
nagyúr
Na, akkor most légy szíves, szállj le erről a témáról, mert csak a feszültséget kelted vele! Nem mindenki budapesti és jól szituált, elég sokan (legalább az ország fele) olyan területen élnek, ahol a legsűrűbb tömegközlekedési eszköz 20-90 percenként jár.Menj el 5-6 évre kelet-magyarországi nagyvárosba egy dolgozó szülővel bíró, 2-3 gyerekes családba kezdő egyetemistának (mert ez a jellemző, magyar átlag), és majd azután lesz alapod bárminemű általánosításhoz...
-
k.
őstag
Akkor ne tartsa fenn, adja el.
Van pár ember, akit megértek, munka miatt kell, ez oké.
De ha pl az ilyen nekemjön, mert szar a fék vagy egyéb dolog, akkor az nem fog engem vígasztalni, hogy jaj szegénynek nincsen pénze. Azután nekem sem lesz. Szóval nem kötelező-az esetek 90%ban- autóval járni, van tömegközlekedés, ha nem futja rá, akkor nem kell használni.
Lehet a szegényeket szenté avatni, hogy jaj szegények, milyen nehéz az életük, de ez meg olyan, hogy ha balesetet/kárt okoz a "nemtörődömsége"- igen idézőjel- akkor a, mégtöbb pénzt kell fizetnie mert a másik kocsival is kezdeni kell valamit-pl kötelezője ezentúl többlesz, a saját autója is megsínyli, b, simán el is vehetik a papirjait, ha kiderül, hogy milyen állapotban okozta a balesetet. -
rudi
nagyúr
Vagy csak simán Te és a környezeted/családod mákosabb az átlagnál. Sokaknál az is jó eredménynek számít, ha a lakáskölcsön/egyébkölcsön és kaja/háztartás után marad még pénz a hó végén, és a 10++ éves kocsit nem szerelemből, hanem kényszerből tartják olyan állapotban, amilyenben.
-
k.
őstag
válasz
Psychonaut #211 üzenetére
Öszinte leszek: Én mindig úgy gondolkodom, hogy akkor legyen valami, ha abból jó lehet. Persze, bp-n ez autó szempontjából könnyebb, max addig BKV-zik az ember. De igénytelen dolgokat inkább nem. Azért nem szeretem, amikor valaki leírja, hogy nem az a normális, hogy a kocsi rendben van, "vizsga kész" hanem épp ez a nemnormális, és úristen. Ez nekem nagyon nem tetszik, nem ez lenne a normális.
Jaja tényleg szép lesz a kis Mondeo
-
k.
őstag
válasz
Psychonaut #209 üzenetére
Hát ez igy elég egoistán hangzik tényleg
Lényeg a lényeg, olyan fiatalokkal vagyok körülvéve a főiskolán, akik elég igényesek, és ha egy szakadt vacakkal megjelenek, az kvázi elég rossz fényt vet rám. Ugyanigy szakadt ruhában sem megy be az ember.
És tény ami tény, hogy egy gagyi, szétesőfélben lévő, a vizsgán át nem menő autó, nem épp jó imidzs. -
k.
őstag
válasz
jaja1981 #204 üzenetére
Jövő nyártól lesz. Hidd el, már most elintéztem, hogyl egyen jólfizető melóm hozzá
Utálok fősulira gyalog menni, a szar autó meg még a gyalogolásnál is cikibb a köreinkben
Egyébként pedig a családunkban mindenki megtudta örizni. Úgylátszik a hiba a ti pénztárcátokban van. -
No-kia
addikt
válasz
Psychonaut #202 üzenetére
tulajdonképpen igazad van , nah
-
No-kia
addikt
hát helyzettől függ, mint írtam volt már ismerősöm akit gyári lámpa miatt buktattak meg egy teljesengyári kocsival, mondván, hogy "ez akkor sem gyári".
(#200) Psychonaut : sufni, nem sufni, nem akarok semmi bizonyítani
eljösszkipróbálod, szerzek kölcsönbegyári autót, azt iskipróbálod összehasonlítod. véleményt mondasz
eztmár pár emberrel eljátszottam, negatív jelzőket még nem mondtak rá
-
k.
őstag
Erősíted azt a bizonyos 1%ot, akinek normális kocsija van, de nem vizsgaképes.
A többi nagyrészt fos. És sajnos ez tény. Ha nekem bármilyen autóm lesz, a mozaik szintig meg sem állok veleAz más kérdés, hogy nem viszem, van ismerős más helyen, de a 100% patent állapot az nem álom, hanem elvárás nálam bármilyen cucc is legyen.
-
aram01
nagyúr
hát nem tudom ha én így elvinném a caddy-t "rendes műszakira " lehet fel is kötnének ott helyben
-
SzaboZE
addikt
Nem hinném, a 14 éves autóm gond nélkül átment az nkh-nál. Egy gömbfej cserét javasoltak a közeljövőben. Azok a zk értékek olyanok, hogy ha nem teljesíti az autó, akkor ott tényleg gond van. Nem kell szakadt kipufogóval és széthajtott motorral járni
Tudomásul kell venni, hogy egy idősebb autóra időnként kicsit többet kell költeni, törlesztőrészlet cserébe nincsen
Egy tizenéves autóba komplett motort lehet tizezrekért kapni, csak a rozsdára kell idősebb korban ügyelni.
-
k.
őstag
Apukám 8 éves Astrája a mozaik utcában elsőre átment minden dolog nélkül. a 9 éves polonk is.
Szóval, persze, valakinek nincs rá pénze, de azért ne alapozzunk mindent erre. Szimplán olyan a magyar, hogy nem akar fizetni semmiért, igénytelen, azért néz ki jópár autó 5-6 évesen mint egy trágyadomb, és azért visít a fék fékezéskor, mert szarik rá. Biztos valakinél számit a pénz-az már elnézést, de bele se üljön 5-6 éves kocsiba, az amúgy is drága akkormár- de nagyrészt igénytelenek, és inkább másra költik a pénzt. -
rudi
nagyúr
válasz
jaja1981 #189 üzenetére
Pontosan! Egy idősebb autónak esélye nem lenne átmenni a fullos szigorúságú vizsgán, zöldkártyán. Ez elméletben szép és jó lenne, csak a gyakorlat az, hogy a mezei magyarnak nincs annyi pénze, hogy ilyen állapotban és max 6-8 évesen tartsa a kocsiját. Bár lenne... Ezért kell aztán okosban vizsgáztatni...
-
jaja1981
addikt
Hát jó helyre kell vinni.
Legálisan persze hogy ellenőrzik, de itt van egy vizsgabázis, hol nem számít sem a motorszám, sem a kipufogó gáz.Ez az egész műszaki egy vicc.
Bevittem, mondom mi van, mondják nem gond.
Motorszámot bemásolják, kipufogó gáz beállít potival.Ha mindenki mindent rendesen mérne, az 5-6 éves autók már bajban lennének. Egy vicc ez a vizsga rendszer.
-
abes
csendes tag
Hőj de szeret rohadni ez a mondeo.
Küszöbök, hátsó ívek...
-
aram01
nagyúr
válasz
Napfénysüti #184 üzenetére
nekem a két autóm 160 lovas összesen
-
jaja1981
addikt
válasz
Napfénysüti #178 üzenetére
250hp 1000kg.
Az már baráti érték hátul kaparóssal sperr-rel szerelve.
-
aram01
nagyúr
válasz
Napfénysüti #178 üzenetére
látom te is keresed a "bajt"
-
jaja1981
addikt
válasz
Napfénysüti #176 üzenetére
Én is szar motorral vettem meg, csak tudtam róla, mert megmértem a kompressziót mielőtt megvettem.
Motor felújít, majd cirka 3000km után kirak és egy 2,4-es ugrott be, persze azt is generálozni kellett.
Most meg 15k km után erősen izgat egy 3.0 sor 6 24V 250hp Omega motor, persze azt is generálozni fog kelleni, de ezeket megoldom itthon.Ilyen a használt autó piac.
-
jaja1981
addikt
Ja tényleg.
Levegő és benzin szűrőt nem láttam a listában, amúgy korrekt.
-
jaja1981
addikt
Isten hozott a használt autók világában!!!!
Megy, közvetlen, olyan mint egy gokárt azért kissé túlzás, de nem rossz grand turismo ezzel a 2000-es motorral.
-
válasz
gamek!ller #170 üzenetére
Lehet, hogy újszerű, de nem üveg. Totál máshogy világít. De nem erőszakoskodom
-
Jó kis autó. Nekem is ilyen volt régen.
Látom ez még nem lett kicserélve, pedig már volt aki írta:
Bal és Jobb belső fényszóró prizma.
Nem sárgul és állat lesz tőle a világítás.
A légszűrő mellett az olajra is vigyázz. Arra is érzékeny. Csak gyárit.
Sok sikert.
-
No-kia
addikt
válasz
Napfénysüti #160 üzenetére
igen, akkor ilyenje lehetett neki is.
(#161) aram01: felfoghatjuk valami kezdetlges driftelésnek is
ez az este jó volt
sokszor találtam magam ajárda közepén, hála a 0,01 miliméteres gumi felületeknek
-
No-kia
addikt
válasz
Napfénysüti #157 üzenetére
-
gamek!ller
őstag
válasz
Napfénysüti #157 üzenetére
Ne ronditsuk el a topikot..
Csak vicc volt
-
No-kia
addikt
válasz
gamek!ller #154 üzenetére
egyébként mennyiért adnád a lökhárító kilaját'?
-
No-kia
addikt
válasz
gamek!ller #150 üzenetére
okés
nekem se sürgős
bár 100% hogy véletlenül se lesz egyszerű
-
No-kia
addikt
válasz
gamek!ller #148 üzenetére
hát erre sok jelentkező lenne
télre pl már kb minden napra van utasom a hegyekbe eg ykörre
holnap ha ráérsz nem fényképezgeted le a rögzítési pontokat a kocsin is meg a lökösön is? aztán összehasonlítgatom
-
No-kia
addikt
az eredeti cosworth alkatrészeket igen de a sima hibátlan géptető meg 1000 ft a cosworth 60K ..sőt nemvolt eddigolyanalkatrész ami 10K nál többe került volna
pl ezért is nem kímélem se amotort, se a váltót, mert kompletten 20K körül van
a komplett belterem is ülésekkel együtt 10K alatt volt
-
No-kia
addikt
festést nem
de a sierra RS lökhárító 50K, a mostanit unom, jó lenne valamiegyedit alkotni és szerintem nagyon jól áll neki, csak rákérdzetem és magyarországon még senkisem csinált ilyet
kár hogy ilyen messze lakunk gamek!ller-rel.. pedig ezt összeügyeskedhetnénk, de így vakon nem merem megvenni
142: hát ez az.. én pesttől 200 km-re lakom
-
i400
senior tag
Autóbuzéria nálam is megvan, nemrég váltam meg a Mantámtól most egy A Corsa van a tulajdonomban. Az átalakulás lassú, de végén sleeper lesz 2 literes blokkal
-
No-kia
addikt
válasz
Napfénysüti #137 üzenetére
5500-5700, most nem tudom pontosan
de legalabb 2000 fölött picivel leadja a max nyomatékot
városban a olyan kedvem van 2 esben közlekedek csak
-
No-kia
addikt
válasz
TazLeacher #135 üzenetére
nekem mázlim van 135 ért vettem, ugye összetörtem, azon kívül sak a kormány oszlopot kellett serélni meg a fékeket, pedig aki ismer tudja H 4000rpm alatt ritkán váltok+ a többi ülyeségem
teHát nagyon kínozva van de nins baja. és rozsda mentes
-
No-kia
addikt
válasz
gamek!ller #133 üzenetére
na ezt kéne feloktojálni a sierrára
kíánsi agyok milyen a felfogatása..
-
No-kia
addikt
gamek!ller: a donor elsőlököse milyen? leet érdekelne a sierrára sak nem tudom, ogy kéne megoldani a felfogatást
-
aram01
nagyúr
válasz
Napfénysüti #130 üzenetére
látod ez nyomos ok a zöldre
amúgy nekem a caddy-m tűzpiros(volt régen most már kiszívta a nap)
a megánom meg sötétkék. de ha tehetném vennék egy hófehér x6-ost vagy q7-et -
Napfénysüti
nagyúr
Mikor mentem nézelődni volt egy 6gen 1.4 hecsi Civic fehérben. Abba egyből beleszerettem, számomra gyönyörű volt. Sajnos nem jött össze a vásárlás de utána megtaláltam a jelenlegi 1.6 szedánom ami mondjuk zöld. Szebb lenne egy fehér hecsi de ettől még én se cserélném le. Főleg hogy gyakran kihasználom a szedán nagyobb csomagterét.
Na meg az 1.6-os szívó 160 lova is nagyobb adrenalint ad mint az 1.4 90-e. -
shteer
titán
válasz
Napfénysüti #126 üzenetére
ma én is láttam az enyémet fehérben fotókon, tetszett az is de marad a fekete
-
gamek!ller
őstag
Holnap lemegyek megnézni hogy áll az autó. Remélem pénteken már tudok menni vele Pestre.
-
kissz84
tag
válasz
Napfénysüti #126 üzenetére
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz
Napfénysüti #122 üzenetére
Innen indult a "probléma".
Nyilván nem az kérdés, hogy pénz kell-e hozz, mert ez ma Mo-on alapvető.
Az eredet igazolást meg korábban már én is felvetettem. -
-
gamek!ller
őstag
válasz
Napfénysüti #117 üzenetére
Mind1.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
Napfénysüti #115 üzenetére
Itt egy kép az én kis békámról:
Honda Civic VTi -
Napfénysüti
nagyúr
válasz
gamek!ller #116 üzenetére
Sorry erre már nem emlékeztem (de jól tetted).
Tényleg a papírozás hogy áll akkor most? -
gamek!ller
őstag
válasz
Napfénysüti #115 üzenetére
Srácok.. Motort cseréltem, amin az eredeti levegőrendszer van..
Írtam már
-
Napfénysüti
nagyúr
Jó írás!
Direktszűrőt szerintem is cseréld gyárira ahogy már előttem írta valaki. Ismerős ez a szerelem érzés is.
Tavaly vettem életem első autóját, pont most 22-én lesz kerek 1 éve. Egyszer az önindítója megtréfált de azon kívül semmi probléma nincs vele. Pedig az is '97-es gép ha minden jól megy kb szerdán lesz benne óra szerint 200.000km (tudomásom szerint ennél nagyjából 30-35k-val több van benne). Drága gép volt de imádom ahányszor beleülök mosolyt csal az arcomra.
Pedig csak egy nyamvadt 1.6-os motor van benne. -
mrkonzol
csendes tag
Jó kis cikk
Na igen a használtautóra csak költ az ember. Sőt az új autóra is költ
Én is autóbolond vagyok a mai napig... Nekem is kellett ezt azt cserélni. Ami kopik az csere... ez ellen nem tud mit tenni az ember. Nekem SAAB-om van. Imádom...Turbo gyárilag 150e-t birna nekem elment 180-at vele most cseréltem ki. Nem örültem neki de hát ezen is túlvagyunk
-
shteer
titán
remélem hibátlan lesz a verda a szervátültetés után
én 2 hónapja vagyok autótulaj, apró optikai javítások vannak még vissza nekem is
-
superecneB
őstag
Tenném hozzá, hogy jelentős újítás (menet teljesítményileg, biztonságtechnikailag) a '90-es évek óta nem nagyon jött be. '80-90-es években rengeteg remek autót csináltak amik a mai napig tökéletesen elmennek egyik-másik pedig igen csak elnyűhetetlen (Mercedes W124-et emelném ki ezek közül) és gyakorlatilag minden megtalálható bennük, amire szükség van. (ABS, kipörgésgátló, elektromos ablakok-tükrök, légkondi, légzsákok, szervó stb.)
-
kissz84
tag
Mennyire átérzem a helyzeted meg az egész cikket!
Nekem épp ma kellet le vinnem nagy szervizre az Audi A6 2.0E C4 autóm
Öregnek öreg 1992 11 havi de még mindig érezni hogy presztízse van az utakon
Ha valaki beleszeret egy idősebb modelbe az egyszerűen nem hagyja hogy feledésbe és oszlásba merüljön az autó!!!
Örök életre kárhoztatva -
rudi
nagyúr
válasz
gamek!ller #32 üzenetére
Na, jól szorítottál, meglett a műszaki és a zöld kártya! Most ezen a téren nyugi lesz 2 évig, aztán ha minden jól megy, 2013-ban már nagyon rendberakva megyek a vizsgára
-
JanFe
aktív tag
Tetszik az auto
kivancsian varom a folytatast
-
rudi
nagyúr
A nyugateurópaiak (hacsak nem második generációs keletiek) nagyon nem szoktak csalni, egyszerűen nincs úgy a vérüknen, mint nekünk. Osztrák üzletfél pl. azt sem értette, hogyan lehet olyannak második adag árut is kiadni, aki az elsőért még nem fizetett, meg mi az hogy a számla kifizetési határideje 1-2 hónap
Holland ismerős meg azon volt meghalva, amikor a vonaton a kalauz javasolta, hogy ad egy kis pénzt, és akkor nem néz oda, hogy nincs jegye. Náluk ilyenek nincsenek.
-
No-kia
addikt
válasz
superecneB #106 üzenetére
ebből a futómű csak, ami ilyen "házi", de már nem egy autóban bizonyított versenypályán is eza megoldás. szóval nincs vele gond
hidd el a gyári lenne , már valami árokban feküdnék
-
JetiRulez
őstag
Gratulálok a járgányhoz!
Nekem is tetszik ránézésre a Mondeo, a hangja is tekintélyes, azonban utasként eléggé meggyűlt a bajom vele. Hátul nagyon kevés hely van. Kis termetem ellenére verem a fejemmel a plafont és a lábaim bele vannak passzírozódva a vezetőülésbe (kis Trabant feeling).
Aztán csínyán a klímával, mert veszélyes kórokozók telepedhetnek meg a filterben! Minden évben érdemes kitisztíttatni. -
No-kia
addikt
válasz
superecneB #102 üzenetére
ordito kipuffal,sportkormannyal ( bar ezek konnyen cserelhetok) ZUK rugoval. ultetve.gatlokban valtoolajjal.+ asarvedoiven van egykis rozsda? meg volt akit a fustolt lampa miatt huztak meg. pedig gyarilag ilyen es az auto elotte lett 100%-os gyari allapotba teve. ink nem kockaztatok
-
SzalaiG
addikt
Grat az első kocsidhoz!
A donor autót nem lehet forgalomba helyezni? Abban kevesebb a km és talán jobb az általános állapota.... -
Vamp
senior tag
Azt a direktszűrőt szedd le, ha jót akarsz, hozzánk a műhelybe rendre hozzák a 2 liter DOHC verdákat, direktszűrővel, anyjáig tuningolt kipuffal, motorhibával... Elég egyszer porosabb környékre keveredni.
Heh, én is dögrovással kezdtem a 90-es Mitsu Galant GTI-mmel, balf*sz szerelő, átugrott vezérlés, majd hengerfejcsere, most issza az olajat, ez a köv projekt. Nem gyűrűs a verda, valamelyik szelepszár-szimmering halott, tehát le kell venni a hengerfejet, de akkor már kap új gyűrűket, tömítéseket. Lassan 22 éves kocsiról van szó, de imígyen néz ki:
Aztán még a tél előtt 4 új gumi, kis lakatolás, aztán go. Amúgy vicc, de hibátlan a gép, minden működik benne, az ECS-t kivéve, mert azt az előző tulaj kiköttette.
Jók ezek a régi gépek!
Új hozzászólás Aktív témák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Olcsó, gasket mountos klaviatúra a Logitech égisze alatt
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Linux kezdőknek
- Apple iPhone Air - almacsutka
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Melyik tápegységet vegyem?
- MIUI / HyperOS topik
- Bemutatkoztak a Corsair kábelezést rejtő, Frame 4500X szériás házai
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell XPS 15 9550 - i7-HQ I 16GB I 512SSD I 15,6" FHD I GTX960M I Cam I W10 I Gari!
- Egyedi ékszerdobozka
- Creative Sound BlasterX H6 Gamer fejhallgató számlával és garanciával
- Apple iPhone 13 Mini 128GB,Dobozával,12 hónap garanciával
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest