Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz Alogonomus #18 üzenetére
Ez a RayTracing lényege, ezt tudják ma is, meg már tudták 20 éve is a kártyák.
A SSR nem azt hozza minőségben amit egy jó minőségű RT és ahhoz képest annak is van hardverigénye.
Minden kártya alkalmas RT számításra, még egy IGP is. A sebesség persze más kérdés. Mindegy mit számoltatsz vele, tükröződést vagy hangot vagy árnyékot, ( számomra pl a Global illumination a látványosabb) a kilőtt sugarak száma, távolsága, iránya és az ütközések száma határozza meg mennyire terheli egy effekt a kártyádat, ebből szempontból mindegy mire használod fel azt.. Ilyen szempontból a nem látható területekre való ütközések kihagyása jó dolog, szüksége is van rá.
A hangokra nagyon jó lenne végre értelmesen felhasználni multiplayerben például.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
egy meg sem jelent motoról elég furcsa kijelentés, hogy pihenteti. Nvidia fórumon a natív DDGI plugint nyüstölik már a fejlesztők.
Hellblade RT lesz , Fortnite RT lesz ,Az új gears of War RT támogatott lesz, Black Myth Wukong ,Stalker 2 , az Új Bioshock-hoz RT tapasztalattal rendelkező programozót keresnek. Így hirtelen amit találtam a neten az érkező Unreal 5 motoros játékokból biztosan 8 ról tudható , hogy RT támogatott lesz, 3 ról biztosan tudható, hogy nem lesz az és a többiről nincs infó.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
"Ők úgy értékelték, hogy az UE5 olyan irányba ment, ahol az RT nem fér bele."
Szerintem olvasd el még egyszer a kommentemet...
natív = alapból támogatott, beépített.
Az ismert 17 érkező Unreal 5 motoros játékból 8 biztos RT vel jön és 3 biztos, hogy nem ,a többiről nincs infó. Nekem ez mást mutat , mint amit írsz..[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
ez nem az én dolgom hogy használják, aza lényeg hogy unreal engine 5 motoros játékokban lesz támogatott RT.
A natív DI. és GI. is már benne van, csak nincs aktiválva. Érthető hogy a lument tolják marketingben, de bent hagyták az összes lehetőséget amit a 4 engine tud.
Itt a hozzáférés lehetőségének aktiválása . [link] Egyelőre studió driver kell hozzá és a legújabb Windows SDK. Szerintem Windows 11 re várnak vagy a korai hozzáférésből bejövő véleményekre.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Ott a link hogy kell aktiválni.
Szerk :
Ettöl függetlenül benne van már a korai hozzáférésben is és lesznek RT játékok vele.Ennyi a lényeg. Még van idő az első játékok kijöveteléig. Már ideje lenne hogy bevállalja egy két cím a magas hardverkövetelményeket cserébe valami magasabb szintű grafikáért ami tényleg oda..sz.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
jah látom mit írtam, elírás, bocsánat. DI.GI. nem DDGI
Igen van fent több videó is már natív hardveres RT vel YT-bon is. [link] ez is az Nvidiás redites topikból van. [link]
Ott kommenteli egy fejlesztő hogy legyenek türelemmel, kövessék figyelemmel a developer topikot jön RTX GI és DI is.
ezzel nem tudok vitatkozni mi lesz a hardveres igénye, mert fogalmam sincs róla. A Stalker 2. majd megmutatja.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)