Új hozzászólás Aktív témák

  • Lami66

    őstag

    válasz thboxx #40 üzenetére

    "Plusz adblue, koromszűrő tisztítás,majd csere,a legolcsóbb gázolaj miatt 5 év múlva az érzékeny befecskendezőrendszer felújítása" Valaki bebeszélte neked ezeket?
    Legyen itt elrettentésnek a saját autóm, ami halmozottan rizikófaktoros, 2000-es diesel. 13 éves, 235 ezer km. Ja és tegyünk rá még pár lapáttal a rizikófaktorra francia, MCP6 váltós, turbós. Egy Grand Picasso.
    Adblue?> ebben fap folyadék van, 180 ezernél kellett utántölteni 30 ezerért.
    Koromszűrő?> van az enyémben olyan? (van) Csak mert még nem kellett hozányúlni. Se tisztítás, se csere. Persze városi töviggázas hidegmotros majdénmegmutatom vezetéssel ki lehet nyírni. De az ilyen benzines sportautót vegyen ne diesel egyterűt.
    5 év múlva befecskendező rendszer felújítás> olcsó gázolajjal hajtom, 13 év 235 ezer km és semmi baja.
    Még valami mumus? Van hát!
    Turbó! Nagynyomású! MCP6 váltó!!! Kuplung! Kettőstömegű!.... Élnek, virulnak, költeni még nem kellett rájuk. Öööö..van még valami amivel riogatnak, és nincs egy elektromosban?
    Egyetlen nagyobb szerviz volt, 130 ezernél vezérműszíj csere, nagyjából 130 ezer ftért. És tavaly generátor csere 90 ezerért. Minden más amire költeni kellett van egy elektromosban is, pl. szellőző ventilátor csere.

Új hozzászólás Aktív témák