Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • l4ci

    senior tag

    válasz ntglaci #7345 üzenetére

    Hát pedig én csak így tudtam megcsinálni. Óvatosan, szépen adagolva kell fékezgetni, és akkor nem húznak el nagyon. De tény, hogy még így is meg lehet csúszni, ha egyszer-kétszer rövidebb féktávot veszel a szükségesnél. Nálam a TC annyira érezhetően lelassított, hogy inkább kikapcsoltam. Ha megcsúsztam akkor kilőttem és újraindítottam.

  • DigitXT

    félisten

    válasz ntglaci #7345 üzenetére

    Levezetném. TC nélkül nem tudsz befordulni, tehát túlkormányzol.
    Túlkormányzol, tehát a TC-re nagy szükséged van, így mindig el-el
    fogja venni a gázt (hogy segítsen körbeevickélni a pályán). Elveszi
    a gázt, tehát nem tudsz egyetlen gyors kört se menni "ricsiben".:O
    Lassú köröket futsz, tehát "hihetetlenül gyorsnak" látod a botokat!
    Elképzelhetetlen sebességgel futnak a botok, nem eléggé butulva,
    tehát nehéz a challenge. Túlságosan! Tehát a majmok mondjanak
    le/nem éri meg szenvedni/véletlen sem csináltok semmit rosszul.

    Ui: hányszor levezettük itt (az évek során), hogy a segítségek mind
    lassítanak? Erre többen fejtegetitek, hogy ilyen assist, olyan assist,
    és még úgy sem megy: nem értem. Ja hogy BKV-n nem lehet ezen
    futamokat zsinórban nyerni? Szerintem ez nem is baj: verseny van.

    Fullos autóval nem megy egy jó kör? Jön a manager, hogy "extrém"
    lesz a challenge (Suzuka East), fejlessz még! Fullos autót hova?:DDD
    Ezek után vártam, hogy megizzasztanak, mint a régi szép időkben,
    de nem: 43.8 volt a legjobb bot legjobb köre. (Épp csak egy kávéra
    kiállni nem volt időm... 43-as köröket futni nem túl megeröltető.:N)
    Nem mondom, hogy egy-két oválon nem küzdöttem! De ennyi kell.
    Ha túl könnyű, az unalmas. Ahogy nekilátni a szériájának az is, így
    feltuningolva, mert az elején annyira lassúak, mint egy sánta csiga.

    l4ci: fékezgetni? Miért is? Bele kell állni a fékbe időben, aztán picit
    lehet gáz nélkül is gurulni. De igazán gyors kör akkor lesz, ha pont
    addigra hagyod abba a fékezést, amikor már taposható a a gáz.:D
    Na, ha valami, akkor az nehéz... Mondjuk 17-es köröket futni.:R
    Szerencsére nem is szükséges annyira nyomni. Kis megcsúszás?
    Gázelvétel+ellenkormányzás, megy a futam tovább. Időveszteség
    az tény, de egy-két eset bele kell férjen: jobb megelőzni. Ha rossz
    ütemben kezdted nyomni a gázt, rossz íven, elkottáztad a kanyart,
    kevesebbet veszítesz, ha elveszed a gázt a csúszás/falazás előtt!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák