Új hozzászólás Aktív témák

  • KFORboy

    senior tag

    válasz tomboy0013 #853 üzenetére

    Átvételkor jegyzőkönyv és így nem veszed fel !
    Mikor leadod a készüléket, akkor minden hivatalos szervíz ír egy állapotleírást ha kell valamit külön kiemelni.

    Ha te balfék vagy és így elfogadod, lenyeled, az már a te hibád !

    Hamarabb van kontár nevenincs GSM szerviz és tarsainál, hivatalosnál meg ha dettó előfordul, annak van következménye, de háttere is jóváírásra, kártalanításra !

    PONT

    Te írsz sületlenségeket és ez már a sokadik dobásod !
    Garanciás hercehurcákkal és jogi csinnadrattákkal is ezer meg egy tapasztalatom van.

    Joábbára már venni se akarok itthon semmit, az országba rossz betenni a lábam mikor hazaesz a fene...

    Pont a gerincetelen mindig a másik a hülye, mosom kezeim magatartás végett és az én vagyok a facagyerek, osztom az észt üres vederből tudorok miatt.

    UK-ban még egy hibás gyártású, tabomba beletört jack csatlakozós prémium kategóriás Sony fejhallgatót is azonnal cseréltek nekem a Sony Centre-ben...
    Az eladó aggodalmát is fejezte ki, hogy jajj kellett-e szerelő a csonk kioperálásához a tabból, megsérült-e a készülékem, stb...
    Szó sem esett arról, hogy hé stupid cunt, nem te törted-e bele barommód vagy ilyesmi...

    És most jön a poén; számla sem volt meg, de az eladó emlékezett rám az előtte pár napból mikor vettem és gyorsan csinált nekem új billst.

    Nyelni alig tudtam a segítőkészségtől...

    Itthon ez úgy néz ki, hogy fizikai sérülés, nincs gari, menj ahova akarsz... Vagy szerviz vizsgálat, 30+ nap, aztán ugyan ez...
    (Poénból írtam magyar Sonynak ezzel a bajommal, a válasz az elsőnpont volt ! )

    De felőlem csinálj amit akarsz, de magadon kívül kérlek mást ne csapj be ilyen sületlenségekkel !

    [ Szerkesztve ]

    Cartman: -Tyű || Butters: - Dupla TYŰ !

Új hozzászólás Aktív témák