Új hozzászólás Aktív témák

  • Essentials

    aktív tag

    "Ez már csak azért is fontos, mert kiélezett verseny folyik az Apple és a Huawei között az első 5 nm-es mobil SoC piacra dobásában,"

    Ezt az okfejtést már többször olvastam itt, de azóta is blődségnek tartom. Egyrészt ha csúszik is bármelyik telefon piaci startja, az Apple 99,9%-ra meg fogja tartani a szokásos telefonos eventjét a szokásos időpontban, szeptember első felében. Mi indokolja, hogy ne tegyen így? Gyártási csúszás? Kit érdekel, az X is csúszott november 3-ra anno, az XR is csúszott október 26-ra anno, a többi 2017-es/2018-as modell pedig időben megjelent előttük. Nem hiszem, hogy ha lesznek csúsztatott piaci megjelenések, az az eventet is eltolná októberre...Nem lenne racionális lépés.

    Egyébiránt meg azt sem gondolom h az Apple-nek bárkivel is versenyeznie kellene az 5nm-es chip bejelentésével, ők nem azzal fognak eladni telefont, mert 5nm-es chip van benne, a vásárlók javarésze szarik rá, csak gyors legyen, smooth, és mindent röhögve megegyen, amit futtatható a készüléken. Harmadrészt pedig az aktuális A széria borítékolhatóan le fogja nyomni minden teljesítménybeli vendorban az aktuális Kirint, de persze lehetnek csodák. Viszont nem szabad elfelejteni, hogy az Apple jelenleg a legjobb a mobil SoC tervezésben, és azt sem, hogy a piacon egyedüliként dizájnolják maguknak a SoC GPU részét is, a többiek ( pld a Huawei ) piaci egyenmegoldásokat vásárol. Pld Malit, vagy Adrenot.

    Nem hiszem, h az almások annyira eszeveszett versenyben éreznék magukat a Huawei Kirinnel szemben. Sem megjelenésben, sem teljesítményben. Ha emlékeztek rá, 2 éve a Huawei a Kirin 980-nal már elsütötte, hogy külön dedikált rendezvényt szervezett rá az éves iPhone event előtt ( mert a Mate csak 2 hónappal utánuk jelent meg, így pedig egy előrehozott bemutatóval elmondhatták hogy "Worlds First" Ezt leszámítva sok értelme nem volt külön dedikált eseményen bemutatni, hiszen saját felhasználásra fejlesztették, nem a piaci szereplőknek megvásárolhatóra... )
    Ez kicsinyesség, és a kínaiakra ugyan nagyon jellemző, viszont az Apple-nél nem ilyen PR-tól dagad a kassza.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák