Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz krx21 #25 üzenetére

    Homályos? Szemüvegben próbáltad? :DDD
    Hálós, az ok, az kb elkerülhetetlen, de hogy homályos? Én olyan VR headsetet még nem láttam, aminek homályos lett volna a képe, pedig volt már a fejemen psvr, oculus 2, vive, index, reverb g2.
    Persze, mivel olyan nincs, hogy nincs hézag a pixelek között, ha olyan képet nézel, mind hálós lesz, de homályosnak egyik sem ad homályos képet. Max a felbontás nem elég nagy, hogy elég részletes legyen a kép, de az megint más.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz krx21 #27 üzenetére

    Ez amúgy abszolút érthető. És az tény, hogy nagyon érzékenyek tudnak lenni a helyes beállításra. Tegyük hozzá, ilyen téren szerintem a mai napig mindent visz a PSVR, az összes többi headset ilyen szerencsétlen szíjas szenvedős instabil izé, egy kalap szar. PSVR-t még egy abszolút kezdő is max 1p alatt be tudja magának állítani úgy, hogy kényelmes legyen, jó és éles és ne csúszkáljon a fejen.
    Cserébe van ezer más problémája (felbontás, tracking, bonyolult beüzemelés, vastag, nehezen vagy egyáltalán nem cserélhető kábel, meg ami még hirtelen nem jutott eszembe).

    De ha megtartják a PSVR2-re ezt a szintű ergonómiát (mondjuk takaríthatóságon még javítanak kicsit), akkor szerintem lehet akár a legjobb headset is a piacon. Az OLED hatalmas plusz, a felbontás is elég nagy lesz, szemkövetés + fovated rendering nagyon sokat tud adni a grafikai szinthez, szóval jó lesz ez... Reméljük. Már csak az kell, hogy jöjjön rá évente legalább 3-4rendes, kívánatos AAA játék, és részemről örülünk, Vincent.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz krx21 #29 üzenetére

    Igen, viszont En azt vettem eszre, hogy a pixelracsot addig latod, amig olyan kepet nezel.
    Mondok par PSVR peldat, ha van ra lehetoseged, probald ki/nezd meg, megeri. Azert PSVR peldat mondok, mert OLED, mert brutal a racs, es mert nagyon alacsony a felbontas:
    - Farpoint eleje, konketan urhajos elso jelenet: Nagyon latszodik az alacsony felbontas es a racs is, rohadt zavaro, annak ellenere, hogy amugy jo elmeny es nagyon latvanyos a dolog
    - Farpoint kicsit kesobb, mondjuk 30p jatek utan: Ha belenezel az iranyzekba, latod a racsot, viszont amugy ha csak nezelodsz a vilagban, nem.
    - Astrobot: Rescue mission: Gyakorlatilag egyetlen palyan se lathato a racs, az alacsony felbontas se tunik fel, zsenialis, ahogy a fejlesztoknek sikerult megkerulni a rendszer (eleg magas) korlatait
    - Beat Saber: Menuben latszik a racs, plane amikor zenek cimeit kene olvasni, fos az egesz, viszont jatekon belul abszolut nem. Meg akkor sem, ha a letezo legkonnyebb fokozaton inditod el, hogy legyen idod ket kocka kozott nezelodni boven.

    Ezen felul az En tapasztalatom az (de ez nyilvan nagyon szubjektiv), hogy az ips glow ezerszer zavarobb sotet jatekoknal/jeleneteknel, mint az OLED racs (rendes rgb pixeleket feltetelezve, a diamond matrixot a vive-ban utaltam, szamomra roszabb volt mint barmilyen racs).

    De termeszetesen minel vekonyabb es kevesbe lathato a racs, annal jobb.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • Komplikato

    veterán

    válasz krx21 #29 üzenetére

    De erre találtak fel spéci lencséket, ami elkeni, eltünteti azt a rácsot, meg az új HMD-k újfajta micro-OLED kijelzőt használnak, ahol extrém kicsi a képponttávolság.

    "Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

Új hozzászólás Aktív témák