Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz ntglaci #9010 üzenetére
Mi a baj a fizikával? Semmi lényegeset nem veszek észre.
Nem lehet, hogy az irányítás bug a ludas mindenben? Nekem
az imént pl. kiakadtak a szenzorok, újra kellett indítanom.
Viszont azóta is tökéletes. Nekem nem változott semmit: fexik
az autó az ívenken, ahogy kell... TT időt is sikerült megfutnom
amit pl. Petya25 az előző verzióban futott: nem lehet nagy baj. -
l4ci
senior tag
válasz ntglaci #9010 üzenetére
Na akkor most elmesélem, hogy mi a baj a játékkal! A frissítés óta ugye elcseszték az assistokat! Ezért éreztem úgy, hogy az új McLaren még low assisttal is csúszkál, mintha taknyon csúszna. De mivel ennyire gáz lett a fék assist, kikapcsoltam, high-ról low-ra tettem a kormányt, 2-es érzékenységgel, és azóta így nyomok minden versenyt, ha oda kell figyelni!
LeMans-on látom, hogy van még hova fejlődni, mert most még csak 2:46-2:47 időket tudok menni kikapcsolt fékkel, low assisttal megvolt a 2:40 is, de ez is nagy haladás, mert kezdem érezni a féktávokat, ha végre rendesen be tudom lőni, akkor tudni fogom hozni a régi időmet is.
Viszont a McLaren széria végét is assist nélkül fejeztem be, és azt kell, hogy mondjam, hogy így sokkal élvezetesebb vezetni az autót, kevésbe csúszkál, mint assisttal! Ha már 2 éve játszol vele, akkor nagyjából tudnod kell már a féktávokat, hogy hol fékez a low assist, na ezeket kell kipróbálni, egy kicsit kitolni és máris ott vagy, ahol régen, sőt hamarasan még előrébb is.
Összességében most már örülök, hogy elcseszték az
irányítástassistokat, mert rákényszerített, hogy kapcsoljam ki őket és menjek végre érzésből. Annyi a hátránya, hogy ha most assist nélkül játszom, akkor nem lehet közben tv-t nézni, legalábbis nem olyan műsort, amire oda kell figyelni, mert hallani kell az autót, a motorhangot, a fékcsikorgást, szóval több odafigyelést igényel már egy LeMans is... -
Sordoran
addikt
válasz ntglaci #9010 üzenetére
Ahogy előttem írták, ez sokaknak okozott problémát, akik eddig bármilyen assistot használtak, akár low-on is. Én szerencsére jó ideje átálltam assist nélküli vezetésre, így nekem fel se tűnt a dolog, ha nem írják mások, nem is tudnék róla. Javaslom te is próbálj assist nélkül gyakorolni, sokkal jobb szerintem így vezetni, csak meg kell szokni.
Amúgy a most indult McLarenes event az első szerintem amit már vártam, de még várok pár órát, este kezdem el, így lesz majdnem +1 napom rá. Valóban iszonyat drága a tuning hozzá, de ez várható volt. Szerencsére R$ az van rá, 12 millión állok most, és arany is van 2200 kb., erre rááldozok amennyit kell, mert jól néz ki, és nagyon gyors.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Crypto Trade
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Dell notebook topic
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- -61% Samsung Galaxy Book2 Pro 13:i5 1240P,8GB,256GB,13.3" AMOLED,400nit 100%sRGB,WiFi 6E,csupán 870g
- Amazfit GTS 2 új! (nem a mini)
- -62% HP EliteBook 845 G7 (840 G7):Ryzen 5 4650U,16GB,512GB SSD,vilI.MAGYAR bill.,Bang&Ol.,Win11ProHU
- Több db HP Thunderbolt dock 230W G2 230W -os töltővel MONITORCENTER
- Philips Evnia 42M2N8900 Gamer Oled Monitor!42"/4k/138hz/0,1ms/Freesync-Gsync/HDMI 2.1/TypeC/Ambiglow