Új hozzászólás Aktív témák
-
Puma K
veterán
válasz laceszgamer #2 üzenetére
Ez a PayDay őrület nekem sem jött át.
Ismerős vett csomagban akciósan 4 kódot, amiből én kaptam egyet, hogy menjek velük játszani.
Ő és még egy barátja már régóta játszottak ezzel a címmel és magas szinten voltak valamint elég sok pályát megcsináltak (bár mostanra semmire nem emlékszem belőle mi és hogy van).
Vittek engem is minden hová meg beszéltünk mikrofonon és miegymás, de annyira semmilyen volt a játékmenet a számomra, hogy ráuntam elég hamar.
Én is inkább a GTA Online-t és a heist-eket pörgettem. A PayDay 2-őt azóta el sem indítottam.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz laceszgamer #2 üzenetére
Nálam pont fordítva volt. A GTA Online morzsolódott le, mert alig volt benne egy pár Heist, a PD2-be meg csak az van.
Főleg azok voltak jók, mikor egy Contractor összes feladatát letoltuk történeti sorrendben. Az esetenként 6-8 in-game napot jelentett, napontként egy kisebb Heist-tal. Bár tény, hogy mostanra annyi meg annyi Heist került a játékba, hogy csak úgy belefogva nem könnyű. Nincs, ami fogja az ember kezét, a legtöbb DLC-kontentnek a kiadásakor mögé rittyentett kis Hype adta meg a hátterét. A PD2-re azok emlékeznek vissza igazán pozitívan, akik benne voltak ezekben az annual Hype-Event-ekben. Minden évben a játék szülinapján csaptak egy-egy ilyen eventet, amikor össze lehetett a haverokkal gyűlni és egy héten át dagonyázni az újdonságokban. Az évközi DLC-k is úgy jöttek, hogy kaptál egy mail-t/figyelmeztetést ,hogy valami jön. Egy Teaser trailerrel ,esetleg képpel, aztán hétről hétre kaptál infót, sztorit, majd jött a kontent és belemerülhettél.
A GTA5-ben ez azért más, mert ott maga a Heist, főleg a Single részben elég erőteljesen story-driven. Maga a történetszál fogja a kezed, végig tudod miért vagy ott és mit kell csinálnod. Ez a PD2-ből a kezdetektől fogva hiányzik. Eleve nem része a játéknak. Ennek persze az az oka, hogy az eredeti játékot kb egy tucatnyian csinálták, egy össz-vissz 6 cssak hangos pályát tartalmazó első részt követően. Kvázi Indie a cucc. Aztán a második részre akkora lett a kereslet, hogy már elővételben visszahozta a teljes fejlesztési költséget. De a tényleges Hypre-ra megjelenés után még éveket kellett várni, addig szinte semmi nem volt. Aztán létrehozták a Community-t, ahova elkezdték toborozni az embereket. Az első Hype-event az 1 millió tag elérését célozta meg és azt hiszem 100.000-enként volt valami új kontent, ami kinyílt, mint valami Strech Goal. Ez talán a második vagy harmadik születésnapon volt... Aztán minden születésnap alkalmával rendeztek valami ilyesmit és kajálta a nép.
Csak remélni merem, hogy a harmadik résznek már komolyabb sztorit kerekítenek, több, összefüggőbb melóval. Emlékszem milyen sóvárogva néztük a 3-napos munkák vázlatnézeténél a halványan látszó Day4, Day5, Day6 és Day7 feliratokat... Egy komplexebb 3-napos meló simán tartott 1-2 órán át, ha el is rontottuk akkor lehetett még több napismétléssel.
Sub-Dungeoneer lvl -57
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Elemlámpa, zseblámpa
- Dark Souls sorozat
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Futás, futópályák
- Milyen asztali médialejátszót?
- Politika
- További aktív témák...
- HP Pavilion 27-ca2006nb - ÚJ - 27" All-IN-ONE PC - i5-13400T, 16GB, 1TB SSD, QHD 2k, 350nit
- Dell Optiplex 7070 SFF:Kis tervező/gamer PC:i7 9700, 32GB RAM, 512GB SSD,Quadro P1000,4xmDP+HDMI,Win
- Dell Latitude 7400 - i5 8365u/8GB/256GB Nvme SSD/Windows 11
- Sigma 23mm f/1.4 DC DN (C) Sony E objektív
- Delta 3400RPM 113CFM Ventilátor 12cm / 500+ Raktáron
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen