Új hozzászólás Aktív témák

  • kwzatz

    őstag

    válasz Szabi® #27 üzenetére

    Igen, én pedig leírtam, hogy az álláspontod, amiket több kommentben írtál, zavaros.
    "Új játékot csináljanak, ne a régi nagy neveket futassák , csak hogy biztos legyen a bevétel."
    Ez meg tényleg szuper, meg minden, de ha kicsit odafigyelsz, láthatod, hogy ez lenne a cikk témája. Nem beszélve arról, hogy minden "biztos bevételért" készül, jobb esetben minőség is társul hozzá.

    Most viszont már tényleg kíváncsi vagyok, tehát:
    1. Nem akarod, hogy rebootolják ezeket. Oké. Ezzel szemben én úgy vagyok vele, hogy rebootolják, ha van értelme, és jó a reboot, hozzáad, minőségi. Doomnál volt értelme, tekintve, hogy 2016-ban 23 éves volt az eredeti, volt közben némi fejlődés. A mai tendencia inkább az, hogy valamit 3 évente remasterelnek, ennek szerintem sincs értelme, nem is veszek ilyet. Ráadásul ez nem remaster, még csak nem is remake, hanem reboot, ami szellemiségében hű az eredetihez, mégis modern, ráadásul eléggé hardcore, ha Nightmare-en nyomod, kevés SP játékban van ilyen kihívás mostanában. Tetszik ettől mindenkinek? Nem, nincs ezzel gond. (erre a mintára a Quake gyakorlatilag adja magát)
    2. Ha már rebootolták, akkor milyennek kellett volna lennie? Itt zavaros amit írsz, mert fikázod, hogy nem olyan, mint az eredeti, miközben linearitással van gondod, meg azzal, hogy nem horror, aminek semmi értelme. A Doom 1-2 akciójáték, horror elemekkel, semmivel nem félelmetesebb, mint a 2016 vagy az Eternal, amik szintén akciójátékok horror elemekkel. A Doom 3 survival horror lövöldözéssel, de egyáltalán nem olyan, mint az eredeti, emiatt ekézték is régen is. Mind lineáris (a 3 is) és olyan egyszerű, mint a faék, mindben tudod, merre menj. Szóval itt elmondhatnád, melyik "nemlineáris" Doomra nem hasonlítanak az új Doomok, nagyon kíváncsi vagyok. :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák