Új hozzászólás Aktív témák
-
<Lacy85>
addikt
válasz GreenGoblin #1 üzenetére
De ez legalább kívülről még néz ki valahogy.
Épp azt nézegettem, hogy elektromos autóknál nagyon siralmas a kínálat.
Vehetsz kis hatótávos távirányítós autókat (mármint ami a kinézetet illeti), vagy SUV / Crossover-t.
Nincs egy értelmes sedan.
Ja de. Fapados Model 3, aminek az árából full extrás Alpha Giulia Veloce TI, vagy 3-as BMW kapható teljes M-es feszereltséggel.
Vagy a gyártók azt hiszik, hogy a belsőégésűvel együtt a stílust is el akarják hagyni az emberek?[ Szerkesztve ]
-
<Lacy85>
addikt
válasz GreenGoblin #17 üzenetére
Tudom, láttam kb. az összes videóját, mert engem is erősen érdekel a téma.
[ Szerkesztve ]
-
cousin333
addikt
válasz GreenGoblin #23 üzenetére
Na, linkeljed azokat a találatokat. Nyilván 4 év múlva 120%-al lesz olcsóbb.
"We spared no expense"
-
nemlehet
őstag
válasz GreenGoblin #52 üzenetére
Azért mondjuk az itt kommentelők többsége magyar és elsősorban itthon él, ergo az hogy külföldön hogy alakulnak az árak majdnem hogy irreleváns.
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
cousin333
addikt
válasz GreenGoblin #55 üzenetére
Először is a listaár egy dolog, az a kérdés, hogy ténylegesen mennyiért vette. A GT kivitel nagyon nem az alap, a jó felszereltség nagyobb értékvesztéssel jár. A "számolásom" meg arra próbált utalni, hogy az értékvesztés nyilván az első évben a legnagyobb, utána csökken a (m)értéke. Gyanítom, hogy ez a 24000 font is drágább, mint a benzines új ára, tehát igaz volt, amit leírtam. Amit viszont biztos nem írtam, az az, hogy a villanyos tartja az árát...
"We spared no expense"
-
Rolly
veterán
válasz GreenGoblin #1 üzenetére
- hatótáv télen -5-0 fokban 90-110-es tempóval 200 km... ezt lehet kicsinek nevezni... de szerintem használható.
- fogyasztása csak autópályán 130-nál sok 110-ig pariban van a többi autóval (nem nem az ioniq és tesla kategória hanem a többi nem légellenállásra tervezett autóval)
- zongoralakk tényleg sok van benne
- kopogós műanyag csak ott van ahol másik autóban is műszerfal és az alap érintési pontok kellemes anyagok5500 km alatt átlag 18-19-es fogyasztás télen 20 körül (50% lakott terület, 10% 90 es, 40% 110-120as tempó) és mindig kint álló hideg autóval. Most tavasszal minimális fűtéssel / klímával már 16-17 közöttit hozunk...
-
cousin333
addikt
válasz GreenGoblin #62 üzenetére
A tényleges vételár is számít. Egyszer vettem egy használt videokártyát, úgy gondoltam, hogy elég jó áron. A számlát megkapva kiderült, hogy az illető alig bukott rajta a vételárhoz képest. Amúgy ebben a listaárban van már valamilyen villanyautós kedvezmény, vagy az még ebből jött le?
"Aztán jössz azzal hogy a topp modell jobban veszít mint a többi modell."Miért, nem? Az emberek nem szeretik megfizetni az extrákat. Nyilván hajlandóak többet adni érte, de nem annyival, amennyivel az eredeti vételár alapján drágább lenne.
"Rosszul gyanítod. Nem így van."Tehát akkor már olcsóbban megkapok egy 1 éves villanyost, mint egy új benzinest? Még jobb üzlet...
Azt állítod, hogy a villanyos is sokat veszít az értékéből? Ez remek, mert én sem írtam mást.
"We spared no expense"
-
Füleske
addikt
válasz GreenGoblin #55 üzenetére
"Tehát az emberek vagy happy-k a kis 208-ukkal és nem akarják eladni vagy nem veszik."
Utóbbi. Tavaly eladtak itthon egész évben 35 - öt. Összehasonlításnak a tavalyi top 3 e-autóból (e-Niro, Zoe, Leaf) pedig 374, 370 és 358 darabot.
-
Füleske
addikt
válasz GreenGoblin #90 üzenetére
Egyrészt amit írtam a cikkre írtam kritikaként, másrészt meg a "normál ember" - től azért szerintem elvárható lenne hogy ne csak a reklámokra támaszkodjon tudásanyagként, ha már szeretne sok millióért venni valamit. Nem ?
-
cousin333
addikt
válasz GreenGoblin #110 üzenetére
Igen, azért írtam, hogy nem illik teljesen a képbe. Bár az alacsony csomagtér és a szűk hátsó fejtér pipa
[ Szerkesztve ]
"We spared no expense"
-
dabadab
titán
válasz GreenGoblin #52 üzenetére
megkapod 24000 fontért, míg annak a lista ára 33000 forint
És újonnan mennyiért kapod meg? Mert az azért ugye világos, hogy akkor sem a listaárat kell érte fizetni, igaz:
DRM is theft
-
cousin333
addikt
válasz GreenGoblin #121 üzenetére
Ugyanazt írta, mint én az #57-ben, csak akkor sem akartad érteni. Egyébként meg: #65...
"We spared no expense"
-
Rolly
veterán
válasz GreenGoblin #109 üzenetére
e208-cat vettünk Allure felszereltséggel, kis navival, de sávtartóval és adaptív tempomattal. Ha most vennénk lehet kicsit fapadosabb de nagyobb e2008 lenne a választás és akkor a 308as menne a háztól...
-
dabadab
titán
válasz GreenGoblin #135 üzenetére
Igen, azt írtad, hogy nem érdekel, hogy valójában mennyiért lehet megvenni az új autót, te ragaszkodsz ahhoz, hogy valami teljesen fiktív számot használj az összehasonlításaidban.
Nagyon bölcs.DRM is theft
-
cousin333
addikt
válasz GreenGoblin #135 üzenetére
Elolvastam és válaszoltam is rá. Nem véletlenül ajánlgattam a #65-öt. Amiből kiderül, hogy amit írtál, az nem ábrázolja hűen a valóságot, mert tényleg lehet (jóval) olcsóbban is újat kapni, listaár ide vagy oda, mint ahogy benzinesből is van új 20000 font alatt, vagy ahhoz közel (igen, a 131 LE-s verziót). Mind "brand new", és a név alapján Peugeot márkakereskedéstől, nem a Tesco-ból. Tehát olcsóbban, mint a
linkeltemlített használt e208.[ Szerkesztve ]
"We spared no expense"
-
dabadab
titán
válasz GreenGoblin #137 üzenetére
Az árak változnak kivéve a ha hivatalos szalonból veszed
De hát ez hülyeség. Nyilvánvalóan soha az életben nem láttál még újautóvásárlást.
Az úgy megy, hogy bemész a "hivatalos szalonba" (egyáltalán, milyen az a "nem hivatalos szalon"?), elbeszélgetsz, konfigurálgatsz, alkudozol az áron, ha arról van szó, akkor a finanszírozás THM-jén is, aztán elhozod az autót valami olyan áron, aminek nincs túl sok köze a listaárhoz.
Egyébként (legalábbis Magyarországon) a PSA kifejezetten előszeretettel használta azt a stratégiát, hogy bazi nagy listaárakat írtak ki, amikből folyamatosan akció volt: szóval nem azt írtak, hogy négymillió a listaár, hanem azt, hogy ötmillió, amiből csak most, csak neked adnak egymillió kedvezményt[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
<Lacy85>
addikt
válasz GreenGoblin #140 üzenetére
"Amúgy hallottátok, hogy Tesla ad el VW-nek CO2 kvótát?! Ennyit arról milyen zöldek a cégek."
Ezen én is pislogtam. Nyilvén nem maguktól kezdtek el e-irányba menni, hanem mert muszáj volt nekik. Ha nem lenne a kvótázás, magasról tennének az e-autókra.
A zöldülés épp annyira szempont a cégeknek, mint az Apple-nek volt a töltő elhagyásával. -
dabadab
titán
válasz GreenGoblin #140 üzenetére
Ha megrendeled, megveszed ennyibe kerül alkudozás , kedvezmények nélkül
SENKI nem veszi ennyiért. Innen kezdve meg az összes további elvesztette minden alapját.
Egyébként a használt autóknál a hivatalos használtautólistaárat használod, vagy azt, amennyiért tényleg meg lehet venni, tudod, azt a valós, nem konstans árat?
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
cousin333
addikt
válasz GreenGoblin #140 üzenetére
Elsőre is világos volt, mire gondolsz, pontosan úgy értettem, ahogy most is elmondtad. Csak akkor sem értettem vele egyet. A dolog onnan indult, hogy szerinted az eladó 30%-ot bukott a kocsiján 1 év alatt. Ami csak akkor igaz, ha listaáron vette. Márpedig olcsóbban is megkaphatta, újonnan, hivatalos márkakereskedőtől, akkor pedig nem bukott 30%-ot. Sőt, gyaníthatóan soha senki nem fizetett 33000 fontot a kocsiért, már csak azért sem, mert eleve jár rá 2500-3000 font állami támogatás.
A használt e208-at 24-nek mondtad, én meg írtam, hogy 20-22-ért kapsz hasonló, új(!) benzinest, és 24 > 22.
De valóban túl lett ez tárgyalva, mindketten elmondtunk már mindent, amit akartunk, majd az utókor ítélkezik felettünk...
"Amúgy hallottátok, hogy Tesla ad el VW-nek CO2 kvótát?!"
A CO2 kvóta eladása egy fontos bevételi forrás a Teslának. A VW-nek is megéri, mert így nem kell brutális büntetést fizetnie.
[ Szerkesztve ]
"We spared no expense"
-
nemlehet
őstag
válasz GreenGoblin #181 üzenetére
Nem büntetlenül mert a kvóta pénzbe kerül neki. Nyilván ő ezt nem akarja folyamatosan venni ezért rohamtempóban fejleszti a saját járművét, mert hosszú távon ez a legolcsóbb.
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
Füleske
addikt
válasz GreenGoblin #181 üzenetére
Már megválaszolták helyettem, csak annyit tennék hozzá hogy ezen benzin-dízel gyártónak évről-évre több és több pénzt kell így kidobni az ablakon, amit előbb-utóbb kénytelen ráterhelni a vásárlóira. Ez versenyhátrányba hozza = csökkenő eladások. A kvótát eladó viszont a bevételből fejleszthet és/vagy gyártósort építhet.
-
dabadab
titán
válasz GreenGoblin #187 üzenetére
Mondjuk mi lenne, ha nem erőltetnéd a nyilvánvaló hülyeségeket?
Persze, hogy érdekli a gyártókat, hogy el tudják-e adni azt, amit gyártanak.
DRM is theft
Új hozzászólás Aktív témák
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...