Új hozzászólás Aktív témák

  • Dilikutya

    félisten

    válasz laposonly11 #170 üzenetére

    Amúgy elég baj az, hogy akármilyen sérülésmodellnek 2020-ban (vagy 18-ban, a megjelenéskor) még örülni kell. Rég azt úgy gondoltam, mostanra teljesen általános lesz, a rombolható környezettel egyetemben. A Soldier of Fortune már 2000-ben alkalmazott sérülésmodellt (mit alkalmazott, talán máig etalon), ehhez képest olyan kevés helyen látni. Emlékszem, a CoD World at War-ban mekkora dolognak számított, hogy a gránát meg a nagy kaliberű gépfegyver végtagokat szakít le. Azóta se nagyon látni ilyet, pedig a 18-as karika továbbra is ott virít a dobozokon. De a Battlefield 1 rombolható környezete is látványos, mégha mindig ugyanúgy, ugyanabban a sorrendben is pusztul le a célpont, de pl. tetszett a bombatölcsér is, meg hogy valóban érzed, ha belemész. Vagy a nyomok a sárban. Vagy ott a Killing Floor 2 (igaz, csak Nvidián tökéletes) gusztustalan effektjeivel, ahol repkednek a belek, ami azért egy darálós horror FPS-ben inkább előny mint hátrány.
    Ezeknek mostanra az ilyen játékokban alapnak kéne lennie. Ehelyett mi van? Malmoznak a CPU magok, a Crysis Remastered továbbra is egy magot használ, és a fél világ a látványos, de csak parasztvakításra alkalmas és erőforrásigényes ray tracing-nek tapsol.
    Nincs érdemi fejlődés.

    Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

Új hozzászólás Aktív témák