Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hombre[EU]

    veterán

    válasz Yany #10 üzenetére

    arra én nem emlékszem...a snipingra annál inkább :D

    Life, Uh, Finds A Way

  • Polllen

    nagyúr

    válasz Yany #157 üzenetére

    Objektíven nézve nincs vele több gond, mint bármelyik más BF játékkal.

    Az új BF1-Battlefront 1-2 vonalon van a BFV is és ezen a vonalon a legbattlefieldebb játék. (értsd: ez tartalmaz nyomokban legtöbb BF3-4-re hasonlító játékelemet)

    [ Szerkesztve ]

    "Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

  • válasz Yany #157 üzenetére

    Tessék, ebben kb. minden benne: Battlefield 5: Designed to Fail, Not For Sale

    Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955

  • PR0JECTNR56

    addikt

    válasz Yany #157 üzenetére

    Ez az én személyes preferenciám lesz, mivel a BF3-ért sem voltam oda, de íme a BFV:

    - A valaha készült legPC-bb játékok egyike, miközben az emberiség eddigi ismeretei szerinti eddigi legnagyobb háborús konfliktusához próbál nyúlni. A legérdekesebb az egészben az, hogy a PC elvárásoknak sokkal okosabban is eleget lehetett volna tenni, mondjuk valós történelmi események mentén (pl.: kifejezetten nőkből összeválogatott különleges erők gerilla törekvései a szovjet-német fronton), nem kellett volna Churchill tankról ninja vetődéssel a házba érkező steampunk metál protézises, géppisztollyal sündörgő nénit alkalmazni, lásd trailer.

    - A BF1 sokkal ügyesebben építette fel a játékra való várakozást, majd szállította is az élményt a megjelenést követően (noha az is kicsit "arcade" és PC módon nyúlt az első világháborúhoz, egy sokkal koherensebb összképet volt képes felépíteni egy addig viszonylag feldolgozatlan háborús témához). Ehhez képest a BFV trailereknél már lehetett érezni, hogy valami nem lesz az igazi. Szerintem a BFV esetében sokan vártak egy BF1942 jellegű nagy volumenű produkciót, amely szebb köntösben, modern játékmechanikai elemekkel és rengeteg tartalommal - akár évekig kiszolgálja majd a közönséget és visszahozza a II. vh. témáját ismét a csúcsra (mint a kb. MoHaa-CoD2 időszak környékén).

    - Firestorm játékmód. A jelenleg is igen népszerű battle royale hangulatot próbálta meglovagolni és szerintem nem is rossz koncepció mentén, azonban ezt is teljesen elbaltázták. Más játékokhoz képest helyenként teljesen kifforratlan mechanikák és jóval idő előtt feladott lehetőség, amely egy újabb elvesztegett potenciál volt, a CoD Warzone árnyékában kijelenthető, hogy totális bukás.

    - A tartalom teljes hiánya. A BFV terméktámogását és futási idejét jóval a tervezett előtt szüntették meg (ez szerintem egy fájó, de helyes döntés volt, a halott lónak hiába kínálsz kockacukrot). Gyakorlatilag komplett főbb háborús frontok maradtak ki és számolatlan ígéret nem lett teljesítve emiatt (Combined Arms, hogy az egyik fájó pontot megemlítsem).
    Kizárólag a meglévő tartalomra sem lehet azt mondani, hogy nagyon lenyűgöző lenne, szerintem nem egy map csapnivaló, unalmas design-t kapott, pl. a közvetlen előd BF1 repertoárjához képest.

    - Több ízben teljesen rekonstruált TTK és fegyvermechanika. A fejlesztők abszolút nem tudták eldönteni milyen fegyver balanszt szeretnének a játékukba, ebből rengeteg botrány volt, szerintem nem kell részletezni miért probléma.

    - A II. vh. hangulat teljes hiánya. A maga módján különös ez a játék, mert ameddig kipróbáltam néhány ízben (megjelenést követően, Pacific DLC után) minden alkalommal ugyanaz az üresség fogott el, hogy II. vh., de mégsem. A kellékek ott vannak, a fegyverek ott vannak, de az egész egy, a tartalom diverzitásától függetlenül is teljesen anakronisztikus massza, egyszerűen érdektelen.

    - Ez a pont személyesen engem nem érintett, mert egyetlen hype vonatra sem szállok fel és sohasem rendelek elő semmit, ami érdekel, de szerintem sokakra lecsapott: EA marketingstratégiája a BFV körül. Nagyon komoly hype-t próbáltak felépíteni, nagyon keményen árazták a játékot és nagyon sokat ígértek, majd mindez a termék futási ideje során fokozatosan rájuk szakadt.

    - Néhány dolog a végére, ami tetszett: Pacific DLC, itt sikerült talán a legjobban megragadni a Battlefield és II.vh-s hangulatot szerintem, viszont túl későn érkezett a mentéshez. Apróság, de a 'Last Tiger' névre hallgató single player küldetésnek voltak dramaturgialig okosan felépített részei, amely képes volt egy valódi tanulságokkal szolgáló történetet elmesélni, úgy, hogy okosan ülteti be a II. világháborús hangulatba.

    Összefoglalva, szerintem az első olyan BF játék a franchise történetében, amely üszkös kráterként gőzölög a szériát elindító II. vh-s játékok között. A kiaknázatlan potenciál és a sorozatosan hozott rossz döntések nyomán, amelyekben úgy az EA, mint kiadó és úgy a DICE, mint fejlesztő egyaránt részt vállaltak. Financiálisan nem vitte sírba az EA-t, de presztízs szinten jelentős kudarc. Én pénzt nem adnék érte, a BF2-re épülő Forgotten Hope 2 mod szerintem egy jelentősen szórakoztatóbb alternatíva a kora ellenére is.

  • válasz Yany #161 üzenetére

    Na akkor ezt úgy képzeld el, hogy a Battlefield V-ben még rosszabb a balance, mert még manuálisan segíteni sem tudsz a másik csapaton. :K Nem tökéletes a Battlefield 1 team balanceja, sőt, időnként tényleg megtörténik az, amit mondasz, de a Battlefield V-hez képest még mindig jobb.

    (#162) Polllen Vannak dolgok, amiben én sem értek vele egyet(pl. a pályáknál, pont amiket felsorolt jónak azokat nem szeretem), viszont a medic revive tényleg kicsit frusztráló tud lenni, mikor már 10. alkalommal oneshotol egy köcsög sniper, mert kivársz egy hosszú animációt. De az sem jó azért, ami Battlefield 1-ben van hogy 1 szuri és már rohan a csapattársad, mint a mérgezett egér.

    De amit a mozgásmechanikákról mondott, teljesen egyetértek:
    Movement mechanics are similarly frustrating in Battlefield V...it doesn't offer any advanced movement options...like you can in Battlefield 4. You cannot crouch spam, drop shot, change direction in air in Battlefield V whatsoever. Vaulting inconsistent and unreliable and you get stuck on the ground way too often. Battlefield V's slide feature also suffers from an overly aggressive turn cap which restricts the ability to look around freely while sliding and in my opinion your hipfire spread increases a bit too much while performing a slide as well which reduces its viability as a movement option...

    One of the overlooked changes that affects how you can use the movement...was attaching your weapon's recoil to the sight rather then keeping it attached to your center of your screen.

    Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955

  • válasz Yany #167 üzenetére

    Pontosan ahogy mondod, ezek a hosszú animációk frusztrálóvá válnak az ilyen FPS játékokban előbb-utóbb. Én a letisztult, minimális animációzás híve vagyok, azért is voltak a régebbi játékok sok szempontból élvezetesek, mert teljes kontrollt adtak az irányítás felett.

    (#168) Polllen Igen, szerintem arra gondolt, hogy nehézkes, nem olyan gördülékeny. :K

    Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955

  • laposonly11

    senior tag

    válasz Yany #164 üzenetére

    Nekem már 150 órám van a BFV ben és nyugodtan mondhatom, hogy eddig ez a legjobb legrealisztikusabb BF! Nézzünk csak néhány példát, mész a tankkal és rámészegy aknára, csak a bal lánctalp sérül, így lassabban gurul és kicsit balra húzza az egész teknőt, közben szikrázva nyikorog a lánctalp amit helyben nem lehet megjavítani, hanem el kell vele gurulni egy ilyen főbb support pontig ahol teljesen meg lehet javítani, és a lőszert is feltölteni, mert igen ebben a részben végre fogy a lőszer a járművekből, hogy ne lehessen becampelni velük egy dombtetőre. Hasonlóan amikor belelőttek a tankom tornyába, egyik esetben úgy sérült a torony hogy nem tudtam forgatni, a másik esetben meg a löveg sérült, így nem tudtam visszalőni! A gépágyúra sem lehet a végetlenségig rátapani mert túlhevül és akkor elakad stb. A repülőknél is ha a szárny sérül, akkor abban az irányban az aeordinamika is megváltozik (jó mondjuk ez utóbbit már BF1 ben is láttuk). Na szóval egy ilyen részletes sérülés modellt te hol kapsz a korábbi részekben, mert azok a BFV höz képest messze alulmaradnak. A fegyverek és járművek fejlesztése, pedig a BF4 nél is több és jobb. Itt pl. minden jármű külön képességekkel és fejlesztésekkel rendelkezik, és ezt még szorozd be x2 vel hogy ne legyen unalmas. Tehát nem úgy mint korábban hogy vadászgépet fejlesztesz, akkor az az összes vadászgépnél ugyanazokat a fegyvereket, fejlesztéseket jelenti csak más külső mellett (lásd pl. BF4 kínai, amerikai, orosz egy kaptafa csak máshogy néztek ki), hanem itt bizony ha az angol spitfire egyik verzióját fejleszted a kettő közül akkor az kifejezetten egyedi lesz, a másik spitfire is teljesen más választható fejlesztéseket kapott, a német és japán vadászgépek is teljesen mások, mindegyik jármű egyedi aeordinamikával és képességekkel rendelkezik, van vagy 20 féle tank és 20 féle repülő, szóval lehet miből válogatni. És hogy ha ez még nem elég, a választható fejlesztések is 3 oszlopban variálhatóak, így egyetlen jármű több tucat módon képes viselkedni, ez már majdnem egy rpg játék, nem fps. A gyalogsági részek is egy csomó extrát kaptak, már feléleszteni is lehet egymást egy squadon belül, csak az kicsit sokáig tart, egyedül a medic képes gyorsan bárkit éleszteni a team összes tagjából és gyorsan. Az meg hogy a squad vezető kapott extra képességet, és az összegyűjtött pontok fejében pl. hívhat az ellenség fejére rakéta támadást, tüzérségi csapást, extra lőszerpakkot ernyővel, + tankot a főbázisra meg ilyenek, az meg már csak hab a tortán. Az ilyen apróságokat meg már nem is említem, hogy pl. a tüzérségi löveget vagy légvédelmi gépágyút odébb lehet vinni, elég csak odatolatni egy járművel és ráakasztani utánfutóként és máris mozgatható löveg lesz belőle.
    Persze sokan sírnak az elején, én is sírtam, mert amint elkezdtem játszani, a nulladik szintű katonáimon, repülőimön és tankjaimon sem extra páncél, sem extra fegyverek nem voltak így kb. úgy nézett ki pl. egy dogfight hogy én kb. 2 percig folyamatosan lőttem egy vadászgéppel egy bombázót, ő meg a hátsó gépágyújával 10 másodperc alatt leszedett, most 150 óra után csak 2 rakétát eresztek bele és már ő zuhan a mélybe. Az eddigi idióta spotolás is teljesen megváltozott, eddig ugye elég volt nyomkodni a Q gombot mint egy őrült, és minden ellenség előtted bejelölődött, amit így a vakok is könnyen bemértek és lelőttek, ami így pillanatok alatt el tudott dönteni egy meccset. Most ez nem ilyen egyszerű, pl. sniperrel kell fellőni egy jelző rakétát és a terület, amit maga alatt bevilágít azon belül megjeleníti az ellenségeket, persze a rakétát ki is lőhetik. Szóval ilyen összetett játékmenet a korábbi részekben nem volt, így szerintem csak azok fikázzák akik nem láttak belőle semmit. A grafikáról meg ugye nem is beszélve, a dzsungel, bokrok és a sűrű fű, nem csak hogy szép, de végre olyan, hogy szószerint el is lehet bújni benne, az orrodig sem fogsz látni de téged sem fognak, a szálló hópelyhek és az eső is durván jól néz ki, aztán ha van RTX kártyád az már csak hab a tortán...

    Ordo est anima rerum.

Új hozzászólás Aktív témák