Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz julius666 #45 üzenetére

    [link] - Az Intel Dynamic Resolution Rendering eljárását használják. Persze, lehet, hogy elérhető lesz a hagyományos statikus felbontásállítás is.

    (#39) Mártógyurma: Carmack arról nem tehet, hogy a mai GPU-k nem kezelik a virtuális memóriát. Ezért kell rengeteg kompromisszumot kötni a motorban. Az IGP-k sem ideálisak ide, de közvetlenül a rendszermemóriához kapcsolódnak, vagyis a megatextúrázás aktuális implementálása szempontjából jobb megoldások, mint a PCI Expressre kapcsolt GPU-k.

    (#46) Coccer: Carmack problémája, nem elsődlegesen az API. Az ID Tech 5 esetében maga a dedikált GPU és a rendszermemória logikai távolsága jelent elméletben negatív hatást, ezért trükközik az öreg a fix 60 fps-sel és a 60 Hz-re szabott teljes szinkronizációval.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák