Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz Tüzi #9 üzenetére

    A felso kategoria es a premium / sport szegmens kivetelevel, minden gyartonal a hibrid lesz az elsodleges meghajtas a modelljeik kozott, csak a kommunikacio, a PR mas.

    A VW es ugy nagyjabol az osszes nemet autogyar a dizelbotrany miatt agresszivebben probalja magat atpozicionalni, legalabb PR szinten egy elkotelezett elektromos autogyartova.

    A magasabb arszegmensben varhato teljesen elektromos autokra valo atallas, mert a vasarlokozonseguk nem annyira arerzekeny.

    A fosodor marad nagyreszt hibrid a kovetkezo evtizedben. Utanna is lehet hogy meg par evtizedig marad ez a trend, de lehet hogy kozben atalakul a kozlekedesi kultura, hiszen jon az onvezetes, a robottaxik es lehet hogy 1-2 gerenacioval kesobb a szemelyauto birtoklasa mar nem lesz igeny.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák