Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • oz82

    senior tag

    válasz Sordoran #9957 üzenetére

    83.3 al sima az utolsó nap is. A 4. sem volt vészes a kanyarokban mindíg beestem mögéjük és a első 60 mp a első kör végén lett meg, mivel közel volt az első helyezett simán utolértem-előztem. A 90a sec előnyre meg volt 200 sec em...

    Aki tud és tudja, hogy tud, veszélyes, attól óvakodjatok! Aki nem tud és tudja, hogy nem tud, az okos, tanítsátok! Aki tud és nem tudja, hogy tud, az bölcs, attól tanuljatok! Aki nem tud és nem tudja, hogy nem tud, az hülye, hagyjátok!

  • l4ci

    senior tag

    válasz Sordoran #9957 üzenetére

    Igen, pont ez az, erről beszéltem már a múltkor is, amikor a "butításról" volt szó! Nem kell veszíteni ahhoz, hogy butuljanak a botok, elég csak minimális előnnyel nyerni! Endurance-on megállsz az 1. hely után, speed snap-en, speed record-on 1-2 km/h-val nyersz, vagy kupákon nem nyersz csak 50-100 méter előnnyel. Ha így végignyomsz egy szériát vagy egy LTS-t, akkor a végére garantáltan lebutulnak arra a szintre, hogy minimál tuninggal is végig lehet nyomni bármelyik versenyt. (Kivéve a drag-eket, mert ott direkt szopatnak, hogy tegyél rá még egy tuningot...) Én így tervezem megnyerni a következő két autót is, felhúzom őket minimál PR szintre és butítással behúzom őket a kislevelen. A nagyon meg van bőven arany, nem kell spórolnom.

  • Terapeuta

    őstag

    válasz Sordoran #9957 üzenetére

    Nálam tudásbeli probléma van ;] ...a Porsche 2017-nél lett nagyon elegem magamból, hogy azért kell fejlesztenem, mert nem tudok összerakni egy normális kőrt :N. Azóta a küldetéseket butítás nélkül próbálom csakazértis...meg kellene tanulni jó időket menni :K

    Sajnos a manuálos részeket user error miattugrom alapból...próbálgattam, de az első kanyar csak nem akart jól összejönni, mindig 5-6 autó volt előttem, nem tudtam időben az elejére érni. Valószínű, ha a kanyargósban sikerült volna élre kerülni, akkor mögöttem is lassultak volna...8.4-nél például (ahol 60 mp követés kellett) a követés ideje alatt eléggé nyomta az első, aztán mikor ott hagytam, a végére összejött majd egy ezres..érezhetően lassabb lett szerintem.

    8.4-ről jut eszembe..épp ment Le Mans, azt is néztem...kicsit késő is volt...nem igazán jött le, hogy a 8.4 két körös, nem egy ;] hagytam is, hogy majd másnap pihenten simaliba lesz...ez általában be szokott jönni ...
    aztán csak nem. Mondom megnézem a videót, hogy csinálják...aztán amikor a videón átment a célvonalon az első kőr végén, esett le, hogy b+ ez egy két körös verseny.. :DDD

    És ha már Le Mans ... a gyerek miatt mostanában a TV úgy egyben kiesik a tevékenységeim közül, de most a kamasz rokon nagymamánál a családi katyvaszban megszerezte a távirányítót, és kapcsolt az eurosportra...na szóval szidom ezt a játékot, de amikor megláttam a kocsikat élőben, amikor láttam a pályát, a fedélzeti képeket, akkor nekem ez nagyon megtetszett, hogy a játék ezt (OFF)persze a fizikát leszámítva(/OFF) milyen szépen visszaadja...látványos ez a játék, mondhatni realisztikus (szembe napsütés), minden pályarészt szinte azonnal megismertem, tudtam hol megy a verda (OFF)na persze éjszaka nem(/OFF)... a végsebességek közötti eltérést nem értem :U (a játékban 400-at megyünk a Mulsanne-ban

    [ Szerkesztve ]

    Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...

Új hozzászólás Aktív témák