Új hozzászólás Aktív témák
-
#40359168
törölt tag
Ezzel a mostani frissítéssel játszhatatlan lett, download error-t írogat és nem tölti be a mezőnyt még olyan versenynél is, amit már teljesítettem. Ez így vatafakk?
-
#40359168
törölt tag
válasz zsotesz81 #1866 üzenetére
A gombot én is megtaláltam, de nem tölti le a cuccot. Volt ki-és belépés, gép újraindítás, bejelentkezés két különböző account-tal, legyalulás, újratelepítés és ezek összes létező permutációja, de pár százalék letöltése után így is csak jönnek az üzenetek, hogy csekkoljam a kánneksönt. Még ilyen gatya frissítést... most töröltem, pár nap múlva adok neki még egy esélyt, de lehet, hogy hagyom a búsba, mert ez így egyre inkább unreal racing.
-
#40359168
törölt tag
Ahogy a Cayman, úgy az Aston is elmarad... ennyi ideje normális embernek nincs, azon csodálkozom, hogy a 919 összejött anno. :S
-
#40359168
törölt tag
Én épp ma gondolkodtam, hogy perpill egy szintlépés 32 arany, 250. szint körül simán meglesz a 911 RSR. Igaz, hogy addig kb. hatszázszor kell megnyernem a négyköröst Le Mans-ban az F50-nel, de megéri (or not...) Hogy mennyire jó volt, amikor X bug miatt a régi Charger-rel kb. korlátlan endurance-t lehetett futni Indianapolis-ban, négyszeres szorzóval (napi 100% + manager bonus), a Carrera GT meg a Huayra ára egy-egy verseny alatt jött össze. 600 kilométeres endurance-ok, hol vagytok?
-
#40359168
törölt tag
válasz DigitXT #3960 üzenetére
Szerencsére soha nem volt ilyen, ha jól emlékszem, a Veyron-t, a Carrera GT-t, a Zonda-t, az F1-et meg az Agera-t vettem meg így. Megvolt a matek, 2400$-t adott kilométerenként, és persze a szintlépés is pattogósabb volt, igaz, akkor még a szintenként 3, minden ötödiknél 5 arany jutalom ment, de volt, hogy egyszerre kettőt is léptem fel. Semmi más csalással nem éltem a játékban, de ezt a bugot azért kihasználtam rendesen.
-
#40359168
törölt tag
Egy órával a komplett challenge vége előtt gond nélkül meglett 30 lekörözés... Aston-om nem lett ugyan, de a 10 aranyat legalább kivettem a dologból, bele is raktam a GT3-ba rögtön.
-
#40359168
törölt tag
Sziasztok, egy kérdés, az R8 V10 Spyder-es event Mazda Raceway-s egykörös futamán, ahol tolatva kell átmenni a célvonalon, van valami használható trükk? Mármint emlékszem, hogy ezért nem lett meg anno az autó, simán lenyomtam mindenkit, de a fordulás-tolatásnál mindig elszállt az előny és max második helyen tudtam végezni.
-
#40359168
törölt tag
Na, megvan a nagy szívatás az 500-as event-ben, utolsó előtti nap, egy kör Monza, lépd át a célvonalat pontosan 205 Mph (330 km/h) sebességgel. Az egy dolog, hogy nehéz pontosan eltalálni, de az én autóm egyszerűen nem gyorsul fel ekkora tempóra a kanyartól a célegyenesben, szóval fejleszteni kell. Teljes pénzes első kör plusz három gold-os rajta van, nem elég. :/
-
#40359168
törölt tag
Valamelyik korábbinál volt egy ugyanilyen, Melbourne-ben kellett megcsinálni, emlékszem, mérföldre állítottam a kijelzést, hogy másfélszer akkora esélyem legyen, és így is kellett hozzá jópár próbálkozás. Ha fölélőttem, "Goal failed" jött. Talán az R8 spyder-nél volt, nemtom. Nem at least 330-at írnak, hanem at 330-at, bár tökmindegy, úgyse tudom megfutni, megpróbálok egy kis aranyat összeszedni, hogy tudjak skip-elni. 😐
-
#40359168
törölt tag
Én feladtam, tartok egy kis szünetet a játékban, aztán inkább versenyezgetek mérgelődés nélkül. Az eddigi legjobb event amúgy a 919-es volt eddig szerintem, nehéz volt, de minden perce élvezetes, és nem az ipari lehúzásról szólt. Ráadásul ez az Aston annyira nem is mozgat, inkább kimaxolom a majdnem elfelejtett autóimat - McLaren F1, CCXR, Huayra és társaik - aztán hadd szóljon. 89 autóm van meg, na bumm, igazából a hiányzók közül csak a két 911 RSR, az Agera R, a Zonda R és a Veneno izgat, ezekre majd szép lassacskán összefarmolom a goldokat. Na jó, a Miura meg a Countach is kell. 😃
-
#40359168
törölt tag
válasz Gyurma_13 #4167 üzenetére
A kimaxolást a pénzes upgrade-ek plafonjáig értettem. A McLaren F1 pl. alapból nem egy nagy élmény, de felfejlesztve bitangjó, élmény vele menni. Huayra: ugyanez, nem a legjobb, de az összes pénzes tuninggal simán verem vele a Koenigsegg-eket. A lényeg az élmény, így megvan.
-
#40359168
törölt tag
válasz rumos14 #4324 üzenetére
Cirka 15. nekifutásra, kb. félórával a vége előtt végre beadott egy olyat, hogy egy Shelby volt a leggyorsabb, így sikerült nagy nehezen, megvan az autó. Amúgy tényleg normálisabb volt összességében ez, mint az Aston-os, bár a kedvencem visszatekintve még mindig a 919-es, illetve a Maserati-s challenge volt.
-
#40359168
törölt tag
Kihagytam 2-3 hónapot a játékban, most folytatom, közben persze volt frissítés, 2015-ös LMP-k, 2 új Porsche stb. Arra viszont sehogy se tudok rájönni, hogy hol van a Speedrush Season 2., illetve hogy hol vannak az új autókhoz tartozó versenyek, valakinek van ötlete? Köszi előre is!
-
#40359168
törölt tag
-
#40359168
törölt tag
A MOTORFIESTA 1 után nálam ezek vannak:
RACING SPIRIT (szürke, feloldatlan)
- Renault R.S. 01
- Aston Martin Vantage GTE
- Porsche 911 RSR (2015)Utána feloldva a CAMPIONATO SCUDERIA FERRARI
-F14 Tez alatt szintén feloldva a FERRARI EVOLUTION
- 412 T2
- F14 Tés vége.
LMP1-es széria csak az ENDURANCE KINGS nálam ebben a blokkban, tavalyi-tavalyelőtti autókkal, illetve a tavalyi PORSCHE ROAD TO LE MANS, amit végig is csináltam akkor. 2015-ös LMP1-ek viszont sehol. Ezek szerint a RACING SPIRIT alatt meg fog jelenni, ha meglesz a MOTORFIESTA? Csak azért értetlenkedem ennyit, mert korábban minden szériát lehetett látni, akár fel volt oldva, akár nem.
[ Szerkesztve ]
-
#40359168
törölt tag
válasz Gyurma_13 #4887 üzenetére
IPad, be van állítva a háttérben frissítés, szóval elvileg a több hónapnyi szünet alatt is folyamatosan up to date volt a játék. A RAcing spirit alatt nálam nincs semmi, lehet, hogy csinálok egy mentést felhőbe, aztán újrarakom a játékot, bár ettől tartok, mert így szállt el a 375-ös Ferrari-m, amit anno megnyertem.
-
#40359168
törölt tag
válasz Gyurma_13 #4891 üzenetére
Megcsináltam este a mentést felhőbe, majd újraraktam a játékot, jól sikerült... Ami a szériákat illeti, ugyanazt látom, amit előtte, csak elszállt minden, most van egy Silvia, egy Focus meg egy i20 WRC a garázsomban. Na nem baj, legalább megint izgi a játék, csak a korlátlan szerviz hiányzik (most már csak három autót tudok egyszerre javíttatni, miután megvan az egy ingyenes plusz két fizetős szerelő). A Speedrush 2-nek persze nem megyek neki így most, mert a játék elején nem tudok annyi pénzt meg aranyat összeszedni, amennyi a Boxster tuningjához kéne, de a francot érdekli, ez csak egy játék.
-
#40359168
törölt tag
válasz fatorzs #4854 üzenetére
"Azt már meg sem említem, hogy a széria 918 a "concept car challenge"-ben versenyez, a koncept 918 meg a széria mclaren és ferrari ellen. " - ebben az a poén, hogy a Top Gear-ben akartak összehasonlító tesztet csinàlni a P1-gyel, a LaFerrari-val meg a széria 918-cal, a Porsche rábólintott rögtön, a McLaren és a Ferrari meg addig csűrte-csavarta, hogy amire lett volna valami a dologból, a Top Gear-nek lett vége. Pályán megveszekedett gyors a 918, és ezt a riválisai is tudják.
-
#40359168
törölt tag
Fura ez a játék... Végigcsináltam a Motorfiesta-t, és megkaptam a Ferrari-t a végén, amiben az a marhaérdekes, hogy anno nekiszaladtam és félbe kellett hagynom, nem volt időm végigcsinálni meló miatt. Utána ugye volt olyan, hogy vagy két hónapig egyáltalán nem is játszottam, majd egyszer újraraktam a játékot és nulláról újra kellett kezdenem, mert elszállt a felhőmentésem, de egy-két nap múlva mégis felkínálta, hogy visszaállíthatja a 100%-os játékállásomat, ami persze nem 100%-os. A 375-ös Ferrari-t viszont pl. megnyertem, amikor ment a challenge, az az újrarakásnál elveszett, így szépen össze kellett szednem a 3600000 R$-t és meg kellett vennem. Vannak bajok...
-
#40359168
törölt tag
válasz Gyurma_13 #5002 üzenetére
Én iOS-en játszom, 95 autó, 204-es szint, nem csaltam soha, egyedül a régi Charger-es endurance bug-ot használtam ki, amíg volt (az azért nem volt rossz, hogy pl. a Huayra-t meg a a Veyron-t egy futam díjából megvettem napi bónusszal, menedzserrel, de meg is dolgoztam értük, több óra volt egy verseny), nem is szeretnék különösebben trükközni, tekintve, hogy egy- két nap alatt simán összeszedhető 50-100 arany vagy 500.000-1.000.000 R$.
-
#40359168
törölt tag
Én csak verseny vége felé szoktam néha így kilőni a játékot, ha már biztosan látom, hogy nem nyerem meg, de mindig csak az adott verseny előtti állapotra ugrik vissza, challenge-állást még soha nem buktam így. Egyébként ez a Nascar nem nyűgözött le annyira, nekem halálunalmas, de ez szigorúan magánvélemény. Valami driftes állatságnak jobban örültem volna.
-
#40359168
törölt tag
válasz rumos14 #5031 üzenetére
A 4 Nascar szériához a 4 challenge is kell. A Pre-season-t megcsináltam 100%-ra és nem oldotta fel az utána következőket, el is kezdtem a Toyota-val, 2 napon túl vagyok, a fejlesztések marhadrágák, a szervíz 4 óra... A challenge maga viszont eddig könnyű.
BikaGT: a Fusion-t kimaxoltam, azzal vettem tőgázzal, 328-cal az Indianapolis-i kanyarokat. Amikor viszont mondjuk Suzuka-n megyek, simán megcsúszik 130-nál olyan helyeken, ahol pl. a 918-as 160-nal rongyol. Ki kell ismerni ezeket is, mint a Forma1-es Ferrari-kat.[ Szerkesztve ]
-
#40359168
törölt tag
A 3. nap 3. verseny nagy kicseszés... 2. körben legyen meg az első hely, vagy nyerj legalább 169 Km/h átlagsebességgel, Suzuka, 4 kör, kölcsön F1. Egyszer elkezdtem, majd láttam, hogy nem lesz meg, kiléptem, utána végigtoltam kíváncsiságból. 196-os átlaggal sikerült összehozni az 5. helyet, ebből skip lesz szerintem.
-
#40359168
törölt tag
Én letudtam a negyedik napot is, annyira nem vészes, sajna a feladatokat nem jegyeztem meg, de az volt a legnehezebb, hogy Silverstone hosszú pályán légy első, őrizd meg a pozíciódat 90 másodpercig, majd ess vissza a harmadik helyre, végül nyerj, mindezt három kör alatt.
-
#40359168
törölt tag
Stage 5, Hockenheimring
1. Első helyről indulva megőrizni a pozíciót, de max 91 méter előnnyel
2. Menetiránnyal szemben egy kör Aston ellen, nyerni kell ütközés nélkül, minden assist kikapcsolva (ezt skip-eltem, nem szeretem az ilyen feladatokat)
3. Speed snap, elimination, hunter, a speed snap a legnehezebb, a hunter teljesen ledurrant autóval is meglett elsőre
4. Kétkörös verseny, max 3:02 alatt, sima ügy
5. Hat kör, 9 ellenfelet le kell körözni (Zonda R-ekkel mennek), a másodikat nem sikerült utolérnem, az utolsót viszont kétszer, így meglett elsőre
Jutalom: 10 gold -
#40359168
törölt tag
Nekem az simán ment, bár volt egy-két necces ütközés (egynél még szikrázott-csattant is, szerencsére az elején, meg párszor belémjöttek az átlátszó megelőzött autók, ezt utálom a legjobban ilyenkor). Érdemes minél többet menni, mert az idő lejárta után szabadon guruló, lassuló autó sebességét is beleszámolja még az átlagba, és nyilván ha több időt töltött az ember a versenyben, jól megküldött sikánokkal, ez kevésbé problémás. Nem emlékszem pontosan, de 24-25 Km körüli távval, 239-es végső átlagsebességgel lett meg.
-
-
#40359168
törölt tag
Annyi, hogy a hosszú futammal több zsét meg pontot ad, ami nálam szempont volt. Elég kevés aranyam volt, és úgy voltam vele, ha szintet lépek, kapok 35-öt, ami pont elég egy skip-hez (anno az Aston-t úgy buktam, hogy nem volt keret se fejlesztésre, se skip-re, és lejárt az időm).
-
#40359168
törölt tag
Rápróbáltam most az NFS No limits-re, hát vizet se vihet az RR3-nak... Csak külső nézet, nulla fizika, tré az egész.
-
#40359168
törölt tag