Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
De bizony hasonlítom, mert épp ezt hajtom. És újonnan is olcsóbb volt mint most ez támogatással együtt. Igaz, hogy elvileg egymilliót ér a kocsim de újonnan is kevesebbe került mint ez. Ha választanom kellene, hogy pl. 5,5 millióért egy 0 km-es Vitara vagy ez kétszer annyiért, nem kérdés, hogy melyiket választanám. Érdeklődve figyelem az eautókat, de nekem már csak egy másik autóm lesz az életben, és az nem elektromos lesz 10 millióért.
[ Szerkesztve ]
-
<Lacy85>
addikt
Az a gond, hogy ennyiből ilyet kapsz .
Bőr belsővel, GT kivitelben. Újan, szalonból. -
Kinder
senior tag
Azt írtam, hogy minimum 1 éves teljes fizetés, azaz a fizud 100%-át oda kéne betolni, nem veszel még csak egy fagyit sem belőle. Nyilván ez lehet több is sajnos.
Én is szerettem, ha rám épül az autó belseje, de a Model3-ban jöttem rá, hogy totál felesleges. Beszélgetek, nézelődöm, zenét hallgatok, más nem nagyon izgat. Nem vagyok már 20 éves utcai versenyző.
Biztos, hogy nem veri kenterbe a 208 belső a Teslát, ezt akkor veszed észre, amikor benne ülsz és mész is vele. De persze, ha állandóan simogatod a kapcsolókat, a kárpitot, gombokat, akkor lehet, hogy van, amiben adott helyzetben minőségibbnek érzed. De én nem ülök be egyetlen autóba sem csak azért, hogy simogassam. Ha pedig megyek vele, akkor is csak a kormányt fogom, és nézek ki a szélvédőn/ablakon.
De ki kell rakni a folyamat ábrát valahova, ha kiváncsi vagy rá, és akkor más adat nem lehet ott. Ezt tartom feleslegesnek. Elég egy csík, ha baromira hiányolod ( engem sem izgat amúgy, képes vagyok érzékelni, mikor gyorsítok, és mikor fékezek ), valamint egy %-os akku jelző, ami az enyémben pont akkora, mint a mobilomon az akku jelző, azaz szinte semmi helyet nem foglal el.
Egy kábelem van, amit hordok, az a hátsó csomagtartó alatti plusz feneketlen bendőben csücsül a saját gyári fóliájában, mert még sosem használtam. Csak a superchargerre megyek, ott meg van kábel.
Jah, a 75 kwh-s akksival az enyém tökletesen használható, de szerintem a tiéd is teljesen jó mindenre.A nagyobbik gyerek ( 13 éves ) már akkora, mint én, azaz felnőtt méret, nincs még baja hátul. ( Ajjajj, fateromnak épp Zoét nezünk, hogy tudja hozni/vinni a gyerekeket a suliba, ha nem érek rá. Ez kicsi hátsó lábtér nem jó hír. )
Első e-autóra én is vettem volna plusz garit, de így ( ez a 3. ) már nem izgat. Egyszerűen nem mennek tönkre.
-
Noukoum
veterán
Az tény hogy az elmúlt 1 évben ingyenes volt, sőt a covid amúgy is belerondított erősen az eautózásban.
De én nem tartom fillérbaszásnak ha valaki év 300ezret spórol parkolási költségen. Persze kinek milyen vastag a pénztárcája. 40 milliós autót mondjuk itthon már lehet tényleg csak az vesz akinek bőven van mit a tejbe aprítani.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
7Heads Drago
veterán
Ez is téves számolás, mivel ha átléped a 11 millás határt nincs rá támogatás. 11ért meg rossz felszereltségű kis akkupakkos autók vannak zömmel. Sok kompromisszummal.
Viszont a belsőégésűben is érdemes legalább a 7-8 millás kategóriást nézni.
Viszont itt a konkrét esetben a Teslás kolléga állítását vitatom, nem az egész E-autózást. 2000km távon gyorstöltéssel kétlem hogy olcsóbb lenne az E autó jelenleg. A Teslákhoz még olcsóbb a gyorstöltés és nagy az akku, viszont drágább az autó lényegesen. Más tipusoknál kicsi az akku, drágább a gyorstöltés.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...