Új hozzászólás Aktív témák
-
Lirion
addikt
Én 2 órán keresztül folyamatosan tudtam játszani és tudtam volna folytatni, de nem volt kedvem. 13 autóval mondjuk ez nem nehéz mutatvány..
Viszont ami nem fér a fejembe, hogy azt mégis hogy gondolták, hogy a supercars ligában is 3-5k $-okkal szúrják ki a szemünket? Egy rosszul sikerült futam után kétszer annyi a javítási költség, mint amennyit nyerni lehet.. Ezzel gyakorlatilag rákényszerítik az embert, hogy fizessen vagy warezoljon...
DE! Arra is rájöttem, hogy (androidon) ha kilépek a menübe, mielőtt célba érek és feladatkezelőből zárom be a játékot, akkor nem ment és ha totálkárosra vágtam az autót, akkor ezzel az akcióval könnyen spórolhatok pár ezer $-t.
-
Lirion
addikt
A hónap közepe táján érkezik egy frissítés, ami többek között felhő alapú mentést is magával fog hozni. Továbbá 100 új verseny, 2 új autó (chev cobalt és camaro), egy új játékmód (hunter - H2H-ben fél perces hátrányból kell megelőzni a másik autót egy körön belül) és valami újfajta scoreboard is jön.
-
Lirion
addikt
Fel kell venni rengeteg barátot és ellenük versenyezni. A szériák utolsó cup versenyét kell ismételgetni, azok adják a legtöbbet. Van olyan verseny, amit ha megnyersz, 21 barátot legyőzve, akkor a végén közel 60k R$-t kapsz, de egy sima 3-4 körös cup versenyen is lehet 35-40k-t gyűjteni, csak legyen sok barátod. Egyébként kb 24-25 millió R$ és kb. 1400 gold kell, hogy az összes autót megvehesd .
-
Lirion
addikt
Ha jobb ötleted nincs, csinálsz egy facebook accot Racer István néven, beírod a keresőbe, hogy real racing 3 és az így megtaláld csoportokba bejelentkezel, hogy lásd a tagokat. Utána értelemszerűen 10 perc alatt végig jelölsz mindenkit és másnapra lesz 2-300 "barátod", akiket a játékban leverhetsz. Game centeres módszert nem tudom, én droidról játszok, de ez a facebookos módszer iphone-on is megy.
(#125) Szabie85
Miért kell neked magyarítás? Nem nagyon benne olyan szöveg, amit ne lehetne 5 perc után megérteni.[ Szerkesztve ]
-
Lirion
addikt
-
Lirion
addikt
válasz intelMMX #138 üzenetére
Itt is van következménye, ugyanis a törések okozta teljesítmény csökkenés verseny közben, azonnal jelentkezik. Ha tönkre vágod a motort és 1mpvel lassabban gyorsul a kocsi, azt hamar észre veszed. Ráadásul pénzbe is kerül, ami egy drágább verdánál mar nem kis összeget jelent es a szervizelni valók is jobban kopnak, ha roncsderbit jatszol. Kétszer berongyolsz a tömegbe mondjuk egy mclarennel vagy lamborghinivel es mehetnek szervizbe egy órára...
-
Lirion
addikt
Úgy tűnik a valódi ellenfelek ellen már nem veszem fel a versenyt. Ez van.
Azok nem valódi ellenfelek, csak a nevük a botok felé került. Mondjuk úgy, hogy a tsm barátok a hard botok. Egyébként lehet egy kicsit trükközni, hogy beülsz mondjuk a nissan silviaba és eliminationben egymás után 4-5ször utolsó leszel. Akkor a botok gyengébbek lesznek, ami azt jelenti, hogy a kanyarokban gyök kettővel fognak menni és 3 kanyar után lehagyod az összeset. Viszont így lehet, hogy az ellenfelek egy része vagy mind hagyományos botok lesznek és akkor nem jár annyi plusz pénz.
-
Lirion
addikt
válasz B-L-A-C-K #152 üzenetére
Ha jót akarsz magadnak, akkor az aranyakat nem költöd sem upgradere , sem arra,hogy bármi azonnal megtörténjen. Minden verseny nyerhető akár alap, tuning nélküli kocsival is.
Az autókat mindig kedvezménnyel vedd, főleg később a drágákat. Van 4 auto, amit aranyért lehet csak megvenni (mclaren mp4, egy porsche, pagani zonda r es agera r), a kedvezmeny ezekre is jár!Ha endurancet akarsz futni, csináld offline, akkor csak botok lesznek 9km-es távokkal és nem fog fél óráig tartani.
-
Lirion
addikt
válasz B-L-A-C-K #155 üzenetére
Ha offline játszol, akkor ki kell lépni fb-ból is, hogy botokat kapj.
A versenyek pedig nyerhetőek, ugyanis a játék az ellenfeleket a te teljesítményedhez alakítja és ha lassan vezetsz, akkor az ellenfelek is lassúak lesznek. Ha eleve tuning nélkül játszol, akkor nem is nehéz legyengíteni az ellenfeleket, de ha már sok száz versenyt lenyomtál tuningolt járgányokkal, akkor valóban nehéz lesz nyerni. Viszont a botok ellen elég, ha vesztesz 5-6 eliminationt a legszarabb autóban és máris sokkal gyengébbek lesznek. Szal ha nem megy egy verseny online, menj offline, veszíts párat és tuning nélkül is menni fog a győzelem. Nem kell költeni a drága R$-t és goldot. Én szériánként csak egy autóval versenyzek és csak azt tuningolom, mégis meg tudom nyerni a többivel is a showcase eventet, legyen az cup, elimination vagy h2h.
-
Lirion
addikt
válasz B-L-A-C-K #160 üzenetére
Endurance, autocross és hunter módoknál fordulhat elő, hogy szükség van rá, ezeknél tényleges teljesítményt mér a tsm és lehetnek olyanok, akik megdönthetetlen időt futnak. Nekem volt már, hogy endurance-ben 100+ km-rel találkoztam vagy hunter módban olyan előnnyel, amitől sokadik próbálkozásra is messze elmaradtam.
-
Lirion
addikt
Ha ios-ről nyomod, akkor a GC-s ismerősök jöhetnek még számításba, androidról csak facebook. Amúgy jól sejted, nekem pl. van 1000+ "barátom", akik előtt nyilván nem akarom megosztani az életemet a játék miatt.
Egyébként ha érdekel valakit, itt egy táblázat a legjövedelmezőbb versenyekről. Én csak megosztom, nem én csináltam.
-
Lirion
addikt
válasz Szabie85 #196 üzenetére
A hosszabb versenyek jobbak, mivel a rövid versenyeknél sok idő megy el a töltéssel. Suzuka GP circuit és Spa Cup versenyek adják általában a legtöbb pénzt, de jó még a mount panorama, silverstone grand prix és gp 2009 is.
Viszont nincs olyan, hogy ismételgeted a versenyt, mert ha nyertél, akkor a "barátok" nem jönnek többet, csak ha ők is megvertek már téged (elvileg, gyakorlatilag 1-2 naponta újra lehet játszani mindent, ritkán van, hogy nem kapsz friend bonust). Ha pénzt akarsz gyűjteni, akkor minden szériából a 2-3 legjobban jövedelmező versenyt lenyomod, máshogy nem lehet. Kb. óránként 250-300k-t lehet így gyűjteni.
-
-
Lirion
addikt
Azt nem tudom, hogy átláthatóbb-e, de azt igen, hogy
- fele-harmada a nyeremény a versenyekért, mint korábban,
- sokkal gyorsabban lemorzsolódik a kocsi (egy 8 perces verseny után lehet szervizelni),
- az autó upgradek is jóval drágábbak lettek,
- a time trial is csak egy új event, amit kötött kocsikkal és pályákon lehet csak futni belépő díj ellenében és
- a kocsikat sem lehet szabadon megvásárolni, csak akkor, ha a showcase eventtel feloldottad őket...Én maradok a korábbi verziónál, a bentley és a merci nem hiányzik, meg a time trial se, az viszont hiányozna, hogy nem kaphatok a versenyekért 45-60k-t...
-
Lirion
addikt
válasz skylaner #216 üzenetére
Szerintem amíg nincs mentve a felhőbe az új rendszerrel, addig gond nélkül meg lehet tenni. De a legbiztosabb módszer, ha a mentésedet kimented valahová, hogy vissza tudd rakni később.
Visszatérni a korábbihoz pedig úgy lehet, ha valahonnan letöltöd a korábbi verzió telepítőjét és azzal újra felrakod a játékot. -
Lirion
addikt
-
Lirion
addikt
Az a baj a clean race bonusszal, hogy ha az nem növekszik, ha barátok ellen nyomod. Egy 5 körös suzuka gp 66k R$-t ér 1.1.12-ben, ebből egy full javítás és szervíz agera r-nél is max 20-25k-t visz el, még mindig marad 40. Az új verzióban meg eleve nem kapsz, csak 30k-t clean race bonusszal együtt...
A versenyenkénti szervizelés meg aztán arcátlanság a javából. Mentem egy 3 körös spa versenyt és 0-ra zuhant 100%-ról a service csík... Még jó, hogy fent van mindkét verzió, így tudom élvezni a korábbi, klasszisokkal jobb játékot, az 1.2-be meg behackeltem kb. végtelen aranyat és R$-t és gondtalanul tudok száguldozni és time trialt futni..
-
Lirion
addikt
viszont mintha valamivel olcsóbb lenne, mint korábban, vagy nem?
Nem kicsit, sokkal olcsóbb. Kb. 70-80%-kal. Egy bugatti szerviz ~1850-be kerül, 1.1.12-ben meg 9k. De 1.1.12-ben kapsz javítás és szerviz levonással együtt is 30-40k-t egy hosszabb cup versenyért, szal végeredményben sokkal gyorsabban gyűlik a pénz...
-
Lirion
addikt
válasz capulet75 #255 üzenetére
Nem ad annyit a játék. Annyit ad, amennyivel meg tudod venni az összes kocsit goldból, azon felül még 3-400-at. Mire eddig eljutsz, leszel vagy 150es szintű vezető, utána 3-4 óránként kaphatsz 3 goldot. Egy fullos autónál pedig nem 20-30 gold egy tuning, hanem 80-100. Az 1.1.12-ig 11660 gold kellett volna ahhoz, hogy minden autó full tuningos legyen és 34 mililó R$, de 1.2 óta ez az összeg kb. másfélszeres lett, úgyhogy ha mindent tuningolni akarsz, vastagon bele kell nyúlni a pénztárcádba. Ha pedig elérsz oda, hogy drága kocsikkal versenyzel, akkor hamar ott találod magad, hogy tuning nélkül nem tudsz tovább jutni, fizetés nélkül viszont nem tudsz tuningolni...
-
-
Lirion
addikt
válasz skylaner #373 üzenetére
1.2 óta nem unlockol mindent, mert hiába van meg a pénz meg a gold, a futamokat sorrendben végig kell nyomni. Viszont az a 100-200 óra igazából semmit nem jelent, mivel az achievementek bugosak, online multi nincs, a leaderboardot sem igazán lehet hatékonyan, rendeltetésszerűen használni és a driver level sem jár semmilyen előnnyel.
-
Lirion
addikt
Én egyelőre ott tartok, hogy az 1.1.12-höz még a koenigsegg agera kell és két széria, hogy meglegyen a 100%. Azt még rendesen befejezem, mert az még szórakoztató és nem kell irreális összegeket fizetni futamonként a kötelező upgradeért, de utána frissítek és nyomom a végtelen pénzzel. A 100+ driver level-t meg 120 óra játékot meg lesz@rom, ha elvész.. úgyis csak epeen mutogatásra jó, mert előnyt semmit nem ad...
-
Lirion
addikt
A 911 rsr csupán 600 goldba kerül, az utolsó előtti motor tuning pedig mindössze 2.1 millió R$. Komolyan mondom, ezek arra buzdítják a játékosokat, hogy csaljanak.. Ahhoz már totál idiótának (vagy dollár milliárdosnak) kell lenni, hogy valaki annyi pénzt áldozzon egy játékra, amennyit ezek szeretnének...
-
Lirion
addikt
válasz Mela Kehes #515 üzenetére
Én leragadtam az 1.1.12-nél (ios-en nem tudom a verziót, de az 1.2 előtti utolsó változat), ott össze lehet még szedni az összes kocsit belátható időn belül is és nincs semmilyen pr korlátozás, ami miatt valahol nem indulhatnék velük. Szóval azt még lehet vidáman 100%-ra teljesíteni valós pénzköltés nélkül is. Utána az 1.2-est is valszeg meg lehet csinálni, mert a szériák újra teljesítésével még egy vagonnyi gold összejönne, utána nem tudom, hogy állnék golddal. Egy 800 órás, 300as szintü játékos kb. 3700 goldot gyűjtött össze, szóval eléggé mission impossible-nek tűnik a dolog fizetés nélkül..
-
Lirion
addikt
Először is, 100 millió golddal az összes pályát, versenyt, szériát, autót fel tudod oldani, igaz, ez belekerülhet vagy 20-30k goldba is, de hát futja rá.. Ja meg időbe, nekem az 1.2 összes autóját megvenni és fullra tuningolni volt vagy egy óra.
Másodszor, a felhőbe mentés semmi bajt nem okoz, nyugodtan csinálhatod, bár jelentősége nem sok van a csalás miatt. Nekem van egy offline mentésem, ahol minden autó megvan full tuninggal (igaz, csak 1.2-ig, az 1.3-at és 1.3.5-t nem raktam fel még egyszer sem), szóval ha mégis bármi történne a profilommal, max újra rakom a játékot, bemásolom a mentést és megyek ugyanúgy bármelyik versenyen, mint addig.
-
Lirion
addikt
válasz Norbika88 #541 üzenetére
Az a probléma, hogy a készítők lehetetlenné tették azt, hogy hatalmas összegek kifizetése nélkül tovább juss egy bizonyos szint után. Kb. 50% az, amit teljesíteni tudsz ingyen, onnan felfelé viszont több száz dollárra lesz szükséged. Kivéve ez alól az, ha az 1.0-s verzióval indultál és még az 1.2 előtt teljesítetted a 100%-ot, akkor még egy ideid a porsche updateben is tudsz haladni..
-
-
Lirion
addikt
válasz saltanus #558 üzenetére
Nem szívesen keserítelek el, de én még az 1.1.12-vel ~200 óra játékidő után járok kb. 98%-nál, ~27 millió gyűjtött R$-sel és kb. ~1900 gyűjtött golddal. Azt azért elmondanám, hogy az 1.1.12-ig bezárólag ~1300 gold kell a kocsikhoz tuning nélkül a 20%-os kedvezményekkel (bár én vettem kocsit 40%-kal is a heti leértékelésekkel). Valszeg ma befejezem azt a verziót, akkor csinálok majd képet és felrakom.
Amit tudok még mondani, hogy nekem a ladderen van olyan játékos, aki 8-900 óra játék után van 80-90 millió R$-nél és ebből 70-73-t költött el. Ennek mondjuk kb. a 15%-a javítás, a többi ment a kocsikra és upgradere. Aranyból pedig kb. 3000-t lehet szerezni 7-800 órás játékidővel..