Új hozzászólás Aktív témák

  • Polllen

    nagyúr

    válasz omfgk #147 üzenetére

    Én a BFV utálatot nem értem a BF1 imádat mellett. :F
    Főleg úgy, hogy a II. világháborús hangulathoz a BFV-nek több köze van, mint a BF1-nek az elsőhöz.

    "Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

  • sixpak

    nagyúr

    válasz Polllen #151 üzenetére

    Máshogy látjuk a dolgot.
    A BFV már az első trailernél sem árult zsákbamacskát, még nyomokban sem tartalmazott WW2 hangulatot, a visszajelzések nagyjából alátámasztották ezt.
    A BF1-ben csak opreation-t toltam, a fantasztikus zenék, hangeffektusok mondjuk egy attack kezdetén azért odab@sztak, ha a sok automata fegyer felett sikerült szemet hunyni (nekem könnyen ment), akkor kiváló élményt nyújtott....persze szaroztam én is, mert sok mindenben más volt mint a korábbiak, de ha akkor tudtam volna, hogy ennél már csak rosszabb lesz és BFV néven egy lakás fekáliát raknak le az asztalra, akkor egy rossz szavam nem lett volna.
    Magyarul: szerintem a BFV annyira félresikerült/felemás jaték lett, hogy még egy BF1 is egy gyöngyszemnek tunik mellette. :D

    https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/

  • válasz Polllen #151 üzenetére

    LoL ezen jót nevettem! :DD

    Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955

  • lowzor

    veterán

    válasz sixpak #152 üzenetére

    A Hardline-t is képesek voltak kihozni egy BF4 után, azon még mindig kapkodom a fejem, hogy hogy gondolták.

  • sixpak

    nagyúr

    válasz lowzor #154 üzenetére

    Én azt nem vettem meg, beta-t kipróbátam, de csak vakartam a fejem, wtf?....akkor még senki nem sejtette, hogy nem kell már sokat aludni ahhoz, hogy BFV mélységekbe jussunk. :)

    https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/

  • Polllen

    nagyúr

    válasz sixpak #152 üzenetére

    Nyilván, különben nem értetlenkednék.

    A pálya indulásokat sem értem például, hiszen a BFV-ben ez csúcsra van járatva. A csapat egyszerre indul, tankok, gyalogság, légierő és közben dübörög a klasszikus BF zene...
    Vagy invázió van és AA gun-k tüzében kell kiugrani egy repülőből.
    (ehhez képest egy BF3 vagy BF4 pályaindulás hol van hangulatban???)

    Ha most elindítom a BFV-t, akkor a túltolt PC-t leszámítva (ami a BF1-ben is benne volt már) kb azt látom, amit egy pátoszos amcsi filmben látnék. Ha nem ez a "WW2 feeling", akkor nem tudom mi.

    Amúgy szerintem a BF1 nem vészes lövölde, de a BFV-nek több köze van a klasszikus BF szériához. Lehet ezért nem tetszik az 1 után? BF4 után nekem 100x inkább a BFV, mint BF1.

    [ Szerkesztve ]

    "Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

  • Yany

    addikt

    Annyian szidjátok az V-ös BF-et, hogy valaki összeszedhetné már pontokba, hogy valójában mi is a gond vele, mondjuk a sokat dicsért BF3-hoz képest. Még nem vettem meg, de szívesen látnék érveket ahhoz, hogy a csalódást elkerülve lemondjak a megvételéről. :U

    Építs kötélhidat  -  https://u3d.as/3078

  • Polllen

    nagyúr

    válasz Yany #157 üzenetére

    Objektíven nézve nincs vele több gond, mint bármelyik más BF játékkal.

    Az új BF1-Battlefront 1-2 vonalon van a BFV is és ezen a vonalon a legbattlefieldebb játék. (értsd: ez tartalmaz nyomokban legtöbb BF3-4-re hasonlító játékelemet)

    [ Szerkesztve ]

    "Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

  • Lenry

    félisten

    BF Vietnam
    adj egy Huey-t bármikor és onnantól esélytelen bárki
    CCR - Fortunate Son

    Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

  • válasz Yany #157 üzenetére

    Tessék, ebben kb. minden benne: Battlefield 5: Designed to Fail, Not For Sale

    Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955

  • Yany

    addikt

    válasz Hopkins95 #160 üzenetére

    :R

    Mondjuk azt mondja, hogy a BF5-ben nincs balanszolási lehetőség, míg BF1-ben van. Nos, véleményem szerint a legelb****abb rész balansz szempontjából a BF1. (az 5-öst nem ismerem). De lényegében ha egy BF1 menet már az elején erősen egyoldalú, az a végére legfeljebb csak romlik (mert kilépnek), semmiféle balancer nyomát nem látni. Gyakorlatilag mindig emiatt teszem le.

    [ Szerkesztve ]

    Építs kötélhidat  -  https://u3d.as/3078

  • Polllen

    nagyúr

    válasz Hopkins95 #160 üzenetére

    Van ebben a videóban olyan mondat, amin nem lehet fogást találni?

    A kedvencem az, hogy a pro player büntetve van, mert nincs 100%-s hp regen, meg végtelen lőszer... A pro player mozogjon a többi pro player-rel, a medic és support segíteni fogja...

    Több, mint 20 éve fps multizok, Dunát lehetne rekeszteni a sok sírással, amit a "pro" játékosok összehordtak minden új játék vagy változás után. 1000+ órát azért beletolt, mert "nincs" más és végigszenvedte... Hja nem. A vicc az, hogy az 1000+ órával csak azt mutatja a fejlesztőknek, hogy így tovább.

    Ha ezek a vélemények győznének, akkor a végén minden FPS pontosan ugyanolyan lenne. (A CoD, meg BF már így is túl sokat közeledett egymáshoz, nem kéne...)

    Értékelem a véleményét amúgy, van is benne igazság, de el van túlozva, mint a medic revive animáció időhosszán keseregni.

    Back in my days, ha valami nem tetszett, nem játszottunk vele... ;]

    "Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

  • PR0JECTNR56

    addikt

    válasz Yany #157 üzenetére

    Ez az én személyes preferenciám lesz, mivel a BF3-ért sem voltam oda, de íme a BFV:

    - A valaha készült legPC-bb játékok egyike, miközben az emberiség eddigi ismeretei szerinti eddigi legnagyobb háborús konfliktusához próbál nyúlni. A legérdekesebb az egészben az, hogy a PC elvárásoknak sokkal okosabban is eleget lehetett volna tenni, mondjuk valós történelmi események mentén (pl.: kifejezetten nőkből összeválogatott különleges erők gerilla törekvései a szovjet-német fronton), nem kellett volna Churchill tankról ninja vetődéssel a házba érkező steampunk metál protézises, géppisztollyal sündörgő nénit alkalmazni, lásd trailer.

    - A BF1 sokkal ügyesebben építette fel a játékra való várakozást, majd szállította is az élményt a megjelenést követően (noha az is kicsit "arcade" és PC módon nyúlt az első világháborúhoz, egy sokkal koherensebb összképet volt képes felépíteni egy addig viszonylag feldolgozatlan háborús témához). Ehhez képest a BFV trailereknél már lehetett érezni, hogy valami nem lesz az igazi. Szerintem a BFV esetében sokan vártak egy BF1942 jellegű nagy volumenű produkciót, amely szebb köntösben, modern játékmechanikai elemekkel és rengeteg tartalommal - akár évekig kiszolgálja majd a közönséget és visszahozza a II. vh. témáját ismét a csúcsra (mint a kb. MoHaa-CoD2 időszak környékén).

    - Firestorm játékmód. A jelenleg is igen népszerű battle royale hangulatot próbálta meglovagolni és szerintem nem is rossz koncepció mentén, azonban ezt is teljesen elbaltázták. Más játékokhoz képest helyenként teljesen kifforratlan mechanikák és jóval idő előtt feladott lehetőség, amely egy újabb elvesztegett potenciál volt, a CoD Warzone árnyékában kijelenthető, hogy totális bukás.

    - A tartalom teljes hiánya. A BFV terméktámogását és futási idejét jóval a tervezett előtt szüntették meg (ez szerintem egy fájó, de helyes döntés volt, a halott lónak hiába kínálsz kockacukrot). Gyakorlatilag komplett főbb háborús frontok maradtak ki és számolatlan ígéret nem lett teljesítve emiatt (Combined Arms, hogy az egyik fájó pontot megemlítsem).
    Kizárólag a meglévő tartalomra sem lehet azt mondani, hogy nagyon lenyűgöző lenne, szerintem nem egy map csapnivaló, unalmas design-t kapott, pl. a közvetlen előd BF1 repertoárjához képest.

    - Több ízben teljesen rekonstruált TTK és fegyvermechanika. A fejlesztők abszolút nem tudták eldönteni milyen fegyver balanszt szeretnének a játékukba, ebből rengeteg botrány volt, szerintem nem kell részletezni miért probléma.

    - A II. vh. hangulat teljes hiánya. A maga módján különös ez a játék, mert ameddig kipróbáltam néhány ízben (megjelenést követően, Pacific DLC után) minden alkalommal ugyanaz az üresség fogott el, hogy II. vh., de mégsem. A kellékek ott vannak, a fegyverek ott vannak, de az egész egy, a tartalom diverzitásától függetlenül is teljesen anakronisztikus massza, egyszerűen érdektelen.

    - Ez a pont személyesen engem nem érintett, mert egyetlen hype vonatra sem szállok fel és sohasem rendelek elő semmit, ami érdekel, de szerintem sokakra lecsapott: EA marketingstratégiája a BFV körül. Nagyon komoly hype-t próbáltak felépíteni, nagyon keményen árazták a játékot és nagyon sokat ígértek, majd mindez a termék futási ideje során fokozatosan rájuk szakadt.

    - Néhány dolog a végére, ami tetszett: Pacific DLC, itt sikerült talán a legjobban megragadni a Battlefield és II.vh-s hangulatot szerintem, viszont túl későn érkezett a mentéshez. Apróság, de a 'Last Tiger' névre hallgató single player küldetésnek voltak dramaturgialig okosan felépített részei, amely képes volt egy valódi tanulságokkal szolgáló történetet elmesélni, úgy, hogy okosan ülteti be a II. világháborús hangulatba.

    Összefoglalva, szerintem az első olyan BF játék a franchise történetében, amely üszkös kráterként gőzölög a szériát elindító II. vh-s játékok között. A kiaknázatlan potenciál és a sorozatosan hozott rossz döntések nyomán, amelyekben úgy az EA, mint kiadó és úgy a DICE, mint fejlesztő egyaránt részt vállaltak. Financiálisan nem vitte sírba az EA-t, de presztízs szinten jelentős kudarc. Én pénzt nem adnék érte, a BF2-re épülő Forgotten Hope 2 mod szerintem egy jelentősen szórakoztatóbb alternatíva a kora ellenére is.

  • válasz Yany #161 üzenetére

    Na akkor ezt úgy képzeld el, hogy a Battlefield V-ben még rosszabb a balance, mert még manuálisan segíteni sem tudsz a másik csapaton. :K Nem tökéletes a Battlefield 1 team balanceja, sőt, időnként tényleg megtörténik az, amit mondasz, de a Battlefield V-hez képest még mindig jobb.

    (#162) Polllen Vannak dolgok, amiben én sem értek vele egyet(pl. a pályáknál, pont amiket felsorolt jónak azokat nem szeretem), viszont a medic revive tényleg kicsit frusztráló tud lenni, mikor már 10. alkalommal oneshotol egy köcsög sniper, mert kivársz egy hosszú animációt. De az sem jó azért, ami Battlefield 1-ben van hogy 1 szuri és már rohan a csapattársad, mint a mérgezett egér.

    De amit a mozgásmechanikákról mondott, teljesen egyetértek:
    Movement mechanics are similarly frustrating in Battlefield V...it doesn't offer any advanced movement options...like you can in Battlefield 4. You cannot crouch spam, drop shot, change direction in air in Battlefield V whatsoever. Vaulting inconsistent and unreliable and you get stuck on the ground way too often. Battlefield V's slide feature also suffers from an overly aggressive turn cap which restricts the ability to look around freely while sliding and in my opinion your hipfire spread increases a bit too much while performing a slide as well which reduces its viability as a movement option...

    One of the overlooked changes that affects how you can use the movement...was attaching your weapon's recoil to the sight rather then keeping it attached to your center of your screen.

    Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955

  • lowzor

    veterán

    válasz Polllen #162 üzenetére

    Attól én is a falnak mentem, hogy 100 órát kellett várni a respawnra. BF4-be is kötelező volt megnézni a killcamet, de ott legalább azonnal tudtál spawnolni, amint a deploy képernyőre dobott. Gondolom a jobb balanszra fogják az egészet, de szerintem simán működne úgy is a dolog, ha kevesebbet kellene várni, a BF4-ben is működött.
    Mondjuk ez lenne a legkisebb gond, ha a játék jó lenne.

    [ Szerkesztve ]

  • Yany

    addikt

    válasz Hopkins95 #165 üzenetére

    A mozgáshoz: az ilyen előre lescriptelt animációk nagyon nem akciójátékhoz valók. Minden, ami sokáig tart, a játékos aktív részvételével kell történjen (pl. egy progress bar fut, amíg én nyomok egy adott gombot és persze megy az anim/funkció, aminek kell), mert így iszonyat töredezetté teszi a játékmenetet. Ilyen szempontból az Apex Legends fényévekkel jobb. Ott a mozgás/kontroll valami eszméletlen smooth ehhez képest.

    Nagyon fontos az az érzet, hogy ne "átvegye az irányítást a gép", hanem "tegye a dolgát, amíg én aktívan indukálom egy gomb benyomásával/vagy kombinációk nyomogatásával, a cselekedettől függően. Ez ilyen UX kérdés, erősen belenyal a pszichológiába és az ergonómiába is.

    Ez a jelenség egyébként asszem a BF3 óta van jelen, amikor megjelentek a spéci ugrások / a késelés anim, stb. Ha ezt a részét megcsinálnák rendesen (mégegyszer --> ld. Apex), akkor a játékélményre dobtak +50%-ot. Szerintem.

    Építs kötélhidat  -  https://u3d.as/3078

  • Polllen

    nagyúr

    válasz Hopkins95 #165 üzenetére

    Szerintem drop shot meg crouch spam van. Lehet nem annyira fluid, mint eddig, de azért használható. A slide meg nálam a no way kategória. Apex szintű pörgős játékokba való.

    Ugye a videóban az is elhangzik, hogy mmg meg tank anti gun nem való ilyen játékba. Pedig ettől nem lesz CoD. Mondom ezt arany Panzerbüchével és Boys AT-vel.

    "Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

  • válasz Yany #167 üzenetére

    Pontosan ahogy mondod, ezek a hosszú animációk frusztrálóvá válnak az ilyen FPS játékokban előbb-utóbb. Én a letisztult, minimális animációzás híve vagyok, azért is voltak a régebbi játékok sok szempontból élvezetesek, mert teljes kontrollt adtak az irányítás felett.

    (#168) Polllen Igen, szerintem arra gondolt, hogy nehézkes, nem olyan gördülékeny. :K

    Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955

  • laposonly11

    senior tag

    válasz Yany #164 üzenetére

    Nekem már 150 órám van a BFV ben és nyugodtan mondhatom, hogy eddig ez a legjobb legrealisztikusabb BF! Nézzünk csak néhány példát, mész a tankkal és rámészegy aknára, csak a bal lánctalp sérül, így lassabban gurul és kicsit balra húzza az egész teknőt, közben szikrázva nyikorog a lánctalp amit helyben nem lehet megjavítani, hanem el kell vele gurulni egy ilyen főbb support pontig ahol teljesen meg lehet javítani, és a lőszert is feltölteni, mert igen ebben a részben végre fogy a lőszer a járművekből, hogy ne lehessen becampelni velük egy dombtetőre. Hasonlóan amikor belelőttek a tankom tornyába, egyik esetben úgy sérült a torony hogy nem tudtam forgatni, a másik esetben meg a löveg sérült, így nem tudtam visszalőni! A gépágyúra sem lehet a végetlenségig rátapani mert túlhevül és akkor elakad stb. A repülőknél is ha a szárny sérül, akkor abban az irányban az aeordinamika is megváltozik (jó mondjuk ez utóbbit már BF1 ben is láttuk). Na szóval egy ilyen részletes sérülés modellt te hol kapsz a korábbi részekben, mert azok a BFV höz képest messze alulmaradnak. A fegyverek és járművek fejlesztése, pedig a BF4 nél is több és jobb. Itt pl. minden jármű külön képességekkel és fejlesztésekkel rendelkezik, és ezt még szorozd be x2 vel hogy ne legyen unalmas. Tehát nem úgy mint korábban hogy vadászgépet fejlesztesz, akkor az az összes vadászgépnél ugyanazokat a fegyvereket, fejlesztéseket jelenti csak más külső mellett (lásd pl. BF4 kínai, amerikai, orosz egy kaptafa csak máshogy néztek ki), hanem itt bizony ha az angol spitfire egyik verzióját fejleszted a kettő közül akkor az kifejezetten egyedi lesz, a másik spitfire is teljesen más választható fejlesztéseket kapott, a német és japán vadászgépek is teljesen mások, mindegyik jármű egyedi aeordinamikával és képességekkel rendelkezik, van vagy 20 féle tank és 20 féle repülő, szóval lehet miből válogatni. És hogy ha ez még nem elég, a választható fejlesztések is 3 oszlopban variálhatóak, így egyetlen jármű több tucat módon képes viselkedni, ez már majdnem egy rpg játék, nem fps. A gyalogsági részek is egy csomó extrát kaptak, már feléleszteni is lehet egymást egy squadon belül, csak az kicsit sokáig tart, egyedül a medic képes gyorsan bárkit éleszteni a team összes tagjából és gyorsan. Az meg hogy a squad vezető kapott extra képességet, és az összegyűjtött pontok fejében pl. hívhat az ellenség fejére rakéta támadást, tüzérségi csapást, extra lőszerpakkot ernyővel, + tankot a főbázisra meg ilyenek, az meg már csak hab a tortán. Az ilyen apróságokat meg már nem is említem, hogy pl. a tüzérségi löveget vagy légvédelmi gépágyút odébb lehet vinni, elég csak odatolatni egy járművel és ráakasztani utánfutóként és máris mozgatható löveg lesz belőle.
    Persze sokan sírnak az elején, én is sírtam, mert amint elkezdtem játszani, a nulladik szintű katonáimon, repülőimön és tankjaimon sem extra páncél, sem extra fegyverek nem voltak így kb. úgy nézett ki pl. egy dogfight hogy én kb. 2 percig folyamatosan lőttem egy vadászgéppel egy bombázót, ő meg a hátsó gépágyújával 10 másodperc alatt leszedett, most 150 óra után csak 2 rakétát eresztek bele és már ő zuhan a mélybe. Az eddigi idióta spotolás is teljesen megváltozott, eddig ugye elég volt nyomkodni a Q gombot mint egy őrült, és minden ellenség előtted bejelölődött, amit így a vakok is könnyen bemértek és lelőttek, ami így pillanatok alatt el tudott dönteni egy meccset. Most ez nem ilyen egyszerű, pl. sniperrel kell fellőni egy jelző rakétát és a terület, amit maga alatt bevilágít azon belül megjeleníti az ellenségeket, persze a rakétát ki is lőhetik. Szóval ilyen összetett játékmenet a korábbi részekben nem volt, így szerintem csak azok fikázzák akik nem láttak belőle semmit. A grafikáról meg ugye nem is beszélve, a dzsungel, bokrok és a sűrű fű, nem csak hogy szép, de végre olyan, hogy szószerint el is lehet bújni benne, az orrodig sem fogsz látni de téged sem fognak, a szálló hópelyhek és az eső is durván jól néz ki, aztán ha van RTX kártyád az már csak hab a tortán...

    Ordo est anima rerum.

  • sixpak

    nagyúr

    válasz laposonly11 #170 üzenetére

    Sorry, magamtól idézek:

    "Milyen mp játék az, ahol a grafikai beállítások buzerálásával előnyre tesz szert valaki?? Gyakorlatilag a vegetáció, mint olyan megszűnik fedezéknek lenni, mindez 2019-ben egy AAA kategóriás játéknál."

    Nem mellesleg, szerintem a BF1 jobban nézett ki, persze az V is gyönyörű.

    [ Szerkesztve ]

    https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/

  • laposonly11

    senior tag

    válasz sixpak #171 üzenetére

    BF4 ben ki lehet teljesen kapcsolni a füvet, így hiába hasalt le a katona, a BFV ben csak ritkul ha lejjebb veszed a grafot, szóval sokkal inkább a korábbi verzióknál volt ezzel baj.

    Ordo est anima rerum.

  • sixpak

    nagyúr

    válasz laposonly11 #172 üzenetére

    Csak ott még kevesebb volt a sniper, szerverbérlés ilyenek, no sniper rules-ról ne is beszéljek. Itt szó sincs ilyesmiről, igaz egy éve még a játék felé sem szagoltam (megérte a 80 euro-t :D ), de amíg nyomtam az elején, nem volt ritka a 20 sniper a 32 slotból.
    Volt jármű, nem negyedóránként spawnolt egy tank, jobbak voltak a mapok....etc.

    Hála a cikknek, én 3 napja mást sem csinálok, csak BF 3-4/BC2-t tolok (az Isten áldja meg a cikk szerzőjét), nagyon élvezem minden percét, ezzel el is oszlattam az " idő megszépíti az emlékeket" kezdetűt....nyilván meg, de azok 1000x jobb játékok voltak, minden tekintetben

    [ Szerkesztve ]

    https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/

  • laposonly11

    senior tag

    válasz sixpak #173 üzenetére

    "nyilván meg, de azok 1000x jobb játékok voltak, minden tekintetben"

    Aha, ja persze, csak ugye mondani ilyen "tekintetet" egyet sem tudtok, :U meg ugye a régi címeknél nem volt olyan szerver, ahol a játékosok 2/3-a sniperkedett neeeem, ott csupa "jó" játékos volt/van. :C Na én nentem innen BFV öt játszani, inkább mint olvasni azt a sok hülyeséget amiket itt összehordtok.

    [ Szerkesztve ]

    Ordo est anima rerum.

  • lowzor

    veterán

    válasz sixpak #173 üzenetére

    Több is volt, mint 20 sniper szerintem. Nem ritkán meg sem tudtam moccanni, mert mindig kiszedett egy kemper valahonnan. Nekem is kempelni meg nem volt kedvem, mert a rusholós játékstílust szeretem.
    Részvétem a 80 euró miatt, nekem meg sem fordult a fejembem a béta után, hogy megvegyem.
    A BF1-et megvettem asszem 3 euróért a prémiummal együtt (az Originen kb 1 évvel a megjelenés után már annyiért szórták, úgy könnyű volt sokat eladni belőle), de még arra is refundot kértem, mert annyit sem ért. :D

  • Polllen

    nagyúr

    válasz lowzor #175 üzenetére

    A bf1-nek volt egy csúnya sniper only korszaka. 1-2 nyílt pályán semmit se lehetett csinálni.

    "Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

  • sixpak

    nagyúr

    válasz laposonly11 #174 üzenetére

    Kultúrált eszmecserét folytatni innentől nehézkes lenne....nem hülyeségeket beszélek, csak a tapasztalataimat írtam le, ami nyilván szubjektív.
    Hiszem, hogy a véleményem egyben a többség véleménye is, ezzel együtt is további jó játékot neked a BFV-el.

    lowzor: nem gond, mindegyik preorder volt nekem, mióta digitális disztribútor van.... mondjuk előtte is.
    Tanulópénznek jó volt, most már nem nyomkodom ész nélkül a buy gombot, pláne ha 80 euro az ár. :D

    https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/

  • atosan

    addikt

    Én a Battlefield 1942-vel nagyon sokat játszottam. Aztán már nem fejlesztettem a pc-t meg idő sem volt rá. Jöhetne mobilra.

    Maine coon

  • Yany

    addikt

    Mindenkinek nagyon köszönöm a részletes gondolatcsomagokat. :R Nagyon jó lett ez a topic!

    Építs kötélhidat  -  https://u3d.as/3078

  • laposonly11

    senior tag

    válasz sixpak #177 üzenetére

    Attól még lehetne, ha a többség nem ragadt volna le a szubjektív érzelmek "valahogy nincs meg az a hangulat" világában, teljesen figyelmen hagyva azokat az objektív tényeket a játékban, amit részletesen leírtam a többlettartalmat illetően. Mert az ilyen "á nekem nem ízlik, mert a játékban nem balról jobbra, hanem jobbról balra fújja a szél a füvet, féle nyugodtan nevezhetjük, pillanatnyi hangulat alapú szófosások alapján, még véletlenül sem mennék játékot venni.
    Egyik haverom is ilyen:
    - Próbáld ki ezt és azt...
    - Miért?
    - Mert hangulatos.
    - No comment. :U

    Legjobb példa erre, PR0JECTNR56 hosszászólása, aki egy teljes A4 es oldalnyi átgondolatlan nagy semmit, volt képes összegépelni:

    "A legérdekesebb az egészben az, hogy a PC elvárásoknak sokkal okosabban is eleget lehetett volna tenni, mondjuk valós történelmi események mentén"

    - Mert ugye eddig az összes többi rész is erről volt híres, pláne a Bad Company sorozat, ja nem, de a BFV esetében ez már baj? :C

    Ehhez képest a BFV trailereknél már lehetett érezni, hogy valami nem lesz az igazi.

    - Ha eleve úgy készül valaki, hogy nem fogom megvenni mert csak "lehetett érezni", akkor innentől kezdve kár volt tovább koptatni a billentyűzetet. :W

    - Firestorm játékmód. A jelenleg is igen népszerű battle royale hangulatot próbálta meglovagolni.

    Semmi baj ezzel a móddal, egyáltalán nem próbálta, hanem meg is valósította, de nem a hangulatot, hanem magát a módot szőröstűl-böröstűl, ennyi, semmi baj vele, csak plussz tartalmat visz be. Engem pl. az se zavarna ha nem lenne.

    - A II. vh. hangulat teljes hiánya. A maga módján különös ez a játék, mert ameddig kipróbáltam néhány ízben (megjelenést követően, Pacific DLC után) minden alkalommal ugyanaz az üresség fogott el, hogy II. vh., de mégsem.

    Itt dobtam el az agyamat végleg. Az illető bizonyára meg tudja mondani mi az hogy "II. világháborús hangulat", biztos ott harcolt 81 éve, ezért tudja milyen az a hangulat vagy mittudomén. Azt viszont nyugodtan kijelenthetjük hogy a BF4 nek nincs III. világháborús hangulata, pedig arról szól, csak az ugye még odébb van. :F

    - Néhány dolog a végére, ami tetszett: Pacific DLC, itt sikerült talán a legjobban megragadni a Battlefield és II.vh-s hangulatot szerintem.

    Már megint ez a "háborús hangulat", de ami ennél jobb, "battlefield hangulat", ami innentől kezdve jelenthet bármit. A Pacific DLC, ben nem a hangulat a jó, hanem lényegében a napsütés, tengerpart és pálmafák teszik egzotikusabbá a pályákat, az európai hadszintérrel szemben.

    "...a BF2-re épülő Forgotten Hope 2 mod szerintem egy jelentősen szórakoztatóbb alternatíva a kora ellenére is."

    - Ha valaki csak a 60 as évekbeli filmeken tud szórakozni, az minek ül be egy mai moziba, csak hogy fikázza a mai filmeket? De ha figyelmen kívül is hagyjuk a külcsínyt, a forgotten hope tartalmilag, messze nincs sehol a legújabb battlefieldekhez képest, a BFV höz képest meg pláne nem. Az eddigi batlefieldekben hol lehetett pl. 3 féleképpen megsebezni egy tankot, lánctalpát hogy lassabban guruljon, tornyát hogy ne tudja forgatni a löveget stb. ja sehol, ennyit erről...

    Ezt a 80 eurós árat sem tudom ki találta ki, ennyi volt több mint egy éve amikor megjelent, lassan már egy hónapja mindenhol leértékelve kb. 6500Ft ért lehet kapni a játékot.

    Ordo est anima rerum.

  • laposonly11

    senior tag

    válasz lowzor #175 üzenetére

    "A BF1-et megvettem asszem 3 euróért a prémiummal együtt (az Originen kb 1 évvel a megjelenés után már annyiért szórták, úgy könnyű volt sokat eladni belőle), de még arra is refundot kértem, mert annyit sem ért. :D"

    - Na ezen csak egyszerűen felháborodtam, nem is látom értelmét hogy válaszoljak. Komolyan, mintha szándékosan COD-erek, meg DOOM-erek jöttek volna a topicba, kizárólag fikázni a legújabb battlefield részeket. :Y

    [ Szerkesztve ]

    Ordo est anima rerum.

  • Dilikutya

    félisten

    válasz laposonly11 #170 üzenetére

    Amúgy elég baj az, hogy akármilyen sérülésmodellnek 2020-ban (vagy 18-ban, a megjelenéskor) még örülni kell. Rég azt úgy gondoltam, mostanra teljesen általános lesz, a rombolható környezettel egyetemben. A Soldier of Fortune már 2000-ben alkalmazott sérülésmodellt (mit alkalmazott, talán máig etalon), ehhez képest olyan kevés helyen látni. Emlékszem, a CoD World at War-ban mekkora dolognak számított, hogy a gránát meg a nagy kaliberű gépfegyver végtagokat szakít le. Azóta se nagyon látni ilyet, pedig a 18-as karika továbbra is ott virít a dobozokon. De a Battlefield 1 rombolható környezete is látványos, mégha mindig ugyanúgy, ugyanabban a sorrendben is pusztul le a célpont, de pl. tetszett a bombatölcsér is, meg hogy valóban érzed, ha belemész. Vagy a nyomok a sárban. Vagy ott a Killing Floor 2 (igaz, csak Nvidián tökéletes) gusztustalan effektjeivel, ahol repkednek a belek, ami azért egy darálós horror FPS-ben inkább előny mint hátrány.
    Ezeknek mostanra az ilyen játékokban alapnak kéne lennie. Ehelyett mi van? Malmoznak a CPU magok, a Crysis Remastered továbbra is egy magot használ, és a fél világ a látványos, de csak parasztvakításra alkalmas és erőforrásigényes ray tracing-nek tapsol.
    Nincs érdemi fejlődés.

    Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

  • lowzor

    veterán

    válasz laposonly11 #181 üzenetére

    COD-ból is ugyanúgy lefikáztam azokat a részeket, amik szerintem nem lettek jók. Nincs szó semmiféle "COD-er" meg "DOOM-er" dologról.

    (#182) Dilikutya:

    A COD MW-ben van olyan effekt, amivel leviszik a fegyók a testrészeket, csak fizetős bundle-ben van benne...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák