Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tompiheroe83

    tag

    Ezekre a TT-s űridőkre reagálva, nekem is volt ilyen szuper időm, mármint, hogy ÉN "csináltam". Vmi porsche 911-el először(!) indítottam el a TT-t és kiírta, h már van egy időeredményem, de vmi mindenkinél 15 másodperccel gyorsabb, vezettem is a top listát csomó ideig, majd jött pár még durvább időeredmény. A valóságban meg persze voltam kb F kategória a nulla tuningos porschémmal. Szóval ez is bug, nem a felhasználók csinálják, EA aki ezt (is) elcseszte. Az persze, h az off-roadot tiltották az okés kezdeményezés.

    És eddig ha megfigyeltétek az autók ára a játékban nagyjából megegyezett a való életbeli árukkal, persze, nem minden modell új, kellett variálni, meg itt-ott azért ráment egy kis mimimál túlzás, vagy éppen alámentek az igazi árnak, szóval nagyjából oké volt. De, hogy egy 458 Italiát 720000 dollárért adjanak??? Már azt hittem megszoktam és immunis vagyok arra a hihetetlen lehúzás próbálkozásokra mit az Ea művel az RR3-ban de ezt a bénaságot is megjátszani?? Hihetetlen, az EA-s embereknek tuti nincs otthon tükör a lakásukban...

    Fel nem tudom fogni például, hogy TSM-ben hogy tudok egy nulla tuningos belépő szintű kategória autóval az utolsó versenyen(még a játék kijövetelekor végigcsináltam szóval van lehetőségem abszolut alap autókkal menni olyan versenyeken ahol, kétszeres PR a kötelező már nagyon rég) szóval, hogy tudok ott mindenkit megverni 10-ből 10 versenyen, a rajtnál állva hagyva az egész mezőnyt, ahol papíron mindenki gyorsabb nálam és gyakorlatilag hátramenetben végigcsinálva elsőként befutni úgy, hogy egy kört verek mindenkire. Ez a játékélmény? Tragédia ez a játék ha belegondolok, de inkább csak vezetgetek időnként meg végigdriftelem a mezőnyt, néha meg veszek egy szép autót(aminek ugyanolyan hangja van mint a többinek, kb 6 féle autóhang van és kész).

  • tompiheroe83

    tag

    válasz DigitXT #677 üzenetére

    Nekem volt ilyen a 911-esen kívül még valamelyik másiknál is, pedig TT-ket igazán nem is toltam, sztem baromság, a 100%os teljesítéshez minden kocsit meg kellett volna venni, régen pedig egy alap autóval élvezetes, küzdelmes játékmenettel megvolt a 75% és jött a pénz, nem törődtem a TT-kkel, pénzt, trófeát nem hoznak, szóval nem jöttem lázba egy kamu Top10-es időtől, max pár százalékot ad hozzá a teljesítéshez, szóval ha talán mindegyiket megnyitottam volna, lehet még kapok pár ilyen őrült időt.

    De lehet, hogy persze ezt akarattal is elő lehet idézni, annyira ez engem nem érdekel, én tuti nem cheateltem, nekem ezek kéretlenül jöttek, még azt az extra ezercsilliárd R$ money cheat dolgot sem próbáltam soha, önerőből eljutottam addig-ameddig, legalább annyi kihívásom van jelenleg, hogyha akarok pl egy Ferrarit(720ezerért egy Italiát, whááááá) akkor tényleg játszanom kell, h legyen pénzem. Mondjuk legalább most érezhetően több lóvét ad végre!

  • tompiheroe83

    tag

    válasz DigitXT #678 üzenetére

    Úgy indulok alap autóval, hogy mikor még nem volt PR megkötés akkor végigvittem egy szériát egy nulla tuningos autóval és megnyertem az utolsó versenyt is. Régen ilyet lehetett simán. Mikor kijöttek a frissítések és a PR megkötések akkor ezeken a szériában utolsó versenyeken, mivel volt rajtuk helyezésem(1-8ig bármi lehetett) a Pr megkötések ellenére is megmaradt az indulási jogom, h akármikor újrajátszhassam őket.

    Így lehet, h pl egy 40es PR értékü jelenleg kezdő, elsőként megvehető autóval is mehetek nulla tuninggal ugyanannak a szériának az utolsó jelenleg 60 valahányas PR minimum megkötésű versenyén. És simán nyerek egy alap autóval ami 4.5et gyorsul és 300zal megy olyan autók ellen akiknek már a Pr megkötés miatt kb 3 alatt van a gyorsulásuk 350-nel mennek és vagy 3 tized G-vel jobbak kanyarban mint én és kifékezem őket egy 33-as féktávval, pedig ahhoz a Pr-hez amivel ott abban az utolsó versenyben lehet indulni már Gold költéses max tuning kell egy olyan embernek aki mostanában kezdte el a játékot és nem nyerte meg még az nagyon régen az indulási jogot úgy mint én a PR előtti időkben.

  • tompiheroe83

    tag

    válasz DigitXT #682 üzenetére

    Kicsit túlmagyaráztam tegnap, hiszen ez most is így van! Ha van egy széria amiben az utolsó verseny 20 PR-es és van egy 10-es autód akkor nyilván nem indulhatsz el benne. Viszont ha szerzel egy másik autót 20-as PR-rel akkor már a 10-es autóval is indulhatsz a 20as PR-es versenyben. A PR kikötés nem a versenybe lépés alapfeltétele kocsikra vonatkoztatva, csak annyit követel meg ahhoz a 20-as versenyhez, hogy abban a szériában rendelkezz legalább egy autóval ami minimum 20-as, utána feloldódik a verseny. Azt nem tudom, hogy egyáltalán le kell-e futni egy versenyt egyszer legalább a 20as autóval is a 20as versenyben, hogy utána mehess a gyengébbekkel, de ez kb lényegtelen is már.

    A végsebesség tuning meg nem azt jelenti, hogy ugyanúgy gyorsul csak ha a végére érne akkor 2vel engedi tovább! Most raktam 5 km/h tuningot(2+3) az RSR-re(kaptam mellé 2 század(!) gyorsulás javulást és az egyik egyenesben 277, helyett 288-at ment ugyanott, és hát nem az a végsebessége amúgy.

    Sima és full tuning között azért sokkal nagyobb különbség tud lenni 2-3 secnél, az RSR 24 tuningjából ráraktam 5-öt és 1:47 helyett(15 körből az volt a legjobbam) mentem azonnal 1:42 elsőre.

    Egyébként ez a CREW meg a pénz emelés baromi jó, most nyertem 141.400-at egyetlen futammal. Na ez már valami :)

  • tompiheroe83

    tag

    válasz DigitXT #687 üzenetére

    De mintha kamuznék, úristen. Leírom, hogy mi van, hidd el, hogy úgy van. de tessék a screenshot:

    Supercar master series/Mastare Global Pro Championships Round2/ az utolsó a Circuit de spa Franchorchamps 51-es Pr a minimum(a neten vadásztam le mivel miután megcsináltam egy versenyt sajna már nem látszik, hogy mi is volt előtte a PR követelmény), ennek ellenére mehetek rajta a 30 akárhányas alap Lambommal is.
    Ez így van minden olyan esetben amikor a versenyeket még a PR előtti időkben csináltam meg.


    277-288, meg nem kigyorsítás eredménye. Pont. A végsebességet növelő tuning, nemcsak a végsebességet tolja ki. Ahhoz , hogy nagyobb sebességet érhessen el, az egész sebesség tartományban erősebb lesz az autó, ezért hívják motortuningnak, kipuff tuningnak és aerodinamikai csomagnak, ezek az egész sebesség tartományban hatnak. Egyébként speed limiter feloldásnak hívnák

    A versenyek feloldását meg a PR esetében a PR-hez kötik, a kupák csak abban segítenek, hogy PR mentes további kupákon elindulhass, viszont PR esetében csak láthatod őket ha van elég kupád, azzal meg nem mész semmire, a feloldás azt jelenti, hogy jogot szerzel és valóban el is indulhatsz rajta, nem azt, hogy csak nézegetheted.Ha a feloldást az elérhetetlen kupák nézegetésre használod akkor oké, de ettől függetlenül is érthető volt mit írtam az előző kommentben.

    Ezt a "vitát" én bejeztem, játszd a játékot az elképzeléseid szerint, én meg játszom úgy ahogy valójában van.

Új hozzászólás Aktív témák