Új hozzászólás Aktív témák

  • tomazin

    veterán

    Ez utóbbira az a magyarázat, hogy az ügyfelek nem is tudnak arról, hogy a mobiltelefonjukon nem csak az inkumbens társaságok, hanem virtuális szereplők mobilinternet-szolgáltatásai is elérhetők.

    Nemértem. Ha nekem van egy t-s kártya a telefonomban, akkor azon - tudomásom szerint - ha megfeszülök sem fogok tudni egy virtuális szolg. mobilnetjét igénybe venni. Ahhoz egy külön sim-re van szükségem, külön számmal. Vagy én tudok valamit rosszul és már mobilon is van "hurokátengedés"?
    De amúgy mobilnál a virtuális mobilszolg.-nak csúfolt viszonteladók ajánlataitól (Blue Mob, Mol Mob) nem esik az ember hasra, fullMVNO meg a tesco volt, ami megszűnt, emellett most ott van még a UPC, ami azoknak lehet jó, akik el tudják érni a kábeles szolgáltatásokat, illetve a Netfone, aminek a célközönsége a business réteg. Fog még jönni a digi valamikor (50-es számmezőből kaptak számot:
    50 100 0000 109 9999 DIGI Kft. Kijelölt AG/26689-5/2016 2016.10.26
    )
    31-en megjelent a TARR, de még róluk sem lehetett semmit hallani:
    31 700 0000 700 4999 TARR Kft. Kijelölt AG/20996-2/2016 2016.07.27

    Vidanet, meg Banktel is jelöltetett ki magának számot, de abból nem tudom lesz-e valami, már régóta ott vannak, de semmi nem történt.

    Akit érdekel melyik SHS-en mely számok vannak kijelölve itt megnézheti.

    Amire hatalmas szükség lenne, hogy végre a mobilokat is kötelezzék arra, hogy CPS-t fel lehessen rakni és akkor jönne egy Tele2 és szépen letörné végre a mobil árakat, mert ugye 1,71-es végződtetés mellett igen irreális 30-40ftos végfelhasználói percdíj. (Ugye a voda tuti mennyire nem frankó így nézve 19ft-al)

Új hozzászólás Aktív témák