Új hozzászólás Aktív témák
-
julius666
addikt
válasz
Mártógyurma #39 üzenetére
Igazából a videóból kiderül, miért nem annyira kiemelkedő a látvány: a fejlesztés legelején úgy döntöttek hogy ragaszkodnak a 60 fps-hez. Ő maga mondja hogy sok minden lehetett volna sokkal szebb ha alább adnak és azt mondják 30 fps elég (mint a legtöbb jó grafikájú AAA-s címnél), de nekik fontosabb volt a "smooth gameplay". Mondjuk felbontásról nem emlékszem hogy mennyi szó esett, beszélt valami dinamikus felbontásváltoztatásról (attól függően hogy mennyire összetett az adott jelenet), de azt mintha PC-hez mondta volna (még egyszer azért nem nézem végig hogy kikeressem, majd valaki kijavít
).
Az eddigi videók szinte mind a konzolos változatból vannak, az meg bitmágia ide-vagy oda, nem képes sokfajta nagy felbontású textúra tárolására, ami az alkalmazott technológia lényege lenne. A PC-s verziót persze kíváncsian várjuk, de a konzolos verzióból eddig látottaktól különösebben nekem sem esett le az állam valóban.
Új hozzászólás Aktív témák
gp Akik nem voltak a helyszínen, azok most végighallgathatják az id Software vezető programozójának beszámolóját a kiállításról.
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Formula-1
- Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- World of Tanks - MMO
- Linux kezdőknek
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Vezetékes FEJhallgatók
- Vicces képek
- MediaTek lapkával érkezhet a következő Samsung csúcstablet
- További aktív témák...