Új hozzászólás Aktív témák
-
hemaka
nagyúr
válasz zsolt501 #213 üzenetére
Pont hasonlót mondott Linus is, hogy oké, elvileg 2005-szor vagy mennyiszer ki-be csukták a készüléket. Jah, de egy gép végezte, tökéletes mozdulatokkal. Ki az aki pont úgy nyitogatja majd? Senki.
Fel is hozta példának, a régi flip telókat, azokat sem két kézzel nyitottad ki szépen, hanem kicsaptad a lendülettel, vagy a hüvelykujjaddal próbáltad felfeszíteni a felső részét. -
Fred23
nagyúr
válasz zsolt501 #227 üzenetére
A vásárlók sokáig elnézőek, mert a Samsung példásan kezeli az ilyen helyzeteket; de azért egy idő után még a leglelkesebb, leghűbb vásárlóikban is felmerül szerintem, hogy talán valami nagyon nincs rendben a kedvencüknél. Ahogy san01 írta, minimum fél év, de az is lehet, törlés lesz belőle.
Pár hónapja még Samsungon voltam én is, most már Nokia. Egy ideje nem érzem azt, hogy a Samsung jobb lenne, mint bárki más. Az A3 (2017) is volt szervizben anno, és korrektül, ingyen meg is javították gari időn belül; mégis az volt bennem, hogy bármilyen rendesen gariznak is, maga a tény, hogy elromlott, hogy javítani kellett, már megingatta bennük kicsit a bizalmam.
[ Szerkesztve ]
-
joey04
titán
válasz zsolt501 #234 üzenetére
Garanciális ügyintézéssel kapcsolatban minden gyártónál megoszlanak a vélemények, van aki szerint minden rendben volt, van aki meg orbitálisakat szív sajnos.
"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S22 Plus 256 GB
- IPhone SE2 2020 64GB független mobiltelefon, normál zsebkopott, enyhén hajszálkarcos állapotban 85%
- Üvegtörött IPhone 8 64GB független mobiltelefonok
- IPhone 8 64GB független mobiltelefon, használt zsebkopott, hajszálkarcos állapotban 96%-os akku
- IPhone XR 128GB független mobiltelefon, 87%-os akkumulátorral.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest