Új hozzászólás Aktív témák

  • mucsácsó

    tag

    válasz stevee251 #847 üzenetére

    ehh, nájsz... pedig azt hittem UPS értelmesebb banda, mint a DHL, de ugyanolyan semmirekellőek akkor ezek szerint... én ugyanígy jártam a DHL futárral, egy szót se szóltak, hogy itt jártak, csak kaptam a sikertelen kézbesítős SMS-t... ráadásul utána még amit műveltek...le se írom, kataszrófa, és az ügyfélszolgálat is vicc volt, mert egyik ügyintéző A-t mondott, a másik meg délutánra már B-t... :) ők is ugyanezt mondták nekem, idézek: "a telefonálás nem képezi a szolgálatási palettánk részét" - magyarázat: a futárunk kismillió csomagot kézbesítenek nap mint nap, nem várhatjuk el tőle ezt...
    tegyük fel, hogy igaz is - viszont akkor egy MPL vagy GLS futár miért képes felhívni, hogy csomagot hoz 10 perc múlva, hol tudunk találkozni? ;) kabaré...ez a nagy logisztika... megéri nekik újraszervezni mindig az egész processzt, ahelyett hogy egy szaros telefont elengednének? :D

    ami vicces, hogy a 2. ügyfélszolgis csóka azt mondta, hogy hívni fog a futár a következő kézbesítésnél...szerintetek hívott? :)

    tl;dr:
    szóval aki rendel telót, az tényleg figyeljen oda, és legyen az adott címen EGÉSZ NAP, mert iszonyat rugalmatlan mind2 banda ezekszerint.

    2. vagy 3. sikertelen kézbesítésnél megy vissza a feladóhoz, és rádverik a postaköltséget..

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák