Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #34 üzenetére

    Nem arról van szó, hogy az SSR nem működik a CP-ben, hanem arról, hogy az SSR maga nem elég. A "psycho" módja is csak annyit csinál, hogy a képkockán túl rendereli a képet, és ugye így olyan részeket is leszámol magának, ami monitorra ugyan nem rak ki, de az SSR-nek a sugárkövetés algoritmusa már értelmezni tud. Ami a probléma, hogy az SSR egy olyan sugárkövetési eljárás, ami csak a képkockaszintjén működik. És egy rakás játékban, amiben van SSR, még mellette van egy alternatív megoldás is, ami már nem sugárkövetés, mint az SSR, hanem egy hagyományosabb módon éri el a képkockán nem látszódó részek visszatükrözését. Ez gyorsabb, és régen ezt megoldották, ma már valamiért nem megy. Emellett a CP-ben azért eléggé el van baszva az SSR minősége, elmossa az eredményt, aminek nem kell így lennie, csak valamiért úgy gondolták, hogy ez így jó.

    Az AMD hibrid megoldásának a minősége tök ugyanaz, mint a teljes RT minőség. A lényege ennek a technológiának az, hogy az RT-t csak oda alkalmazza, ahol az SSR sugárkövetési algoritmusa nem ad eredményt. Mert ugye maga az SSR is egy sugárkövetés, csak másképp működik, de amíg van adat a képkockán, addig az eredménye ugyanaz, mint a jelenetszintű sugárkövetésnek.

    #35 morgyi : Mit kezd az ray trace GI a CP-ben a kamerától három méterre lévő fényekkel? Semmit, nem fut addig a sugár. Ez valós idejű leképezés, itt nem megy teljes jelenetre a számítás sugárkövetés mellett sem.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák