Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz ntglaci #9010 üzenetére

    Mi a baj a fizikával?:F Semmi lényegeset nem veszek észre.
    Nem lehet, hogy az irányítás bug a ludas mindenben? Nekem
    az imént pl. kiakadtak a szenzorok, újra kellett indítanom.:R
    Viszont azóta is tökéletes. Nekem nem változott semmit: fexik
    az autó az ívenken, ahogy kell... TT időt is sikerült megfutnom
    amit pl. Petya25 az előző verzióban futott: nem lehet nagy baj.

  • l4ci

    senior tag

    válasz ntglaci #9010 üzenetére

    Na akkor most elmesélem, hogy mi a baj a játékkal! A frissítés óta ugye elcseszték az assistokat! Ezért éreztem úgy, hogy az új McLaren még low assisttal is csúszkál, mintha taknyon csúszna. De mivel ennyire gáz lett a fék assist, kikapcsoltam, high-ról low-ra tettem a kormányt, 2-es érzékenységgel, és azóta így nyomok minden versenyt, ha oda kell figyelni!

    LeMans-on látom, hogy van még hova fejlődni, mert most még csak 2:46-2:47 időket tudok menni kikapcsolt fékkel, low assisttal megvolt a 2:40 is, de ez is nagy haladás, mert kezdem érezni a féktávokat, ha végre rendesen be tudom lőni, akkor tudni fogom hozni a régi időmet is.

    Viszont a McLaren széria végét is assist nélkül fejeztem be, és azt kell, hogy mondjam, hogy így sokkal élvezetesebb vezetni az autót, kevésbe csúszkál, mint assisttal! Ha már 2 éve játszol vele, akkor nagyjából tudnod kell már a féktávokat, hogy hol fékez a low assist, na ezeket kell kipróbálni, egy kicsit kitolni és máris ott vagy, ahol régen, sőt hamarasan még előrébb is.

    Összességében most már örülök, hogy elcseszték az irányítást assistokat, mert rákényszerített, hogy kapcsoljam ki őket és menjek végre érzésből. Annyi a hátránya, hogy ha most assist nélkül játszom, akkor nem lehet közben tv-t nézni, legalábbis nem olyan műsort, amire oda kell figyelni, mert hallani kell az autót, a motorhangot, a fékcsikorgást, szóval több odafigyelést igényel már egy LeMans is... :D

  • Sordoran

    addikt

    válasz ntglaci #9010 üzenetére

    Ahogy előttem írták, ez sokaknak okozott problémát, akik eddig bármilyen assistot használtak, akár low-on is. Én szerencsére jó ideje átálltam assist nélküli vezetésre, így nekem fel se tűnt a dolog, ha nem írják mások, nem is tudnék róla. Javaslom te is próbálj assist nélkül gyakorolni, sokkal jobb szerintem így vezetni, csak meg kell szokni.

    Amúgy a most indult McLarenes event az első szerintem amit már vártam, de még várok pár órát, este kezdem el, így lesz majdnem +1 napom rá. Valóban iszonyat drága a tuning hozzá, de ez várható volt. Szerencsére R$ az van rá, 12 millión állok most, és arany is van 2200 kb., erre rááldozok amennyit kell, mert jól néz ki, és nagyon gyors.

    Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?

Új hozzászólás Aktív témák