Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Puma K

    veterán

    válasz laceszgamer #2 üzenetére

    Ez a PayDay őrület nekem sem jött át.

    Ismerős vett csomagban akciósan 4 kódot, amiből én kaptam egyet, hogy menjek velük játszani.

    Ő és még egy barátja már régóta játszottak ezzel a címmel és magas szinten voltak valamint elég sok pályát megcsináltak (bár mostanra semmire nem emlékszem belőle mi és hogy van).

    Vittek engem is minden hová meg beszéltünk mikrofonon és miegymás, de annyira semmilyen volt a játékmenet a számomra, hogy ráuntam elég hamar.

    Én is inkább a GTA Online-t és a heist-eket pörgettem. A PayDay 2-őt azóta el sem indítottam.

    "Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    válasz laceszgamer #2 üzenetére

    Nálam pont fordítva volt. A GTA Online morzsolódott le, mert alig volt benne egy pár Heist, a PD2-be meg csak az van.

    Főleg azok voltak jók, mikor egy Contractor összes feladatát letoltuk történeti sorrendben. Az esetenként 6-8 in-game napot jelentett, napontként egy kisebb Heist-tal. Bár tény, hogy mostanra annyi meg annyi Heist került a játékba, hogy csak úgy belefogva nem könnyű. Nincs, ami fogja az ember kezét, a legtöbb DLC-kontentnek a kiadásakor mögé rittyentett kis Hype adta meg a hátterét. A PD2-re azok emlékeznek vissza igazán pozitívan, akik benne voltak ezekben az annual Hype-Event-ekben. Minden évben a játék szülinapján csaptak egy-egy ilyen eventet, amikor össze lehetett a haverokkal gyűlni és egy héten át dagonyázni az újdonságokban. Az évközi DLC-k is úgy jöttek, hogy kaptál egy mail-t/figyelmeztetést ,hogy valami jön. Egy Teaser trailerrel ,esetleg képpel, aztán hétről hétre kaptál infót, sztorit, majd jött a kontent és belemerülhettél.

    A GTA5-ben ez azért más, mert ott maga a Heist, főleg a Single részben elég erőteljesen story-driven. Maga a történetszál fogja a kezed, végig tudod miért vagy ott és mit kell csinálnod. Ez a PD2-ből a kezdetektől fogva hiányzik. Eleve nem része a játéknak. Ennek persze az az oka, hogy az eredeti játékot kb egy tucatnyian csinálták, egy össz-vissz 6 cssak hangos pályát tartalmazó első részt követően. Kvázi Indie a cucc. Aztán a második részre akkora lett a kereslet, hogy már elővételben visszahozta a teljes fejlesztési költséget. De a tényleges Hypre-ra megjelenés után még éveket kellett várni, addig szinte semmi nem volt. Aztán létrehozták a Community-t, ahova elkezdték toborozni az embereket. Az első Hype-event az 1 millió tag elérését célozta meg és azt hiszem 100.000-enként volt valami új kontent, ami kinyílt, mint valami Strech Goal. Ez talán a második vagy harmadik születésnapon volt... Aztán minden születésnap alkalmával rendeztek valami ilyesmit és kajálta a nép.

    Csak remélni merem, hogy a harmadik résznek már komolyabb sztorit kerekítenek, több, összefüggőbb melóval. Emlékszem milyen sóvárogva néztük a 3-napos munkák vázlatnézeténél a halványan látszó Day4, Day5, Day6 és Day7 feliratokat... Egy komplexebb 3-napos meló simán tartott 1-2 órán át, ha el is rontottuk akkor lehetett még több napismétléssel.

    Sub-Dungeoneer lvl -57

Új hozzászólás Aktív témák